VPN en NPO ivm Eredivisie samenvattingen kan je praktisch live kijken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Alle Nederlandse rommel moet ik streamen.. Voetbal kijk ik per toeval (in de eerste ronden van het nieuwe seizoen..)..
Jawel. Maar met 3 kids dit weekend wordt dat al wat lastiger.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je dochter je heeft gewekt..
Als ze zo vroeg komt, leg je haar dan niet ff tussen jullie in om nog wat te rekken?
Ik wil geen lelijke wijven aan mijn kassa.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je geloofsovertuiging zo een prominente rol op de werkvloer gaat laten spelen kun je straks je zaak wel sluiten.
Ahh verklaart een hoop. Allemaal zelfde leeftijd?quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Maar met 3 kids dit weekend wordt dat al wat lastiger.
2, 2,5 en 5,5quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh verklaart een hoop. Allemaal zelfde leeftijd?
Kater uitslapen, ja togg..quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:20 schreef Jojoortje het volgende:
Moet nu trainen. Nog niemand in de kleedkamer.
Ik twijfel nu of er wel training is.
samen uit samen thuisquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat zijn energiebommen. Dus HK kon er vroeg uit. Mevrouw HK ook of bleef ze lekker liggen?
Gelukkig niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Had jij ook kinderen? Vroeg het me gewoon ff af
Wat Keukenkampioen ermee te maken heeft begreep ik dan weer niet helemaalquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:08 schreef Elan het volgende:
Je kunt bij Fox een training winnen met Maradona
Ik rij wel slechtquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi Inso
Rijden alle Engelsen zo idioot slecht? Snelweg rijden is echt een ramp daar
Je oma is alcoholiste?quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn oma is op bezoek voor een paar dagen (wel hotel hoor), derhalve wodka gekocht.
Quadrupel met vijgen en jeneverbesquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goedemorgen Saind! Nog wat gebrouwd?
quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze rijden ook allemaal aan de verkeerde kant.
hihahoquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Pas je er goed tussen. Allemaal constant in de verkeerde lane op de snelweg. Echt bizar
Niet eens als joke bedoeld. Constant rechts rijden ver onder de limiet, of in het midden/rechts terwijl er helemaal niks links zit. Werd er gek van. In Duitsland zouden ze geëxecuteerd wordenquote:
The alchemist.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Quadrupel met vijgen en jeneverbes
Hopen dat t te drinken is
Het zit je wel dwars he?quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij geen vriendin hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |