Alsof je met statistieken de wedstrijd wint wijsneusquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:10 schreef skysherrif het volgende:
Mensen die denken dat hun schele voetbalverstand meer zien dan feiten en data
De Ligt - Veltman combo is echt genot.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die statistieken zien als leidraad in plaats van aanvullende data
Volgens de statistieken heeft Veltman zeker weer een fantastische wedstrijd gespeeld?
En die blunder was ook prachtig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de eerste helft had hij wel een goede redding.
Jouw punt valt prima in statistieken te vangen hoor, dan moet je het maken van fouten gewoon een veel zwaardere lading geven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die statistieken zien als leidraad in plaats van aanvullende data
Volgens de statistieken heeft Veltman zeker weer een fantastische wedstrijd gespeeld?
Ik snap sowieso al niet waarom hij aanvoerder is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En die blunder was ook prachtig.
En dat is dan godverdomme je aanvoerderkan geen twee stappen recht zetten.
Wordt gewoon 31-08quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
De 2 aankopen komen steeds dichterbij. Kan bijna niet wachten.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
De 2 aankopen komen steeds dichterbij. Kan bijna niet wachten.
Nee hoor dan staat er in de Telegraaf in de ochtend een bericht dat Ajax de selectie rond heeft en ze alleen nog kijken naar het buitenkansje.quote:
Veltman en Viergever weten toch wel dat ze een basisplaats hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
Amin Younes sluit zich niet aan bij teamgenoten Hakim Ziyech, Nick Viergever en aanvoerder Joël Veltman in de roep om nieuwe spelers bij Ajax. Hoewel de start van het seizoen in het water is gevallen, vraagt de 24-jarige Duitser om tijd.
Amin is bang voor zijn plekkie denk ik.
https://www.voetbalprimeu(...)l-maar-ik-niet-.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.financieel gaat het uit de kunst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:03 schreef mokkiemok het volgende:
JippieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.financieel gaat het uit de kunst.Oh.
Is toch genieten man. Die heerlijke aids die alleen de supporter ziet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman en Viergever weten toch wel dat ze een basisplaats hebben.
Dat is eigenlijk nog het trieste.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:03 schreef mokkiemok het volgende:
GeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.financieel gaat het uit de kunst.Ik eis een stream van de rekening.
![]()
Net alsof hij ook maar iets te zeggen heeft, deze yes-man.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:25 schreef Baconbus het volgende:
Keizer gaat er vanuit dat 'de rest' blijft.
Met 'de rest' bedoelt hij geloof ik Onana, Ziyech en Dolberg.
Livestream van de geldkluis en kekke animaties van Dagobert Duck op de schermen in het stadion.quote:
Leuker dan de wedstrijden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Livestream van de geldkluis en kekke animaties van Dagobert Duck op de schermen in het stadion.
Bij zijn interviews kijkt hij zoveel om zich heen dat ik steeds denk dat ze de verkeerde hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof hij ook maar iets te zeggen heeft, deze yes-man.
Iedereen ziet het, behalve de beleidsbepalers.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is toch genieten man. Die heerlijke aids die alleen de supporter ziet.
Ik vind dat echt vreselijk irritant om naar te kijken dat alle kanten opkijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij zijn interviews kijkt hij zoveel om zich heen dat ik steeds denk dat ze de verkeerde hebben.
Komt over als een verdwaalde jeugdtrainer die zijn jongens kwijt is in de kantine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |