Kieft analyseerde de wedstrijd wel aardig in de rust. Nul aanvoer voor Dolberg en ook Neres was misschien niet echt geweldig maar kreeg op de momenten dat hij diepging ook nauwelijks een bal. Dan blijft het bij eindeloos breien zonder oplossing en maar weer een corner of niet al te kansrijk schot.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dolberg krijgt momenteel gewoon 0 aanvoer, en met dat gecombineer tot de 16 is het lastig om hem op een 1 tegen 1 situatie te zetten.
Gelukkig kreeg Younes wel genoeg aanvoer. Younes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kieft analyseerde de wedstrijd wel aardig in de rust. Nul aanvoer voor Dolberg en ook Neres was misschien niet echt geweldig maar kreeg op de momenten dat hij diepging ook nauwelijks een bal. Dan blijft het bij eindeloos breien zonder oplossing en maar weer een corner of niet al te kansrijk schot.
Die heeft ook geen Veltman die in aanvallend opzicht hoofdzakelijk in de weg loopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg Younes wel genoeg aanvoer. Younes.![]()
Ik verbaas me elke keer dat hij zo vaak mee op kan komen. Het is een ware Trabelsi.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft ook geen Veltman die in aanvallend opzicht hoofdzakelijk in de weg loopt.
27 en 40.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
30 miljoen voor klaassen
45 miljoen voor Sanchez
maar geen elftal waarvan je zeker weet dat er zondag tegen griningen gewonnen gaat worden
Jawel die gaan wel winnen. Tegen Heracles had Ajax ook gewoon 5-0 moeten winnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
30 miljoen voor klaassen
45 miljoen voor Sanchez
maar geen elftal waarvan je zeker weet dat er zondag tegen griningen gewonnen gaat worden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel die gaan wel winnen. Tegen Heracles had Ajax ook gewoon 5-0 moeten winnen natuurlijk.
ik hoor al weken dat ajax die wedstrijden gewoon gaat winnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel die gaan wel winnen. Tegen Heracles had Ajax ook gewoon 5-0 moeten winnen natuurlijk.
Niet van mij in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik hoor al weken dat ajax die wedstrijden gewoon gaat winnen
ik ben benieuwd
Er is geen speler ter wereld die binnen 1 jaar voor zoveel geld is verkocht qua rendement dan. Denk niet dat Overmars hier prutst. Met onze oude TD had je max 20 miljoen voor hem gekregen ofzoquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:43 schreef Ferdii het volgende:
Merc netto noemt eerder een minimaal 40 miljoen bedrag, er zijn meerdere clubs geïnteresseerd, en wat krijg hij voor elkaar?
40 miljoen met mogelijk 2 mil uit bonus, prutser
Overdrijven is ook een vak klaas. We zijn 4 potjes onderweg. Met Bosz begonnen we ook zo slecht he, dat vergeten veel mensen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Het gaat nu niet om voetballen
Als je zoveel tegenslagen en slechte resultaten achter elkaar heb gaat het ook een mentale kwestie worden.....Spelers die aan zichzelf gaan twijfelen. Trainer die aan zich gaat twijfelen....
Het is een grote crisis. |k denk de grootste crisis in 10 jaar
In jouw hoofd misschien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je zoveel tegenslagen en slechte resultaten achter elkaar heb gaat het ook een mentale kwestie worden.....Spelers die aan zichzelf gaan twijfelen. Trainer die aan zich gaat twijfelen....
100 jaar, minimaalquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Dijks kun je intern niet oplossen. Wie zou daar beter spelen? Sinkgraven in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:47 schreef Brammess het volgende:
Het is gewoon weer wachten tot de stukjes weer te laat in elkaar vallen. Veltman, Dijks, Schöne en Younes voldoen niet en die kunnen allemaal intern opgelost worden. Net als dat Bosz vorig jaar ook maar met Tete, Gudelj en El Ghazi bleef aankloten tot dat omslagpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |