dat is wellicht het domste wat je kan doen. Zeker Europeesquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten ze wel gewoon niet meer in zones verdedigen maar geef je iedereen gewoon een mannetje en ga maar op die schoenveters staan.
Dat klopt natuurlijk, maar ook Neuer krijgt wel eens een goal tegen. Overigens vind ik Onana niet zo bijzonder en zie ik niet zo veel reden om hem te verdedigen, maar dit is collectief falen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar staat ie voor toch? Op die paar cruciale momenten moet je je als keeper onderscheiden.
Enige logische conclusie na gisterenavond. Zelfs zonder aankopen staat er een elftal wat thuis van Rosenborg hoort te winnen en het in zich heeft om creatief en vermakelijk spel te spelen.quote:
Kan toch ook eigenlijk niet bij een club als ajax. Daar moet toch gewoon een bewezen trainer staan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
Enige logische conclusie na gisterenavond. Zelfs zonder aankopen staat er een elftal wat thuis van Rosenborg hoort te winnen en het in zich heeft om creatief en vermakelijk spel te spelen.
Grootste fout deze zomer was zijn aanstelling. Het niet halen van Europees voetbal is net zo blamerend als 4e of 5e worden in de competitie. Einde verhaal wat mij betreft.
Je kunt ook een trainer hebben die het allemaal verbloemt en het vele balbezit roemt tegen een ploeg waar ik tot een paar weken terug nog nooit van had gehoord. Dan liever dit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:14 schreef BadderHaring het volgende:
Wat in ieder geval fijn is voor jullie, is dat het altijd zo lekker rustig blijft rond de club als het een keer wat tegen zit. Dat je niet al dat geouwehoer op straat meteen hebt enzo.
Lees dit eens:quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten ze wel gewoon niet meer in zones verdedigen maar geef je iedereen gewoon een mannetje en ga maar op die schoenveters staan.
Ik heb ze vaak verdedigd, maar het TH is wel onlosmakelijk verbonden met Keizer,quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Kan toch ook eigenlijk niet bij een club als ajax. Daar moet toch gewoon een bewezen trainer staan.
Het beste zou zijn dat ze allemaal oprotten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak verdedigd, maar het TH is wel onlosmakelijk verbonden met Keizer,
die kunnen het niet maken om bij een eventueel vertrek te blijven zitten.
ik durft wedden dat ze dat dus wel doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak verdedigd, maar het TH is wel onlosmakelijk verbonden met Keizer,
die kunnen het niet maken om bij een eventueel vertrek te blijven zitten.
Jordi halen als TD?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het beste zou zijn dat ze allemaal oprotten.
Thanks, goed verhaal, alleen als je niet capabel bent om die zonedekking goed uit te voeren (zoals bij Ajax nu blijkt) dan ben je helemaal kansloos...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lees dit eens:
http://m.fcupdate.nl/voet(...)ands-voetbal-deel-4/
Het trieste is juist dat zowel Nice, Heracles als Rosenborg NIET terecht wonnen. Tegen alle drie was Ajax óf ietsje beter óf gelijkwaardig (zonder echt goed te spelen en incl. veel zwakke/slechte momenten). Het kwartje valt echter steeds verkeerd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:28 schreef GGMM het volgende:
Het meest trieste is dat Rosenborg terecht won.
Klopt. Het probleem zit hem ook vooral in de Nederlandse competitie. Als je hier als verdediger een mannetje in de gaten houdt en op 5 meter van hem blijft, dan is het wel prima. Zo groot is het verschil tussen de top 3 en de rest van de Eredivisie inmiddels.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks, goed verhaal, alleen als je niet capabel bent om die zonedekking goed uit te voeren (zoals bij Ajax nu blijkt) dan ben je helemaal kansloos...
Alsof Rosenborg in zo'n super competitie speelt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Het probleem zit hem ook vooral in de Nederlandse competitie. Als je hier als verdediger een mannetje in de gaten houdt en op 5 meter van hem blijft, dan is het wel prima. Zo groot is het verschil tussen de top 3 en de rest van de Eredivisie inmiddels.
Als we echt willen dat onze 'topclubs' in Europa iets te zoeken hebben, dan moeten we eerst eens zorgen dat ze tegenstand krijgen in Nederland.
Rosenborg kan er geen hol van geloof mij nou, dat maakt het juist zo pijnlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Alsof Rosenborg in zo'n super competitie speelt.
Ze zakken onvoldoende terug of schakelen gewoon niet om. Dan is vrijwel elke fout dodelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hangt er natuurlijk vanaf hoever je naar voren staat, maar goed hier gaan een man of 4-5 in de fout en dat is niet de eerste keer.
nog 1, die andere was Dennis Johnson denk ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:46 schreef TheJanitor het volgende:
Maar vandaag dus twee aankopen die beloofd waren.
Het was 2 in de verdediging.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nog 1, die andere was Dennis Johnson denk ik.
Je roept die kwartjes wel over jezelf af in mijn ogen. Tegen Nice blijf je na de 2-1 maar als kippen zonder kop de aanval zoeken waardoor je weggecounterd wordt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het trieste is juist dat zowel Nice, Heracles als Rosenborg NIET terecht wonnen. Tegen alle drie was Ajax óf ietsje beter óf gelijkwaardig (zonder echt goed te spelen en incl. veel zwakke/slechte momenten). Het kwartje valt echter steeds verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |