Veltman is sowieso helemaal niks. Kan niet verdedigen en kan ook niet aanvallen. Niveau NAC.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als goedmaker voor de gaten die hij liet vallen.
Veltman is geen back.
Dat Cerny speelt ipv Neres vind ik veelzeggendquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk het ook.
Als je toch Kluivert op gaat stellen snap ik niet waarom je iemand op de bank voor 12 miljoen haalt. Had je ook op de bank kunnen zetten voor een gouden stadion.
Of had dan 2 backup Sanchezzen gehaald.
Vooral gebaseerd op de wedstrijden die hij niet heeft gespeeld, met een Younes en Kluivert uit vorm amper speeltijd krijgen en nu Younes er niet is, krijgt Cerny alsnog de voorkeur? Noem het maar onzinquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Gebaseerd op die 15 wedstrijdjes die hij heeft gespeeld? Wat een onzin
Neres krijgt niet eens het vertrouwen om een paar wedstrijden te staanquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vooral gebaseerd op de wedstrijden die hij niet heeft gespeeld, met een Younes en Kluivert uit vorm amper speeltijd krijgen en nu Younes er niet is, krijgt Cerny alsnog de voorkeur? Noem het maar onzin
Is er iets over bekend hoe Neres het op de training doet?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vooral gebaseerd op de wedstrijden die hij niet heeft gespeeld, met een Younes en Kluivert uit vorm amper speeltijd krijgen en nu Younes er niet is, krijgt Cerny alsnog de voorkeur? Noem het maar onzin
Precies. De trainer, de scout en de TD kunnen niet allemaal gelijk hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat Cerny speelt ipv Neres vind ik veelzeggend
Juist enorm gewiekst als je meer waarde hecht aan 50 miljoen euro.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:47 schreef S0nic het volgende:
Lekker handig wel om Dolberg te passeren terwijl de transferwindow nog steeds open is![]()
Wat dom
Goed dat je het vraagt, mijn waarde Baconbus.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:
Wat gaat het volgens jullie worden, mijn geliefde mede Ajacieden?
quote:Ajax moet een aanzienlijk deel van de transfersom voor Davinson Sánchez afstaan aan zijn oude club Atlético Nacional, zo melden diverse Colombiaanse media. De Amsterdammers houden niet 40 tot 42 miljoen euro, maar een lager bedrag over aan de overstap van de verdediger naar Tottenham Hotspur.
In totaal zou Atlético Nacional twintig procent, ofwel acht miljoen euro, ontvangen met de transfer van Sánchez. De Colombiaanse club bedong in de zomer van 2016 een doorverkooppercentage en heeft tevens recht op een opleidingsvergoeding, meldt onder meer Deportes RCN. Een jaar geleden betaalde Ajax vijf miljoen euro voor de 21-jarige verdediger.
Door de deal met Atlético Nacional zou Ajax maximaal 34 miljoen overhouden aan de overgang. Directeur spelerszaken Marc Overmars kondigde na de transfer van Sánchez aan dat er geen spelers meer gaan vertrekken uit de Johan Cruijff ArenA. Wel hoopt Overmars nog enkele versterkingen binnen te halen, onder wie Maximilian Wöber, de negentienjarige verdediger van Rapid Wien.
Lees meer op www.voetbalzone.nl
1-1quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:
0-2quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:
Dat kan ik me niet voorstellen maar in jouw wereld zal dat vast zo zijnquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En een hoop commentaar op PSV hier als ze Lozano kopen met een doorverkoopclausule.
Jullie hebben toch een veel lager percentage bij die Lozano? En gekocht met meer geld terwijl jullie minder hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En een hoop commentaar op PSV hier als ze Lozano kopen met een doorverkoopclausule.
Ach.quote:
Wat is daar zo lachwekkend aan? Het is toch een prima spits?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:05 schreef Kopsterk het volgende:
Huntelaar in de spits, wat een lachwekkende beslissing. Dit is een nachtmerrie.
Dolberg is anders ook niet lekker bezig..quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:05 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:05 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Ajax is bezig aan een teleurstellende seizoensstart en Kasper Dolberg deelt mee in de malaise. Vorig seizoen werd de jonge spits nog bewierookt, maar deze jaargang wil het nog niet vlotten. Zijn trainer Marcel Keizer legt de schuld deels bij zijn ploeggenoten, terwijl de Deen zelf spreekt van een combinatie van twee factoren.
"We hebben nog niet echt het idee dat Kasper uitgespeelde kansen krijgt", vertelt Keizer in gesprek met de NOS. "We zijn er al vanaf het begin mee bezig, de lijn naar Kasper moet open komen. We moeten hem in het spel betrekken." Dolberg beaamt dat hij ballen nodig heeft van anderen, maar aan de bal is het 'ook niet wat het moet zijn', zo geeft hij toe. "We moeten eraan werken."
In Amsterdam wordt Dolberg zo hoog aangeslagen, dat hij de voorkeur krijgt boven Klaas-Jan Huntelaar. Mogelijk kan de teruggekeerde spits Dolberg helpen om zijn vorm te hervinden. "Ik kan veel van hem leren. Hij kan mij leren hoe ik moet reageren in het strafschopgebied. Dat is zijn specialiteit", weet de negentienjarige aanvaller. Zondagmiddag neemt Ajax het in eigen huis op tegen FC Groningen.
Lees meer op www.voetbalzone.nl
Was een prima spits, voegt vrij weinig meer toe. Is in niks beter dan Dolberg.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is daar zo lachwekkend aan? Het is toch een prima spits?
Kan misschien wel wat ervaring en stabiliteit in de ploeg brengen. Dolberg is ook pas 19, dan heb je in de as wel erg veel broekies staan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:12 schreef S0nic het volgende:
[..]
Was een prima spits, voegt vrij weinig meer toe. Is in niks beter dan Dolberg.
W-Dquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:18 schreef Syntix het volgende:
Huntelaareen spits die enkel goed is met aanvoer. Zulke spitsen moeten sowieso nooit meer bij Ajax spelen. Bij Ajax hoort een spits te spelen die zelf kansen kan creëren.
El Hamdaoui #neverforget #buitenkantrechtsquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:18 schreef Syntix het volgende:
Huntelaareen spits die enkel goed is met aanvoer. Zulke spitsen moeten sowieso nooit meer bij Ajax spelen. Bij Ajax hoort een spits te spelen die zelf kansen kan creëren.
Misschien dat die een balletje krijgt van Cernyquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:29 schreef wimderon het volgende:
Zonder Younes![]()
En dan ook nog met Huntelaar, al kan die het nooit slechter doen dan Dolberg tot nu toe doet dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |