Hoe hij het speelde is niet heel netjes, maar hij heeft acht zaakwaarnemers dus dan is het wel logisch hoe hij het gespeeld heeftquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:09 schreef mokkiemok het volgende:
zijn er mensen die haten op Sanchez?
is toch gewoon een perfecte stap voor die gozer?
Overmars kent geen spelers, maar scouting zelf is wel aan het uitbreiden sindsdien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lijstje is kwijt
iemand het fragment van Overmars bij de tafel van kees ergens oktober 2015 dacht ik>?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lijstje is kwijt
iemand het fragment van Overmars bij de tafel van kees ergens oktober 2015 dacht ik>?
Maar dat kan je de RvC niet kwalijk nemen. Ajax bevindt zich in een ongekende luxe positie met zoveel geld maar zit tevens ook gevangen in haar eigen gouden kooi. Toppers uit het buitenland gaan liever naar de Championship in Engeland dan dat ze komen ballen in de eredivisie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de RvC
Kunnen we gewoon wedstrijden zwemmen organiseren in dat geld.
ja die zag ik ook, maar echt drama kwaliteitquote:
Spelers met zulke kwaliteit en potentie kun je het niet kwalijk nemen dat ze Ajax achter zich laten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:09 schreef mokkiemok het volgende:
zijn er mensen die haten op Sanchez?
is toch gewoon een perfecte stap voor die gozer?
Toch aardig dat laatste tijd vaak feyenoorders ineens met nuance komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat kan je de RvC niet kwalijk nemen. Ajax bevindt zich in een ongekende luxe positie met zoveel geld maar zit tevens ook gevangen in haar eigen gouden kooi. Toppers uit het buitenland gaan liever naar de Championship in Engeland dan dat ze komen ballen in de eredivisie.
nee ok, maar ik neem Sanchez eigenlijk helemaal niks kwalijk. Tottenham is een geweldige club, ik zou het ook wel weten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hij het speelde is niet heel netjes, maar hij heeft acht zaakwaarnemers dus dan is het wel logisch hoe hij het gespeeld heeft![]()
En ik zou er als speler ook wel klaar mee zijn als je ziet wat voor wanbeleid er is en er geen versterkingen zijn. Dan zijn je concurrenten Zeefuik en Dankerlui
Daar geloof ik geen reet van. Ja de korte termijn geldwolven ja, maar je ziet toch aan een Sanchez dat je prima spelers kan binnenhalen die hun ontwikkeling ook voorop stellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat kan je de RvC niet kwalijk nemen. Ajax bevindt zich in een ongekende luxe positie met zoveel geld maar zit tevens ook gevangen in haar eigen gouden kooi. Toppers uit het buitenland gaan liever naar de Championship in Engeland dan dat ze komen ballen in de eredivisie.
zaten in hetzelfde schuitje, alleen dan ook nog zonder de poen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch aardig dat laatste tijd vaak feyenoorders ineens met nuance komen.
Ik noem het eerder wat ambitieloos denken net als Overmars dat het niet lukt. Nee ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om goede spelers te halen, maar het kan echt wel maar het is een flinke uitdaging. Daarom moet je ervoor zorgen dat alle randvoorwaarden goed zijn, zoals dus een solide scouting in veel meer landen dan wat ze nu blijkbaar doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch aardig dat laatste tijd vaak feyenoorders ineens met nuance komen.
Dit klopt natuurlijk. Je moet creatiever en gewiekster zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toppers uit het buitenland gaan liever naar de Championship in Engeland dan dat ze komen ballen in de eredivisie.
Wat??quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen reet van. Ja de korte termijn geldwolven ja, maar je ziet toch aan een Sanchez dat je prima spelers kan binnenhalen die hun ontwikkeling ook voorop stellen.
Muah laten we eerlijk zijn, Tottenham doet het de laatste jaren leuk in Engeland maar is ook gewoon maar een subtopper daar hè. Net-niet club die ook niet echt meedoen om de prijzen, en je komt er ook niet makkelijk weg als je echt de stap wil maken naar een grotere club.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee ok, maar ik neem Sanchez eigenlijk helemaal niks kwalijk. Tottenham is een geweldige club, ik zou het ook wel weten.
als het nou fc oostblok is of china ofzo, dan had ik wel boos geweest.
Tottenham is natuurlijk wel 5 klasse beter dan ajaxquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah laten we eerlijk zijn, Tottenham doet het de laatste jaren leuk in Engeland maar is ook gewoon maar een subtopper daar hè. Net-niet club die ook niet echt meedoen om de prijzen, en je komt er ook niet makkelijk weg als je echt de stap wil maken naar een grotere club.
Tottenham is perfect voor zijn loopbaan. Ik snap die keuze perfect, tottenham is ook nog eens 1 van de minst betalende werkgevers in de PL.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat??
Lees even wat je schrijft. 'Je kan aan Sanchez zien dat hij een prima speler is die zijn ontwikkeling voorop stelt'
Zelden zoveel bullshit gelezen JR![]()
Sanchez is hét voorbeeld die voor het grote geld kiest. En geef die vent eens ongelijk. Wie zegt dat hij aankomend seizoen bij Ajax weer zo'n seizoen draait. Wie zegt dat ie niet zn been breekt. Sanchez belichaamt alles wat een hedendaagse voetballer voor ogen heeft ; zo snel mogelijk ergens tekenen waar ik zo veel mogelijk geld kan binnen harken. Want niets, maar dan ook niets is zeker in het voetbal.
Hij doelt op zijn keuze voor Ajax vorig jaar. Hij kon veel meer verdienen bij Barca en andere clubs.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat??
Lees even wat je schrijft. 'Je kan aan Sanchez zien dat hij een prima speler is die zijn ontwikkeling voorop stelt'
Sanchez is hét voorbeeld die voor het grote geld kiest. En geef die vent eens ongelijk. Wie zegt dat hij aankomend seizoen bij Ajax weer zo'n seizoen draait. Wie zegt dat ie niet zn been breekt. Sanchez belichaamt alles wat een hedendaagse voetballer voor ogen heeft ; zo snel mogelijk ergens tekenen waar ik zo veel mogelijk geld kan binnen harken. Want niets, maar dan ook niets is zeker in het voetbal.
Nee jij trekt de conclusie dat Sanchez alleen voor het geld naar de Spurs gaat. Ik denk dat hij vooral is vertrokken omdat eerst de trainer wegging en daarna een onervaren marionet voor de groep kwam te staan met warrige teksten, er geen andere aankopen kwamen, hij een basisplaats kan krijgen in de Premier League wat beter is voor zijn ontwikkeling en ja het salaris is een leuk pluspunt (maar bij Spurs betalen ze niet eens zulke geweldige salarissen las ik, relatief gezien dan)quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat??
Richarlison ging niet naar ajax, vanwege dat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik noem het eerder wat ambitieloos denken net als Overmars dat het niet lukt. Nee ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om goede spelers te halen, maar het kan echt wel maar het is een flinke uitdaging. Daarom moet je ervoor zorgen dat alle randvoorwaarden goed zijn, zoals dus een solide scouting in veel meer landen dan wat ze nu blijkbaar doen.
Hoe heet die spits uit Turkije ook al weer? Oh ja, Cardozo, ja die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 15:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die zit te liegen over lijstjes en namen, zie je zo. En dan verdien je een kwart miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |