Dit idd. Backs zijn zeer gewild en goede backs zijn echt zeldzaam. Ook bij internationale topclubs hebben ze een aantal backs lopen waarvan je denkt oke? Schijnbaar is het erg lastig om echt goede backs te vinden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je prijzen wil winnen speel je tegen tegenstanders waartegen je moet kunnen verdedigen.
Dat Dijks net zo ongeschikt is maakt Sinkgraven niet minder ongeschikt.
Probeer geen back te maken van iemand die overduidelijk geen back is.
Gaat Spurs nu doen 3-5-2quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:43 schreef Brammess het volgende:
Voetbal moet een revolutie ondergaan waar backs niet meer relevant zijn. Allemaal 3 achterin
Ayoubquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Larsson gaat die verrassing in ieder geval niet worden, die gaat naar Feyenoord
Hoe Larsson tegen ballen trapt vind ik fijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Larsson gaat die verrassing in ieder geval niet worden, die gaat naar Feyenoord
Juventusgoden. Alhoewel die dit seizoen aardig gecucked gaan worden door AC Milan. Boh wat een elftal hebben die nu.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat is echt de eerste club die dat doet.
Maar het is wel opvallend dat Sinkgraven, Veltman, Viergever en Dijks alle vier echt niks hebben van wat een back hoort te hebben anno nu.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit idd. Backs zijn zeer gewild en goede backs zijn echt zeldzaam. Ook bij internationale topclubs hebben ze een aantal backs lopen waarvan je denkt oke? Schijnbaar is het erg lastig om echt goede backs te vinden.
Is dat bij PSV anders of bij Feyenoord (buiten Haps?)? Ook die clubs hebben moeite GOEDE backs te vinden. Karsdorp was echt goed bijvoorbeeld en hop direct weg ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat Sinkgraven, Veltman, Viergever en Dijks alle vier echt niks hebben van wat een back hoort te hebben anno nu.
Allemaal mislukt op een andere positie he. Dijks uitgezonderd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar het is wel opvallend dat Sinkgraven, Veltman, Viergever en Dijks alle vier echt niks hebben van wat een back hoort te hebben anno nu.
Ook een Arias en Diks hebben gewoon het profiel van een back. Wel op een paar niveautjes lager dan een Karsdorp (laat staan Europese top), maar dat het niveau karig is lijkt mij duidelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat bij PSV anders of bij Feyenoord (buiten Haps?)? Ook die clubs hebben moeite GOEDE backs te vinden. Karsdorp was echt goed bijvoorbeeld en hop direct weg ook.
Profiel hebben ze maar idd ook niet goed genoeg. Backs zijn een hype nu genot. Ben benieuwd naar die Zeefuik bij Ajax.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook een Arias en Diks hebben gewoon het profiel van een back. Wel op een paar niveautjes lager dan een Karsdorp (laat staan Europese top), maar dat het niveau karig is lijkt mij duidelijk.
Is die Dankerlui niks? In ieder geval al een goede naam.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Profiel hebben ze maar idd ook niet goed genoeg. Backs zijn een hype nu genot. Ben benieuwd naar die Zeefuik bij Ajax.
Nee maar is ook een CV. Niveau PEC. Zeefuik is een echte back.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is die Dankerlui niks? In ieder geval al een goede naam.
Wanneer is de volgende wedstrijd van Jong Ajax?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Profiel hebben ze maar idd ook niet goed genoeg. Backs zijn een hype nu genot. Ben benieuwd naar die Zeefuik bij Ajax.
Dalijk lolquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende wedstrijd van Jong Ajax?
Die Orejuela is meer een typische back volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jup maar we moeten er nog 1 kopen. Ze waren wel bezig met die Arana onder andere maar die gasten verdienen daar al een godsvermogen + dat gezeik met 5 zaakwaarnemers etc etc. Pavon idem dito > is nu te duur overigens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Orejuela is meer een typische back volgens mij
Pavon was zelfs te duur voor Zenit volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup maar we moeten er nog 1 kopen. Ze waren wel bezig met die Arana onder andere maar die gasten verdienen daar al een godsvermogen + dat gezeik met 5 zaakwaarnemers etc etc. Pavon idem dito > is nu te duur overigens.
Denk dat Ajax wel een back gaat halen. Vraag is alleen of die goed genoeg gaat zijn. Overigens hoop ik stiekem dat ze Denswil terughalen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pavon was zelfs te duur voor Zenit volgens mij
En ze waren bezig met al die Braziliaanse backs ja, maar dat is ook meteen de duurste markt meteen daar.Ik denk niet dat Ajax nog een back gaat halen, alleen nog één centrale verdediger en dan vindt Marc het wel leuk geweest.
Ik kijk geen Belgisch voetbal dus geen idee hoe goed Denswil is, al heb ik hem wel eens in die CL samenvattingen wat foutjes zien maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat Ajax wel een back gaat halen. Vraag is alleen of die goed genoeg gaat zijn. Overigens hoop ik stiekem dat ze Denswil terughalen.
Denswil heeft een uitstekend seizoen achter de rug en kent Ajax natuurlijk dus zou direct ingepast kunnen worden ipv eerst te moeten wennen etc. Moet ongeveer 8 miljoen kosten. Ajax is niet tevreden met die backs dat heeft Keizer al meermaals gezegd en ook Ziyech etc etc.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk geen Belgisch voetbal dus geen idee hoe goed Denswil is, al heb ik hem wel eens in die CL samenvattingen wat foutjes zien maken.
En Ajax is nu tevreden met Dijks/Viergever/Sinkgraven voor de linksbackpositie. Tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |