JE weet zelluf. ik ken nuchter oook nachten lang feesten zonder slaap. mensen die perse 8 uur slaap per nacht nodig hebben en anders sacherijnig zijn zijn echt mietjesquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
beetje pep, beetje snats jeweet
Ik slaap nooitquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:21 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
JE weet zelluf. ik ken nuchter oook nachten lang feesten zonder slaap. mensen die perse 8 uur slaap per nacht nodig hebben en anders sacherijnig zijn zijn echt mietjes
dit dus. ik slaap het liefst wanneer ik helemaal naar de tering ben en als ik dan op bed ga liggen binnen 5 seconden slaap en daarna chill met jonko. slaap is zo zonde maar ook ik mheb slaap nodig na een weekend raven en afteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan ook wel genieten van slapen ja, maar aan de andere kant is het ook zo zonde van de tijd.
Ik zou me gaan vervelen als ik nooit hoefde te slapen denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan ook wel genieten van slapen ja, maar aan de andere kant is het ook zo zonde van de tijd.
Boh slapen na een jonko.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:23 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
dit dus. ik slaap het liefst wanneer ik helemaal naar de tering ben en als ik dan op bed ga liggen binnen 5 seconden slaap en daarna chill met jonko. slaap is zo zonde maar ook ik mheb slaap nodig na een weekend raven en afteren.
Er is zat te doen hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:23 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ik zou me gaan vervelen als ik nooit hoefde slapen denk ik.
ik vin dhet juist verspilling van alle wakkere tijd! dan vermaak ik mij tenminste. anders lig ik alleen maar knockout.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:23 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ik zou me gaan vervelen als ik nooit hoefde slapen denk ik.
Jawel joh, desnoods ga je de hele nacht schaken, ben je een grootmeester.quote:
een heel weekend raven en afteren en dan 24 uur lang geen stimulanten meer maar alleen jezelf doodblowen en aan het lachgas zitten en dan naar bed! das pas chill! en een jonko sowieso klaar naast mijn bed voor als ik wakker wordt dat ik niet eerst hoef te draaien!quote:
Zo gek maak ik het dan weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
een heel weekend raven en afteren en dan 24 uur lang geen stimulanten meer maar alleen jezelf doodblowen en aan het lachgas zitten en dan naar bed! das pas chill! en een jonko sowieso klaar naast mijn bed voor als ik wakker wordt dat ik niet eerst hoef te draaien!
Vooral uitslapen.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
een heel weekend raven en afteren en dan 24 uur lang geen stimulanten meer maar alleen jezelf doodblowen en aan het lachgas zitten en dan naar bed! das pas chill! en een jonko sowieso klaar naast mijn bed voor als ik wakker wordt dat ik niet eerst hoef te draaien!
jaa en dan vrijheid blijheid chille dag perfectquote:
soms jaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Pg_up het volgende:
Vind het ook wel fijn dat je een dag kan 'afsluiten' en de ochtend daarna weer met een schone lei kan beginnen.
Ja echt perfect wakker worden als je niks hoeft te doen, en de zon wat naar binnen glipt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jaa en dan vrijheid blijheid chille dag perfect
horrorquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:29 schreef Pg_up het volgende:
En stel je eens voor dat mensen geen slaap nodig hadden, waarschijnlijk zouden we dan 20-urige werkdagen ofzoiets hebben.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:23 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
never sleep again!
rotterdam nightmare!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |