quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Had ook wel graag een docu gezien over Sunwebs Giro.
Maar hetquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Het![]()
gehalte van Boven en Engels viel 100% mee.
Haha, hij heeft in elk geval ambitie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar kan ik mijn kop koffie declareren?
Roompot lezen we mee!? Geweldige jongen voor de sfeer in de ploeg, ervaren, wegcaptain.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar kan ik mijn kop koffie declareren?
Valverde wil dit jaar nog zijn comeback maken.twitter:sergi_lopezegea twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 11:56:37Valverde vuelve a subir a la bici y ya quiere competir este año https://t.co/VkpMCj3grr reageer retweet
quote:Alejandro Valverde wil dit jaar nog koersen
Het herstel van Alejandro Valverde verloopt sneller dan verwacht. De 37-jarige renner van Movistar liep op de openingsdag van de Tour de France een dubbele beenbreuk op, maar mag aankomende maandag – 52 dagen na zijn valpartij in Düsseldorf – alweer beginnen met trainen. Dat meldt El Periodico vandaag.
Valverde hoopt aan het einde van het seizoen zelfs nog te kunnen koersen. Zijn intentie is om tussen 19 en 24 oktober mee te doen aan de Tour of Guangxi, een nieuwe Chinese rittenkoers van WorldTour-niveau waar Movistar aan mee gaat doen.
De viervoudig winnaar van Luik-Bastenaken-Luik gaat sowieso nog een tijdje door met wielrennen. Zijn contract met Movistar loopt tot en met 2019.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Het![]()
gehalte van Boven en Engels viel 100% mee.
R_R vindt dit leuk.quote:“Halvorsen heeft speciale kwaliteiten. Hij heeft een extra versnelling in huis en doet me denken aan Mark Cavendish”, zei Sky-ploegleider Gabriel Rasch in 2016.
Begrijp niet dat de Polen de koers zo in handen nemen als je ook al ziet hoe hard Banaszek gisteren op z'n nummer werd gezet.quote:
Fransen hebben er sowieso opvallend weinig verstand van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
In Frankrijk noemen ze Hodeg ''de nieuwe Gaviria'', gaat ook helemaal nergens over.
19 augustus is blijkbaar een goede dag om geboren te worden .twitter:axeonhb twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 16:27:14A very happy birthday to @AdrienCosta! https://t.co/tZDzaMAFHu reageer retweet
De volgende Colombiafan HYPE is aangekondigd, it has begun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:01 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Hamish Bond op het WK tijdrijden. Het zou zo maar eens de nieuwe Roglic kunnen worden.
Hoeveel talen spreek/ken jij eigenlijk?quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:56 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.directvelo.com(...)ude-pour-egan-bernal
Wat teksten van Egan de Grote.
4. Nederlands, Engels, Spaans en Frans.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:36 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoeveel talen spreek/ken jij eigenlijk?
Wel leuk dat Egan de Australiaantjes compleet negeert.
En terecht.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:26 schreef showtimer het volgende:
Doet Sporza helemaal niets meer aan Hamburg?
Vreemde is dan wel weer dat ze tijdens de Giro altijd de Ronde van België uitzonden. Waar hetzelfde over gezegd kan worden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En terecht.
Parodie op een koers.
Maar in die paar uur meer Belgische aanwezigheid dan in drie weken Vuelta waarschijnlijk. Of De Gendt moet weer presteren op een overdosis M&Ms.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En terecht.
Parodie op een koers.
Is dit nog ergens te zien? Vind ik eigenlijk leuker dan Vuelta laat staat Hamburg.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Breakaway
⬆️+3:30
Chasers @TimoRoosen van @LottoJumbo_road en Szymon Rekita van @Leopard_Cycling
⬆️+4:25
Peloton
Het is een lager niveau natuurlijk maar in NL heb je Topcompetitie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens mij op VTM. We hebben in Nederland jammer genoeg net te weinig 1.1 koersen anders zou zo'n Napoleon games cup best in Nederland te organiseren zijn. Met Volta Limburg classic, Veenendaal-veenendaal en (de nieuwe) Tacx pro classic heb je alle 1.1 koersen in Nederland wel gehad
topcompetitie zijn de 1.2 wedstrijden. Noem ik semiprof. Zondag weer koers op Nederlandse wegen. Schaal Schels, gaat enkele kilometers over Nederlands grondgebiedquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is een lager niveau natuurlijk maar in NL heb je Topcompetitie.
Inderdaad live op VTM:
https://nieuws.vtm.be/sport/volg-gp-jef-scherens-live-vanaf-15u25
Vos is weer op stoom.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:02 schreef komrad het volgende:
Vos heeft ook de toppositie in de PCS ranking overgenomen van Van de Breggen
Voor het WK hebben we weer een aardig teampje met Vos, Vd Breggen, Van Vleuten, Van Dijk en Blaakquote:
Dat hebben we al jaren natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:07 schreef komrad het volgende:
[..]
Voor het WK hebben we weer een aardig teampje met Vos, Vd Breggen, Van Vleuten, Van Dijk en Blaak
Natuurlijk maar met Vosje op stoom is het weer ouderwetsch schroeien in Bergen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat hebben we al jaren natuurlijk.
Vos zal toch niet veel gaan crossen lijkt me?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:09 schreef komrad het volgende:
Zou Sanne C ook al aan het bibberen geslagen zijn
Ze zal die wereldtitel terug willen en dat mag geen enkel probleem zijn in deze vormquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vos zal toch niet veel gaan crossen lijkt me?
De ploegleiding heeft Boom op scherp gekregen.quote:47: Versnelling Boom, Wellens en Van Aert
Lars Boom plaatst een serieuze versnelling met nog 47 kilometer te gaan. Tim Wellens en Wout Van Aert volgen in zijn wiel. De drie draaien rond richting de koplopers. Het verschil is nog een minuutje.
stream? oh lol al gepostquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De ploegleiding heeft Boom op scherp gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |