Ik ben gisterenavond anders prima in je moeder gekomen..quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij durft toch niet te komen heb je wel bewezen. Sowieso is je enige kans het omrollen en mij meenemen in je lawine.
`Dat komt enkel omdat ze gewoonweg zeer goed in het bed is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben gisterenavond anders prima in je moeder gekomen..
Ja, jammer is datquote:Op zondag 20 augustus 2017 18:13 schreef Befbekje het volgende:
Hij is net effe te onduidelijk, Divje..
Laat het weten als je op je achterhoofd bent gevallen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga het toch een keer proberen..
Eerst even m'n zorgpolis op vergoeding van behandeling van nekhernia controlerenquote:Op zondag 20 augustus 2017 18:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Laat het weten als je op je achterhoofd bent gevallen.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Eerst even m'n zorgpolis op vergoeding van behandeling van nekhernia controleren..
quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:18 schreef Divje het volgende:
He, wat is het heerlijk om soms lekker simpel te zijn.
Klassiekertje.quote:
Lekker uit je stekker, ja togg..quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Klassiekertje.
Net als die gozer met die zonnebloem![]()
Loopt 1 of andere mod met hem als UI rond.quote:
quote:
Sneuquote:
Altijd al een huilebalk gevondenquote:
moet je met een ps4 maandelijks betalen?quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd al een huilebalk gevonden
Voor online jaquote:Op zondag 20 augustus 2017 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet je met een ps4 maandelijks betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |