Daar loop je dan lekker rustig op straat....twitter:IntelCrab twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 01:56:10NEW: Intense gunfire can be heard in the city of #Cambrils as an anti-terrorist operation continues near the city c… https://t.co/4uBMnXyMZs reageer retweet
Waar ergens?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, meer naar het zuiden, Costa Blanca.
Ik stuur even een DM, maar in elk geval een stukje noordelijkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waar ergens?
Heb zelf in Torrivieja en Fuengirola gewoond.
Maar hoe wisten ze dat daar 5 van die idioten rondliepen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:05 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik lees nu op twitter dat er 5 zelfmoord-terroristen uitgeschakeld zijn! WTF!!!!
Dat heb ik inderdaad hier gemeld, hoewel de meeste bronnen het over vier hebben. Ze zouden de aanslag van Barcelona hebben willen herhalen, elders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:05 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik lees nu op twitter dat er 5 zelfmoord-terroristen uitgeschakeld zijn! WTF!!!!
Dat huis was gisterenavond al, maar inderdaad kan dat deze aanval hebben verhinderd. Je hebt gelijk, het geeft de indruk van een half mislukte aanslag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:06 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit een hele grote had moeten zijn die half verhinderd is oid. Nu lees ik bij de NOS iets over een huis dat is geplofd.
Directe link of copycats?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad hier gemeld, hoewel de meeste bronnen het over vier hebben. Ze zouden de aanslag van Barcelona hebben willen herhalen, elders.
Misschien daarom ook dat plaatsje? Dat het allemaal snel moest omdat de politie ze op het spoor was en ze simpelweg barca niet meer konden bereiken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat huis was gisterenavond al, maar inderdaad kan dat deze aanval hebben verhinderd. Je hebt gelijk, het geeft de indruk van een half mislukte aanslag.
Geheime dienst heeft waarschijnlijk z'n werk goed gedaan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar hoe wisten ze dat daar 5 van die idioten rondliepen?
Dat kan ook nog, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien daarom ook dat plaatsje? Dat het allemaal snel moest omdat de politie ze op het spoor was en ze simpelweg barca niet meer konden bereiken?
Die ontstaan bij gelegenheid volgens mij. Als wat extreem geradicaliseerde gasten bij elkaar zitten en van dit soort dingen gaan bedenken. Ik geloof niet in directe aansturing vanuit IS.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:11 schreef Eenskijken het volgende:
Hoeveel van deze groepjes terroristen zullen er wel niet verspreid zijn door heel europa vraag je je af....
Die gozer komt goed wegquote:
Gelukkig wel dan ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Geheime dienst heeft waarschijnlijk z'n werk goed gedaan?
twitter:tfw_no_waifu twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 02:15:34wew #cambrils https://t.co/UdKenAWq76 reageer retweet
Eentje op de vlucht..quote:Just in: 4 members of terror cell killed n Cambrils, #Spain CT op. Police warn 1 indiv at largepossible explosive vest
Van wat ik begrijp is dat 1 van de 5 aanvallers. De andere vier zijn dood. Het lijkt er niet op dat er burgers zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:19 schreef trein2000 het volgende:
Ook in Cambriles meldingen van (zwaar)gewonden
Yep, lijkt erop dat ze hier liggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp is dat 1 van de 5 aanvallers. De andere vier zijn dood. Het lijkt er niet op dat er burgers zijn omgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok. Ik spreek geen woord Spaans dus moet het doen met anderstalige bronnen. Die hebben het overigens wel over meerdere gewonden...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp is dat 1 van de 5 aanvallers. De andere vier zijn dood. Het lijkt er niet op dat er burgers zijn omgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |