Oké Yvonne.quote:
De outfit die je moet dragen voordat je mag deelnemen aan dit spel ja, dat klopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hier voor eenieder de standaard werk outfit, ongeacht iemand's lengte.
Wie?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef devzero het volgende:
Waarom zit Martijn zo raar te lachen in die foto?
quote:
Die zou wel cool zijn als ui, alleen is dat niet te zien zo klein denk ik.quote:
Het is ook maar een kwartje. Neem dan een grotere muntquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die zou wel cool zijn als ui, alleen is dat niet te zien zo klein denk ik.
een kdaalder?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook maar een kwartje. Neem dan een grotere munt
Flip dan ook met die kaulo 500 briefjes bro, miin broek hangt laag van de cash in me pocketsquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook maar een kwartje. Neem dan een grotere munt
Oo too late.quote:
Ongehoord dit, ongehoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:30 schreef mtchel112 het volgende:
De tering in mijn stad waren de lokale klote boeren vandaag aan het ringrijden, overal ligt stront. Is de gemeente dat op dit tijdstip aan het verwijderen met van die ontiegelijk luide wagentjes![]()
Groetjes kees momma
Neen man, het is de schuld van de Rabobank zeg ik je.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de gemeente en overheid instanties.
NEDERLAND IS HET ZAT
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de gemeente en overheid instanties.
NEDERLAND IS HET ZAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |