Hoe kun je nou weer tegen die boodschap zijnquote:
Die willen nog niet dood omdat ze nog wat meer te doen hebben. Degenen die hier op zelfmoordmissies gaan gaan ervanuit dat ze gaan sterven en je ID achterlaten hoort erbij.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is een mening als je het mij vraagt, hoeveel IS video's zijn er langsgekomen met gemaskerde mannen die juist niet hun gezicht willen laten zien en een alias nemen om eigen familie niet in gevaar te brengen in Europa.
Gewoon het grote gevaar blijven ontkennen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:42 schreef Cattivo het volgende:
[..]
En wat ga je er aan doen Mark? Niks.
Dan zijn ze nog dommer dan ik dacht, je identiteit komt toch altijd wel uit is bewezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is een mening als je het mij vraagt, hoeveel IS video's zijn er langsgekomen met gemaskerde mannen die juist niet hun gezicht willen laten zien en een alias nemen om eigen familie niet in gevaar te brengen in Europa.
https://www.thelocal.es/2(...)rcelonas-las-ramblasquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De dader bedoel je? Heb je al een bron dat die jongen op de foto het daadwerkelijk is?
Koop die nieuwe auto!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mark denkt aan het busje wat vervangen moet worden. Geld moet rollen.
twitter:BusterUSMC twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:38:07Driver of the van is entrenched hostages in a Turkish restaurant near the BoqueriaSome hostages released. https://t.co/ZE04HdrPxg reageer retweet
Ah, ok. Thanks.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
https://www.thelocal.es/2(...)rcelonas-las-ramblas
19.25 RTVE is reporting that one man, named as Driss Oukabir, has been detained in connection with the attack.
aaaaah het zijn Fransen en geen moslimsquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:42 schreef LelijKnap het volgende:
Komt trouwens uit Marseille. Als je z'n achternaam (z'n echte, niet Soprano) zoekt in z'n FL, zie je dat al z'n naamgenoten daar ook zitten/vandaan komen.
Nah, 'de blanken' hebben het te druk met ruzie maken onderling.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar we kunnen in ieder geval zorgen dat we ze niet meer aannemen voor banen, geen huizen meer geven, geen zorg meer in ziekenhuizen, toch?
Langzaam maar zeker zal het blanke ras weer overheersen, let maar op.
De islamisering is een van de grootste problemen van onze tijd. Aanslagen zijn een symptoom van dit bredere probleem.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is dat voor kansloos geroep naar tweets van politici als "waarom doe je niks?" Alsof het het ergste probleem is wat we hebben.
Ah er zaten mede gelovigen in?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:45 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BusterUSMC twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:38:07Driver of the van is entrenched hostages in a Turkish restaurant near the BoqueriaSome hostages released. https://t.co/ZE04HdrPxg reageer retweet
Een policor signalement.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:45 schreef Netflixed het volgende:
Politie verspreidt foto verdachte
De politie van Barcelona heeft een foto van de huurder van de witte bus verspreid. Ze zijn op zoek naar een man van 1.70 meter met een witte blouse.
Bron: https://www.volkskrant.nl/4511627/
Ik denk nog steeds niet dat IS dusdanig georganiseerd is dat ze dit vanuit "daar" organiseren maar dat het geinspireerd is door. Vandaar de erkenning.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zitten voornamelijk in Spanje hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:42 schreef LelijKnap het volgende:
Komt trouwens uit Marseille. Als je z'n achternaam (z'n echte, niet Soprano) zoekt in z'n FL, zie je dat al z'n naamgenoten daar ook zitten/vandaan komen.
Oh ras of huidskleur boeien me niet echt veel. Alleen religieuzen en klaplopers mogen weg van mij.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar we kunnen in ieder geval zorgen dat we ze niet meer aannemen voor banen, geen huizen meer geven, geen zorg meer in ziekenhuizen, toch?
Langzaam maar zeker zal het blanke ras weer overheersen, let maar op.
twitter:eucopresident twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:24:03Toda Europa está con #Barcelona. Nuestros pensamientos están con las víctimas y los afectados por este cobarde atentado. reageer retweet
Het is eng omdat mensen als Pechtold een gigantisch risico willen lopen (ondergang van westerse beschaving) om hun doel te bereiken (complete multiculturele/diverse maatschappij), doordat ze een incorrect wereldbeeld hebben gevormd in de relatief korte periode van liefde en vrede van nu.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer tegen die boodschap zijn. Vind je het minser eng als Barcelona het niet te boven komt?
Nu in het Nederlandsquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:47 schreef Netflixed het volgende:
twitter:eucopresident twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:24:03Toda Europa está con #Barcelona. Nuestros pensamientos están con las víctimas y los afectados por este cobarde atentado. reageer retweet
Altijd weer die mannen van 1.70 he. Telkens weer. Ze zouden een kopje kleiner gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een policor signalement.
Opzoek naar iemand die zojuist tientallen mensen kapot heeft gereden en ze komen niet verder dan 'witte blouse'quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een policor signalement.
Niet helemaal, er zijn inderdaad genoeg die net nog geen fotoshoot maken voor ze een aanslag plegen, ook genoeg die vanuit theologische bezwaren - je martelaarschap is niet "OK" als je het doet voor de roem en status - het verbergen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:45 schreef Silven het volgende:
[..]
Die willen nog niet dood omdat ze nog wat meer te doen hebben. Degenen die hier op zelfmoordmissies gaan gaan ervanuit dat ze gaan sterven en je ID achterlaten hoort erbij.
Dat vind jij, maar er zijn denk ik toch wel veel belangrijkere problemen & thema's zoals vergrijzing, ziekenzorg, ouderenzorg, onderwijs, veiligheid (in brede zin), economie, etc ...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:46 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De islamisering is een van de grootste problemen van onze tijd. Aanslagen zijn een symptoom van dit bredere probleem.
Ondertussen onderhandelen Pechtold en Segers over het al dan niet een bredere uitvoering van euthanasie.
Kogels, schoten?quote:Meerdere Nederlanders waren vanmiddag getuige van de aanslag in het centrum van Barcelona. Edwin van Splunter liep in een zijstraat toen er geschoten werd. "Ik zag de kogels naast me inslaan."
Volg de nieuwste ontwikkelingen in dit liveblog
Edwin was net de Ramblas af toen een wit busje inreed op voetgangers. "Ik liep in een straat vlakbij en hoorde ineens paniek. Ik zag iedereen rennen." Edwin dook direct een winkel in en hield zich daar schuil. Na tien minuten besloot hij weer de straat op te gaan. Op dat moment heeft RTL Nieuws contact met hem, maar plotseling klinken op de achtergrond schoten.
ik ben net naar binnen gevlucht nadat iemand ergens in de straat begon te schieten. grote paniek. zit nu veilig
— edwinvansplunter (@epvsp) 17 augustus 2017
Edwin weet zichzelf in veiligheid te brengen. In een telefoongesprek even later vertelt hij dat er in de straat geschoten werd. Onduidelijk is door wie dat gedaan werd. "Ik zag de kogels naast me inslaan. Ik heb geen idee wie er schoot, maar op dat moment kwamen wel veel politieagenten aanrennen. Misschien liepen de daders wel langs ons, ik heb geen idee."
ZIE OOK: Nederlandse Amber op Ramblas: 'Er vloog een lijf langs me heen'
Uiteindelijk bereikt Edwin een restaurant. Daar zit hij op dit moment nog binnen. "Iedereen zit hier aan de televisie gekluisterd. Mensen zijn wel rustig en bellen en sms'en met familieleden. Ik heb mijn vrouw en familie ook direct gesms't dat ik veilig ben."
En dat ligt in Noord-Afrika.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:49 schreef bakfietsmoeder het volgende:
IK LEES OVERAL DAT DE DADER EEN MAROKKAAN IS
Ik denk wel dat je geboren kan worden in een cultuur waar reflectie en gelijkheid minder hoog in het vaandel staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer dat er foute mensen zijn, maar veeleer dat er veel foute ideeën zijn. Of wil je stellen dat er simpelweg meer psychopaten geboren worden in de islamitische wereld?
Geen ideequote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:41 schreef Toto69 het volgende:
Waarom moet er altijd gefilmd worden? Just wondering.
Het was gelukkig niet zijzelf maar familie, maar wel schokkend om alles zo ver van je bed te zien en ineens krijg je nog voor het op het nieuws is van alles door en krijg je zo'n eye witness beeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:42 schreef speknek het volgende:
Sterkte man. Hopelijk komt ze er goed overheen.
Wel handig als je preventief euthanasie wilt plegen op het moment dat Europa is overgenomen door de mohammedanen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:46 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De islamisering is een van de grootste problemen van onze tijd. Aanslagen zijn een symptoom van dit bredere probleem.
Ondertussen onderhandelen Pechtold en Segers over het al dan niet een bredere uitvoering van euthanasie.
Dat ongetwijfeld, alleen blijf mij er over verbazen. Vroegah ging men gewoon chill vloggen voor Youtube het hele concept had gestolen met een afscheidsvideo of brief zoals Samir A of Mohammed B, nu moet je het maar doen met een gevonden paspoort.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat IS dusdanig georganiseerd is dat ze dit vanuit "daar" organiseren maar dat het geinspireerd is door. Vandaar de erkenning.
Al die thema's hebben wij Westerlingen bereikt. De islam il onze samenleving omver trekken waardoor alles in elkaar stort.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar er zijn denk ik toch wel veel belangrijkere problemen & thema's zoals vergrijzing, ziekenzorg, ouderenzorg, onderwijs, veiligheid (in brede zin), economie, etc ...
Wat heb je in godsnaam aan al die zaken als het land over 50 - 100 jaar compleet geislamiseerd is in de grotere steden?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar er zijn denk ik toch wel veel belangrijkere problemen & thema's zoals vergrijzing, ziekenzorg, ouderenzorg, onderwijs, veiligheid (in brede zin), economie, etc ...
Het is een Fransman jaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:49 schreef bakfietsmoeder het volgende:
IK LEES OVERAL DAT DE DADER EEN MAROKKAAN IS!!!!!
twitter:FoxNews twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:51:16.@ShepNewsTeam: Police say man holed up in Turkish bar is driver of van; he is reportedly armed, hostage negotiatio… https://t.co/GfLu70YJ89 reageer retweet
Hoe moeten ze dan 2000+ betalen aan smokkelaars?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen Giro 555 meer. Dat zal ze leren.
Omgekeerd, wat heb je aan een land waar die zaken niet goed zijn, maar je geen islam hebt?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:51 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam aan al die zaken als het land over 50 - 100 jaar compleet geislamiseerd is in de grotere steden?
Over 100 jaar is alles hier Chinees. Dan denk je weemoedig terug aan die tijd dat er een paar boze moslims waren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:51 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam aan al die zaken als het land over 50 - 100 jaar compleet geislamiseerd is in de grotere steden?
No shit Sherlock...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:50 schreef Netflixed het volgende:
Nepnieuws: https://twitter.com/TomNamako/status/898240579745828864
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |