Eckte harde boi dezequote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:45 schreef Tjacka het volgende:
Ajax speelde kut, boos zijn tegen steward en een beetje duwen = stadionverbod.
Ik zou deze avond niet snel vergeten lol.
Pech. Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:24 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Analyse van 11tegen11: https://twitter.com/11tegen11/status/898478856922955776
Eigenlijk net zoals bij de wedstrijd tegen Heracles, de beste kansen gecreëerd alleen pech dat ze niet gemaakt worden en dat bij de tegenstander het kwartje wel de goede kant op valt. Het is dus allemaal minder schokkend dan het lijkt. Volgende week wel winnen.
Ik zag in de samenvatting wel een paar goede acties van Younes langskomen.
Dat is ook een goede! Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh, ook lekker.
Op ajax zet ik uit principe nooit echt in.
[..]
Eredivisie kan je weer op andere zaken redelijk goed inzetten als je wil, vrij veel goals (met name jupiler league) etc.
Beste kansen? Voor rust had je al achter moeten staan. Tweede helft ook amper iets gecreëerd. Of is dit een troll?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:24 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Eigenlijk net zoals bij de wedstrijd tegen Heracles, de beste kansen gecreëerd alleen pech dat ze niet gemaakt worden en dat bij de tegenstander het kwartje wel de goede kant op valt. Het is dus allemaal minder schokkend dan het lijkt. Volgende week wel winnen.
De analyse waar ik al op hoopte: pechquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:24 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Leugens, grotere leugens, statistieken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:24 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Ik kan je zo sowieso 1 user opnoemen (ga ik niet doen) die weer even een nat vlekje in zijn onderbroekje kreeg toen hij de passmap zag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jongens jongens niet iedereen gelooft die twitteridioot.
Met de kansen die Aja gister creëerde zou je statistisch gezien 2 doelpunten maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beste kansen? Voor rust had je al achter moeten staan. Tweede helft ook amper iets gecreëerd. Of is dit een troll?
Passmapsquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan je zo sowieso 1 user opnoemen (ga ik niet doen) die weer even een nat vlekje in zijn onderbroekje kreeg toen hij de passmap zag.
Klopt, het zat ook zeker niet mee, waar het vorig jaar op cruciale momenten wel mee zat. We moeten de kritiek op Keizer niet overdrijven (al lijkt dat ook wel mee te vallen, wordt vooral geklaagd over beleid).quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:24 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Beste kansen? Man man manquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:24 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Lange ballen? Rosenborg?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, het zat ook zeker niet mee, waar het vorig jaar op cruciale momenten wel mee zat. We moeten de kritiek op Keizer niet overdrijven (al lijkt dat ook wel mee te vallen, wordt vooral geklaagd over beleid).
Wel zag je gister al (en dat wordt bevestigd in de analyse) dat er te weinig interactie is tussen de voorwaartsen, dat Dolberg verder van de goal aan de bal komt dan Donny en Ziyech, dat er itt vorig jaar nauwelijks meer ballen gewonnen worden door de vijf seconden regel (al dan niet doordat Rosenborg de ballen vaak direct naar voren peerde).
Goed te zien dat Dolberg 1 ding niet onder de knie heeft: positie kiezen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:37 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Beek valt me wel een beetje tegen in de passmap. Dat Dolberg niet gevonden wordt lijkt me ook een behoorlijk probleem. Schöne kan wel gewisseld worden trouwens, vindt de oplossing vooruit ook vrij weinig.
Ik ben bang dat hij helemaal van die kaart verdwijnt zodra hij verder naar voren staat. Hij wordt gewoon nauwelijks bereikt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed te zien dat Dolberg 1 ding niet onder de knie heeft: positie kiezen.
Overmars wilde hem zelfs nog voor minder weg doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overmars ook met z'n praatjes, hij mag voor 50 miljoen weg. Verkoop je hem voor 45.
Inderdaad. Dit is ook niet waar hij staat, maar waar hij de bal ontvangen heeft. Hij stond meestal veel dieper.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij helemaal van die kaart verdwijnt zodra hij verder naar voren staat. Hij wordt gewoon nauwelijks bereikt.
Klopt, maar het is wel apart om te zien dat de ballen die hij wel krijgt zo ver verwijderd zijn van de spits positie, terwijl ik gister best wel wat voorzetjes heb gezien, maar het lijkt erop dat hij altijd op de plek staat (of komt) waar de bal op dat moment niet komt. Dat heeft natuurlijk ook te maken met Younes en Neres (en Ziyech), maar ook dat zijn loopacties waardeloos zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij helemaal van die kaart verdwijnt zodra hij verder naar voren staat. Hij wordt gewoon nauwelijks bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |