Feyenoord wil nu wel de JL in maar dat kan pas over 3 jaar geloof ik. Paar jaar geleden wilden ze het niet vanwege de kosten en gezeur met supporters omdat Varkenoord niet echt een geschikte accommodatie is maar daar hebben ze nu wel spijt van.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het niet goed zijn voor feyenoord als ze dat team ook niet in jupiler league weten te krijgen, alhoewel het wel echt kut zou zijn voor de JL met jong utrecht, psv, az, ajax EN dan nog feyenoord
Vente in de punt van de aanval en Kramer daar net achter schijnbaar.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:36 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/MikosGouka/status/899610801446768640
Mikos doet ook verslag zie ik
Een speler in het rijtje coutinho, mbappe en sanchezquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:05 schreef GGMM het volgende:
Larsson meldde zich ziek bij de groepsfoto omdat hij weg wilde.
Wat een geweldige mentaliteit heeft die jongen.
Willen we alleen maar ja-knikkende broodvoetballers?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:05 schreef GGMM het volgende:
Larsson meldde zich ziek bij de groepsfoto omdat hij weg wilde.
Wat een geweldige mentaliteit heeft die jongen.
Ik ben ook niet helemaal blij et zo'n mentaliteit. Maar misschien is het ook wel lekker om zo'n klootzakje in je team te hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Willen we alleen maar ja-knikkende broodvoetballers?
quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:32 schreef DonRaja het volgende:
De transferzomer van Feyenoord.
Nieuw
Kevin Diks Fiorentina (ITA) Gehuurd
Jean-Paul Boëtius FC Basel (ZWI) Tot medio 2020
Sofyan Amrabat FC Utrecht Tot medio 2021
Ridgeciano Haps AZ Tot medio 2022
Jeremiah St. Juste SC Heerenveen Tot medio 2021
Steven Berghuis Watford (ENG) Tot medio 2021
Sam Larsson SC Heerenveen Tot medio 2021
Weg
Pär Hansson Helsingborgs IF (ZWE) Tot medio 2021
Dirk Kuijt Gestopt
Warner Hahn SC Heerenveen Tot medio 2020
Eljero Elia Istanbul Basaksehir (TUR) Tot medio 2020
Rick Karsdorp AS Roma (ITA) Tot medio 2022
Nigel Robertha SC Cambuur Tot medio 2019
Wessel Dammers Fortuna Sittard Tot medio 2020
Terence Kongolo AS Monaco (FRA) Tot medio 2021
Simon Gustafson Roda JC Kerkrade Verhuurd
Marko Vejinovic AZ Verhuurd
Lucas Woudenberg SC Heerenveen Tot medio 2019
Calvin Verdonk NEC Verhuurd
Gustavo Hamer FC Dordrecht Verhuurd
Jari Schuurman NEC Verhuurd
Jij hebt liever nee-knikkende broodvoetballers?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Willen we alleen maar ja-knikkende broodvoetballers?
Als je Vente voor in de punt opleidt niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vente in de punt van de aanval en Kramer daar net achter schijnbaar.
Kan dat niet beter andersom
Klootzakje? Jij weet niet wie Larsson is?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal blij et zo'n mentaliteit. Maar misschien is het ook wel lekker om zo'n klootzakje in je team te hebben.
In ieder geval ben ik erg blij met het voetballend vermogen wat er bij komt
Mwah, in het tweede elftal staan zoveel spelers niet op hun gebruikelijke positie.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je Vente voor in de punt opleidt niet natuurlijk.
Ik vind het klootzakken gedrag ja, werkweigering. Doelde niet op hoe hij in het veld is.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klootzakje? Jij weet niet wie Larsson is?Het enige klootzakkerige wat hij ooit heeft gedaan is werkweigering bij Heerenveen. In het veld is het geen lastpost vind ik.
Wel ergerlijk hoe alle Feyenoorders hier het gedrag achteraf bagatelliseren.
Ach, houd op johquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal blij et zo'n mentaliteit. Maar misschien is het ook wel lekker om zo'n klootzakje in je team te hebben.
In ieder geval ben ik erg blij met het voetballend vermogen wat er bij komt
quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, houd op johKlootzakje, hoe kom je erbij? Wil je hem liever een jaar bij flut en ongemotiveerd zien spelen bij Heerenveen? Wat PSV vorig seizoen had bij zo een beetje alle 11
quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, houd op johKlootzakje, hoe kom je erbij? Wil je hem liever een jaar bij flut en ongemotiveerd zien spelen bij Heerenveen? Wat PSV vorig seizoen had bij zo een beetje alle 11
Kun je dit toelichten?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]wat een infantiele comment is dit.
Nou, jij zegt in je post dat het 'misschien wel lekker is' dat je een klootzakje in je team hebt en je doelt niet op het feit dat dit in het veld. Jij wilt dus graag iemand die opstandig is buiten het veld om? Niet komt opdagen voor foto's/trainingen?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind het klootzakken gedrag ja, werkweigering. Doelde niet op hoe hij in het veld is.
Nee. Ik formuleerde het misschien verkeerdquote:Op maandag 21 augustus 2017 15:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou, jij zegt in je post dat het 'misschien wel lekker is' dat je een klootzakje in je team hebt en je doelt niet op het feit dat dit in het veld. Jij wilt dus graag iemand die opstandig is buiten het veld om? Niet komt opdagen voor foto's/trainingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |