quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:26 schreef Greys het volgende:
Tis wel verslavend moet ik zeggen, de cryptowereld een beetje willen proberen te leren kennen.
"En Greys wat heb jij gedaan op vrijdagavond?"
"Artikels over coins zitten lezen en naar grafieken zitten staren"
Ga gewoon de kroeg in!quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:26 schreef Greys het volgende:
Tis wel verslavend moet ik zeggen, de cryptowereld een beetje willen proberen te leren kennen.
EggsTC, deze is voor jou.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:32 schreef Bitfinesse het volgende:
[..]
Luister gast ik shil niks maar natuurlijk heb ik meer baat een presterende IOTA dan momenteel bij BTC of BCC. Maar in plaats van beetje frusti te doen kun je met tegen advies komen. Ik zeg je dat IOTA net 80 stond en nu gaat het alweer naar 90. Markt VS is nu half opgestart, Azië staat alweer bijna op dus die 1,10 zijn echt niet zo irreëel
Traditional exchanges. (!!!!)quote:When will the blockchain.ONE fund be listed on traditional exchanges and where will it be listed? A: Hello SwagtimusPrime, yes absolutely. As communicated in our recent Medium post (see here https://medium.com/iconom(...)partner-5c64c3bc6abf) Columbus Capital Blockchain.ONE will be a regulated fund based on a Blockchain Index investment strategy and listed on traditional exchanges. We expect this to happen in the next 2-3 months.
Gaan ze Maan nu ook met "Moon!" naar het ESF sturen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb bitcoin uit 2013 sub 200 gekocht. In april pas begonnen met bijhouden omdat ik toen ook wat alts ermee kocht en het Wat meer in beweging ging.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:47 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
47k rijker ja? wat was je inleg?
Is het inmiddels wel aangekomen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:21 schreef DaMart het volgende:
BCC gaat ook nog steeds lekker... ben dat trage netwerk nu wel dankbaar dat ik hem gisterenavond niet heb kunnen verkopen.
Mijn nachtmerrie, wat doe je.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gaan ze Maan nu ook met "Moon!" naar het ESF sturen?
Nope, ziet er naar uit dat dat niet zo snel gaat gebeurenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:42 schreef MaGNeT het volgende:
Van m'n 0.02 verwachting voor BCH / BCC komt ook nog niet veel terecht...
Ja, heeft 3 uur geduurd of zo voordat Bittrex de 6 bevestigingen had... duurt langer dan BTC dus.quote:
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad. Mijn hele altfolio is onderuit gegaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:36 schreef r3gi3boy het volgende:
Zuigt die BCC stijging nu alle waarde weg uit BTC en droppen al onze alts daarom nou?
Misschien een troost: ik heb het verkocht op 0.1.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:18 schreef knep het volgende:
Nondjeu, 500 dollar vernaggeld door BCC te vroeg te verkopen gisteren.
lang leven draco en muequote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad. Mijn hele altfolio is onderuit gegaan.
Hopen dat het na het weekend weer wat aantrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |