Doodsverwensing.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als jij Jillz drinkt dan moet je dood..
Cock News Networkquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een homo die zich vrijwillig zou laten castreren. Fake news!
wie doet er stoer?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:32 schreef Caland het volgende:
21 evenementenbiertjes en daar dan stoer over doen man man man
hmm... scherpquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dus je hebt ook voor anderen gekocht..
Idd, geen batra halenquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:32 schreef Caland het volgende:
Mensen die stoer doen over hoe veel bier ze drinken zijn sowieso triest.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:32 schreef Caland het volgende:
Sowieso stoer doen over drankgebruikquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:32 schreef Caland het volgende:
Het sPECtakel moet nog komen!quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou we hebben de belangrijkste wedstrijdjes wel gehad he dit weekend.
He-le-maal mee eens.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die stoer doen over hoe veel bier ze drinken zijn sowieso triest.
En figuren die nog exact weten hoe veel bier ze op hadden na een avond goed doorzuipen ook.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die stoer doen over hoe veel bier ze drinken zijn sowieso triest.
En figuren die nog exact weten hoe veel bier ze op hadden na een avond goed doorzuipen ook.
MADquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso stoer doen over drankgebruik
Zwakzinnig machogebral
Niet doen. Kies voor een gezond leven!quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
Over bier gesproken, ik ben een beetje in dubio of het te vroeg is of niet.
het is nooit te vroegquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
spurs-chelseaquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou we hebben de belangrijkste wedstrijdjes wel gehad he dit weekend.
Ik heb nog maar 1 biertje dus daar heb ik niet zoveel aanquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
Goffetomme lekker goffetomme.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb Doner gegeten en daarna nog kapsalon
Viesdik
Eerst al Kanon vs Vlaar, ik vind dat gebitch van spelers via twitter wel leukquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:39 schreef Caland het volgende:
Ryan Koolwijk: Dan blijft Arjen Robben toch lekker in Duitsland voetballen? #kunstgras #excfey
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |