ik kies voor hamburgersquote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Danku.
Ben nog twijfelen heb nog 2 hamburgers liggen of nog 1 pannenkoek maken. Lastig
Nog een pannenkoek, als in je hebt er al wat op?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Danku.
Ben nog twijfelen heb nog 2 hamburgers liggen of nog 1 pannenkoek maken. Lastig
Ik dachtbdat jij niks dan rookworst at...quote:
daar denkt je moeder anders overquote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik dachtbdat jij niks dan rookworst at...
Lol niet zo'n hele sterke combi bij nader inzien.quote:
Had er 1 op.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog een pannenkoek, als in je hebt er al wat op?![]()
Dan zou ik hamburger kiezen.
Ik hoorde net van zijn moeder dat ze daar helemaal niet anders over na denkt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar denkt je moeder anders over
geen groenvoer erbij dat moet ookquote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:31 schreef devzero het volgende:
Dit ziet er dan wel weer nasty uit
[ afbeelding ]
Perv, weet niet wat voor fetisj dat is maar hoef het niet te weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar denkt je moeder anders over
Klinkt als een goed plan.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Had er 1 op.Ja.
Ik doe gewoon allebei, alleen wacht ik 2 uurtjes dan maak ik broodje hamburger
lekkerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan.
Ik ga zo bami eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |