Klachtquote:
Burgemeester Eberhard van der Laan neemt maatregelen om de Antifa-demonstratie in Amsterdam vanavond in goede banen te geleiden. De demonstranten hebben geen kennisgeving aan de gemeente gestuurd en overtreden daarmee de Wet open manifestie (Wom).
Telegraaf 2017.
Dat werkt natuurlijk niet zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:36 schreef Roces18 het volgende:
Bij deze meld ik me vrijwillig aan voor de mobiele eenheid.
Maar ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele gewonden/doden/vermisten.
Ben ik een keer betrokken bij de maatschappij is het ook niet goed.quote:
I know right. Zoveel beperkingen in jouw leven. Ik vind het knap dat je het volhoudt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ben ik een keer betrokken bij de maatschappij is het ook niet goed.
Met een gezonde dosis wilskracht kom je een heel eind. Ik ben altijd iemand die naar het positieve kijkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:51 schreef zovty het volgende:
[..]
I know right. Zoveel beperkingen in jouw leven. Ik vind het knap dat je het volhoudt.
Ik ga een ProFa beweging oprichten. Is gewoon lekker spul man!quote:
Die reclames van de jaren 90 kietelde mijn puberhormoontjes regelmatigquote:
Sluit je aan bij mijn ProFa beweging en dan gaan we demonstreren om deze reclames weer op de buis te krijgen! DAT ZAL ZE LEREN!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Die reclames van de jaren 90 kietelde mijn puberhormoontjes regelmatig.
Maatregelen tegen Afrika is anders ook geen gek idee.quote:
Ja dat las ik dus! Dus ik echt zo het topic aanklikken van: 'huh, wat dan?' Stond er antifa.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Maatregelen tegen Afrika is anders ook geen gek idee.
Kijk deze man weet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Die reclames van de jaren 90 kietelde mijn puberhormoontjes regelmatig.
Kun jij mij uitleggen wat antifa is? Ik snap er geen snars van dit waait compleet langs me heen.quote:
Ken je die user deadprez?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Kun jij mij uitleggen wat antifa is? Ik snap er geen snars van dit waait compleet langs me heen.
Helaas. Er zijn hordes, vaak langharige, mensen die ondanks alle kansen, vaak door overmatig drugsgebruik, het gepresteerd hebben om toch niks van hun leven te maken. En in plaats van dat zij de verantwoording bij zichzelf zoeken zijn zij boos, boos op de mensen die wel wat bereikt hebben. Als gevolg hiervan gaan ze zich afzetten tegen bovenstaande mensen, vaak met behulp van geweld aangezien dit een geschikt redmiddel is wanneer argumenten niet voor handen zijn. En dat alles terwijl zij juist dankbaar zouden moeten zijn omdat degenen tegen wie zij zich verzetten degenen zijn die hun uitkering bekostigen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh nee fuck man, ga me niet zeggen dat er een hele groepering is met zulke typetjes?
Nou dat klink niet al te best... Gezellig...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Helaas. Er zijn hordes, vaak langharige, mensen die ondanks alle kansen, vaak door overmatig drugsgebruik, het gepresteerd hebben om toch niks van hun leven te maken. En in plaats van dat zij de verantwoording bij zichzelf zoeken zijn zij boos, boos op de mensen die wel wat bereikt hebben. Als gevolg hiervan gaan ze zich afzetten tegen bovenstaande mensen, vaak met behulp van geweld aangezien dit een geschikt redmiddel is wanneer argumenten niet voor handen zijn. En dat alles terwijl zij juist dankbaar zouden moeten zijn omdat degenen tegen wie zij zich verzetten degenen zijn die hun uitkering bekostigen.
Deze groep mensen noemt men de antifa
"extreem" rechts zou eens zonder toestemming gaan demonstrerenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus ze mogen niet demonstreren en hoe er wordt ingegrepen is dat men "het in goede banen wil gaan geleiden".
Niet zo gek dat de gevangenissen leeg zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |