abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173267020
Op Bitonic staat dat de verificatie van een rekening meteen wordt verwerkt als het een rekening van ING betreft, maar het is inmiddels 20 minuten geleden.
Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173270843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:41 schreef chroestjov het volgende:
Op Bitonic staat dat de verificatie van een rekening meteen wordt verwerkt als het een rekening van ING betreft, maar het is inmiddels 20 minuten geleden.
Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Zojuist ook een verificatie ingediend. Echter denk ik dat het indienen, koppelen en de mail sturen word gezien als "de verwerking"
De echte goedkeuring komt denk ik pas overdag of op een werk dag.
pi_173271242
Alts weer up, Lisk zelfs 35% :)

Edit: Lisk 50% up

Zal wel een pump zijn ofzo.

[ Bericht 21% gewijzigd door TheFreshPrince op 20-08-2017 01:48:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 augustus 2017 @ 01:48:19 #179
163650 Greys
pi_173271310
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:42 schreef MaGNeT het volgende:
Ja, dat groen staat een stuk gezelliger in Blockfolio :P

Ik verkocht de helft van m'n kleine beetje BCH begin van de avond op 0.217 en nu ben ik helemaal blij omdat ik weer een piepklein stapje dichterbij m'n hele BTC ben *O* _O- Wie het kleine niet eert enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173271319
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:42 schreef MaGNeT het volgende:

Edit: Lisk 50% up

Zal wel een pump zijn ofzo.
hah ik wou net reageren met 50% idd. Lijkt een pump ja. Wanneer staat de rebranding op de planning?
pi_173271421
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

hah ik wou net reageren met 50% idd. Lijkt een pump ja. Wanneer staat de rebranding op de planning?
Eerst las ik augustus maar zal wel wat later zijn, loopt vaak wat uit.
pi_173271455
83% :')

Wel 10k Lisk bijgekocht gisteren maar wacht nog ff op ¤10
pi_173271484
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:57 schreef MaGNeT het volgende:
83% :')
Flinke kaars. Durf je het aan? Verkopen en later terugkopen?
pi_173271499
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:59 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Flinke kaars. Durf je het aan? Verkopen en later terugkopen?
Ik lig op bed :P
Kaars dondert ook al om
pi_173271539
Begrijp ik het goed als ik vóór die fork van BTC er 1 gekocht had dat ik dan nu gratis 665 euro had gehad als ik mijn na de fork gratis gekregen BCC verkocht had en dat ik dan nog altijd die 1 BTC over had? :@

Ergo: gratis geld?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173271564
En indien dat het geval is, hoe zit dat dan precies? Ik bedoel er zijn natuurlijk ook mensen met honderden BTC's. Die hadden dan ook allemaal honderden gratis BCC's gekregen en die nu kunnen verkopen.

Ik vind dat nogal verdacht. Steekt daar niet meer achter? Ik bedoel hoe meer je BTC hebt hoe meer je er van profiteert. Is dat niet een voorop gezet plannetje voor gratis geld geweest voor de grote jongens dan of hoe moet ik dat precies duiden? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173271595
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Eerst las ik augustus maar zal wel wat later zijn, loopt vaak wat uit.

Lisk Core 1.0: september
rebrand: september
SDK alpha: eind van dit jaar

Iedereen liskjes inslaan!
pi_173271658
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:03 schreef Geralt het volgende:
Begrijp ik het goed als ik vóór die fork van BTC er 1 gekocht had dat ik dan nu gratis 665 euro had gehad als ik mijn na de fork gratis gekregen BCC verkocht had en dat ik dan nog altijd die 1 BTC over had? :@

Ergo: gratis geld?
Ja :@

:@ :@

:@

:').
pi_173271800
Koop Monaco
pi_173271930
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:14 schreef supermercado het volgende:

[..]

Zojuist ook een verificatie ingediend. Echter denk ik dat het indienen, koppelen en de mail sturen word gezien als "de verwerking"
De echte goedkeuring komt denk ik pas overdag of op een werk dag.
Ja, ik heb het even opgezocht:

quote:
Omdat wij een rekening hebben bij ABN, ING, SNS en bunq kunnen wij (op basis van best effort) ook in het weekend verificaties van rekeningen bij deze banken doen.
Wat erop neer komt dat ze het soms wel en soms niet in het weekend verwerken.
Met dergelijke ruim opgestelde voorwaarden is het vrijwel onmogelijk om je niet aan je eigen voorwaarden te houden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173272872
LISK op Bittrex: 0.00083
LISK op Poloniex: 0.00065

Hoe kan dat? Is toch goedkoop inkopen en duur verkopen, gratis winst?
pi_173272875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:28 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, je kan nu ook hier terecht: http://support.wavesplatform.com

Edit:

@ Xaban06: ik heb contact gehad met Twiggy Smile, hij zegt dat die achterstallige batches er nog wel uit gaan vroeg of laat maar dat er geen datum voor genoemd kan worden. In ieder geval nog enige hoop.
Thanks! Ik had met hem ookal gesproken. Ik vind het maar vreemd. Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om een betaling uit te voeren :(
pi_173272880
Oh op Bittrex kan je momenteel geen Lisk storten :') Wilde even kijken hoe snel het allemaal zou gaan.
  zondag 20 augustus 2017 @ 09:16:25 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173273146
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Lisk Core 1.0: september
rebrand: september
SDK alpha: eind van dit jaar

Iedereen liskjes inslaan!
Zou mooi zijn. Lisk moonen naar $100 :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173273458
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:05 schreef Geralt het volgende:
En indien dat het geval is, hoe zit dat dan precies? Ik bedoel er zijn natuurlijk ook mensen met honderden BTC's. Die hadden dan ook allemaal honderden gratis BCC's gekregen en die nu kunnen verkopen.

Ik vind dat nogal verdacht. Steekt daar niet meer achter? Ik bedoel hoe meer je BTC hebt hoe meer je er van profiteert. Is dat niet een voorop gezet plannetje voor gratis geld geweest voor de grote jongens dan of hoe moet ik dat precies duiden? :@
Lijkt me wel.
pi_173273532
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:05 schreef Geralt het volgende:

Rich getting richer. :(
  zondag 20 augustus 2017 @ 10:57:14 #197
132191 -jos-
Money=Power
pi_173274314
Kan iemand mij overtuigen om Waves te kopen? Dit lijkt me wel een goed instapmoment maar ik snap eigenlijk totaal niet waarom iedereen in dit topic zo enthousiast er over is. Ook zie ik dat het trade volume van Waves veruit de laagste is vergeleken met andere munten. Hoe zit dat precies?

Andere vraag, er zijn hier ook veel mensen die bezig zijn met altcoins en beweren dat dat nog sneller gaat dan Bitcoin. Welke strategie gebruiken jullie hiervoor? Wat ik zelf nu gedaan heb is bij een wat kleinere coin een buy order plaatsen voor bijvoorbeeld 50-90% van de huidige koers en op het moment dat er een korte dip is door een grote sell order heb je die munt dus voor een schijntje gekocht. Zijn er meer mensen die dit zo doen of gebruiken jullie andere strategieën?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_173274503
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 10:57 schreef -jos- het volgende:
Kan iemand mij overtuigen om Waves te kopen? Dit lijkt me wel een goed instapmoment maar ik snap eigenlijk totaal niet waarom iedereen in dit topic zo enthousiast er over is. Ook zie ik dat het trade volume van Waves veruit de laagste is vergeleken met andere munten. Hoe zit dat precies?

Andere vraag, er zijn hier ook veel mensen die bezig zijn met altcoins en beweren dat dat nog sneller gaat dan Bitcoin. Welke strategie gebruiken jullie hiervoor? Wat ik zelf nu gedaan heb is bij een wat kleinere coin een buy order plaatsen voor bijvoorbeeld 50-90% van de huidige koers en op het moment dat er een korte dip is door een grote sell order heb je die munt dus voor een schijntje gekocht. Zijn er meer mensen die dit zo doen of gebruiken jullie andere strategieën?
Ik heb mazzel gehad(ja, want het niet alsof ik heel goed in traden ben), ik ben ingestapt in Ethereum rond de 40euro met een leuk bedrag, voornamelijk holden.
Zelfde nu met NEO(antshares), gekocht op 4euro, ook aardige stijging meegemaakt. (zo nu en dan sellen op 'hoogtepunt' en weer lager inkopen)

Dus ik kijk meer naar wat een munt in potentie kan hebben, zoals de meeste zit ik ook in Waves, en daarnaast heb ik meegedaan aan de ICO van OpenANX; plannen voor een decentrale exchange.

Hierbij heb ik toch wel meer rendement mee gehaald, dan dat ik al m'n geld in Bitcoin had gestoken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 augustus 2017 @ 11:23:08 #199
163650 Greys
pi_173274735
Wat is Blockfolio aan het bokken? Niet willen updaten etc. Grom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173275118
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 11:23 schreef Greys het volgende:
Wat is Blockfolio aan het bokken? Niet willen updaten etc. Grom.
Oh noessssss... alle coins weg :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')