Twente speelt toch nergens meer om, kan je beter blijven overslaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb niets gemist van Twente zie ik. BLij dat ik boodschappen deed.
De boter-kaas-of-eieren-cup schijnt in Tukkerstan wel gewaardeerd te worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente speelt toch nergens meer om, kan je beter blijven overslaan.
Dat kan..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien staren ze wel om een andere reden.
VIES VET MORMEL..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Heb een plakje kaas gegeten. Voel me nu stukken beter.
Als jij daar ooit bent geweest, lmaonade..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil niet dood gevonden worden in Almere.
Ik wil sowieso nog niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs Almere wilt jou niet claimen al leg je er geld op toe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even wat Nutella smeren Jojoquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nog niet dood gevonden worden.
Goddelijk Roland. Haal dat bewust niet in huis.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga even wat Nutella smeren Jojo
Een beter FOK!, begint bij jezelf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie de laatste tijd wat minder woorden met NOOT. Jammer.
Fixed..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een beter FOK! begint bij jezelf.
Ik vraag me af of René van Noodles houdt. Ik zal het hem de volgende keer eens vragen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een beter FOK!, begint bij jezelf.
Blijft u vooral kijken want na de reclame ziet u hoe een man zijn half slappe pik in een dooie cavia probeert te prakken..quote:
Fawaka mi mattie? Dit zijn toch open deuren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben vannacht naar de winkel geweest.quote:Op zondag 20 augustus 2017 08:00 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen. Al een 2e tellie aangeschaft Jojo?
Dit is wel absurd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 08:29 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.ad.nl/bizar/pa(...)sh-airways~a6c517ea/
Inso en ik zijn erg teleurgesteld.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al Qaeda is langs geweest hier. Wat een bende.
Was een mooie tv-avond. Andere Tijden over de jaren 80, Studio Sport, Lowlands, Match of the day.quote:
Waar wel ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik doe niet anders.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een beter FOK!, begint bij jezelf.
Ervan uitgaande dat je dochter je heeft gewekt..quote:
Lekker man.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Goed hoor. Vannacht zelfs paar uur achter elkaar geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |