Sorry, maar hier moet ik even op reageren. Ik ken DaD nu een aantal jaar, ontzettend goed, en als er íemand niet uit de hoogte is, ongelooflijk bescheiden, lief, begripvol en bij vlagen onzeker, dan is het DaD. Ik zit hier met tranen om jouw reactie op haar bericht Kwak, echt. #plank #misquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja ik heb een oordeel over mensen die uit de hoogte doen ja. Het gaat niet om 1 post, het gaat over de standaard toon van bepaalde reacties.
En dat ga ik niet bij mij laten leggen, dank je.
Het enige wat ik zei was: dat ik onaardig was, dat je geen excuses hoeft te accepteren en dat ik niet wil dat je je rot voelt door mij. Post lekker hier, als t goed gaat is t toch fijn? Ik zal me van commentaar onthouden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb hier lange tijd nauwelijks tot niet gepost omdat alles hier eigenlijk gewoon heel soepel gaat. Sorry, maar ik heb geen peuter die slaat, de schappen in de supermarkt leegtrekt of driftbuien heeft. Kan ik ook niets aan doen. En dan besluit ik om weer eens wat meer mee te posten en ook mijn ervaringen te delen, omdat ik het eigenlijk toch wel mis, en dan krijg ik dit over me heen? Daar pas ik voor. En je dm'etjes mag je ook houden.
Vooral lekker posten!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb hier lange tijd nauwelijks tot niet gepost omdat alles hier eigenlijk gewoon heel soepel gaat. Sorry, maar ik heb geen peuter die slaat, de schappen in de supermarkt leegtrekt of driftbuien heeft. Kan ik ook niets aan doen. En dan besluit ik om weer eens wat meer mee te posten en ook mijn ervaringen te delen, omdat ik het eigenlijk toch wel mis, en dan krijg ik dit over me heen? Daar pas ik voor. En je dm'etjes mag je ook houden.
Clubje oprichten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:54 schreef Franny_G het volgende:
Ik post regelmatig over de pittige acties of buien van I, omdat ik het soms even kwijt wil, en omdat het vaak ook gewoon grappig is. Het hoort bij haar, zoals ze ook ontzettend vaak heel erg lief is en nog heel veel anderen dingen meer. Ik neem aan dat iedereen wel in de gaten heeft dat daar een duidelijk evenwicht in zit. En dat het niet een soort tegen elkaar opbieden is van wie de grootste of juist de minst grote terrorpeuter heeft. Of beste opvoeder is of zoiets. Een beetje herkenning vinden is wel fijn, want ik vind het soms best lastig, dat opvoeden. Alhoewel ik er ook weer niet onzeker over ben.
Verder vind ik het verhelderend en ook gerustellend om te lezen hoe het bij anderen gaat. Daarom ook top dat er weer meer gepost wordt hier!
Dit idd. Nora is zoals jij je dochter beschrijft, maar ik heb niet de illusie dat het aan mijn opvoedkunsten ligt. Zo is ze gewoon, heel erg van de regeltjes en hoe dingen horen. Ik zou ook niet snel zeggen dat de mensen van de winkel boos zouden worden, maar dat is meer omdat zij zich dat heel erg aan zou trekken. Vertellen dat het vervelend is voor hen omdat ze dan weer alles moeten opruimen en recht zetten is voldoende.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is ook niet altijd een kwestie van verdienste. Mijn zoon is degene die ik (ook als dreumes/peuter al) liever niet meeneem/nam om boodschappen te doen omdat hij dus graag de schappen leeg trekt en door de winkel gaat racen en botsen als ik hem dat kleine karretje zou geven, mijn dochter is de peuter die ik juist graag meeneem naar de winkel omdat ze bij me blijft, totaal geen behoefte heeft om spullen uit de schappen te halen en vrijwel altijd na 1 keer vragen luistert.
Ze krijgen dezelfde opvoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |