abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:32:54 #251
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173209394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er is hier ook zo'n knaap die braaf elke week een video van die gast copy-paste op de frontpage. Het heeft een heel hoog gehalte "kijk mij eens de hypocrisie doorprikken" terwijl het gewoon zelf keihard een politieke agenda op probeert te dringen. In die zin ben ik het niet eens met SpecialK. Dat is niet de mening in het centrum van het maatschappelijk debat. Dat is een mening proberen te verkopen alsof deze heel erg in het centrum thuishoort. Je koopt echter typische (alt-)rechtse praatjes. Die filmpjes zijn evengoed verstoken van enige nuance of zelfkritiek. Consistent komen dezelfde thema's bovendrijven die mij ernstig doen vermoeden dat er wel degelijk een agenda mee gepushed wordt.
Het zou je sieren als je wat inhoudelijker werd. Ik heb mijn best gedaan in dit topic. Je posts hebben een hoog "ik krijg toch wel meeval van andere users dus ik hou het lekker oppervlakkig" gehalte.

Tsja.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:34:17 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173209425
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het zou je sieren als je wat inhoudelijker werd. Ik heb mijn best gedaan in dit topic. Je posts hebben een hoog "ik krijg toch wel meeval van andere users dus ik hou het lekker oppervlakkig" gehalte.

Tsja.
Hoeveel inhoudelijker dan "je bent een nogal doorzichtige apologeet voor boosrechts" wil je het hebben?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:34:37 #253
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173209436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoeveel inhoudelijker dan "je bent een nogal doorzichtige apologeet voor boosrechts" wil je het hebben?
Op basis van wat? Dat is natuurlijk 0,0 inhoud... 100% eindconclusie zonder referentie naar ook maar enig werk wat gedaan is.
pi_173209618
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Op basis van wat? Dat is natuurlijk 0,0 inhoud... 100% eindconclusie zonder referentie naar ook maar enig werk wat gedaan is.
Op basis van wat je hier zegt en de bronnen waar je naar verwijst. Dat Youtubekanaal is er immers een mooi voorbeeld van zoals ik al aangaf met wat leuke video's van die auteur.
pi_173209662
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat jij Sargon een extremist vind zegt vrij veel over jouw wereldbeeld denk ik.

Hoe dan ook hoor ik tot nu toe weinig inhoudelijks ... vrij veel "haha die persoon mag ik niet dus.. haha LOL... ammirite?"
Ah, Sargon, de stem van het midden _O-
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:50:17 #256
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173209685
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Op basis van wat je hier zegt en de bronnen waar je naar verwijst. Dat Youtubekanaal is er immers een mooi voorbeeld van zoals ik al aangaf met wat leuke video's van die auteur.
Leg maar uit wat je er problematisch aan vind. Specifiek een keertje en niet gewoon 6 video's smijten en roepen "HA!". Ik bedoel... ga er even vanuit dat je niet in een topic zit waar iedereen toch gewoon je handje gaat schudden en je schoudertje gaat kloppen. Wat wil je specifiek bespreken mbt mijn standpunten rekening houdend met het feit dat ik niet Sargon ben (ook niet stiekem).
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:50:54 #257
104871 remlof
Europees federalist
pi_173209698
Waarom laten toch zoveel van die postpubers zich gebruiken als domme pionnen?
Sommigen door neonazi's, sommigen door Poetin, sommigen door allebei.

Zelf logisch nadenken schijnt al snel teveel gevraagd te zijn.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:51:01 #258
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173209700
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah, Sargon, de stem van het midden _O-
Sargon is inderdaad een beetje linksig. Hij ligt regelmatig overhoop met allerhande rechtse en centrum-rechtse mensen.
pi_173209712
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat is daar raar aan? Mag ik geen mening meer hebben over andermans meningen omdat ik toevallig vind dat iedereen vrij moet kunnen zijn om die meningen te uiten?

Ik hoop dat je weer wat geleerd hebt.
Van jou iets leren? Hihihi.

Nou ja ok, ik heb geleerd dat jij jezelf als slachtoffer en doelwit ziet, maar goed, dat is niet echt nuttige kennis die ik langer dan vandaag ga onthouden.

Je mag iedere mening hebben die je wilt en ik mag daaruit mijn conclusies trekken :)
pi_173209715
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Tsja.
Ik heb voldoende diepgang gegeven, maar jij zei dat je te druk was met reageren op posts waarin je een nazi werd genoemd om mij van een antwoord te voorzien. Dat kan ik ook niet helpen.

De maker van de video's die jij plaatst laat constant dezelfde thema's terugkomen in zijn materiaal. Vermeende feminisering, demonisering van het geluid op rechts en politieke correctheid in het algemeen. Mijns inziens trap jij in dezelfde valkuil als die je anderen verwijt. Jij denkt dat dit het geluid in het centrum is. En hoewel er niets mis mee is om de hypocrisie van enkele feministen of linksdenkers aan te tonen wordt het in deze filmpjes overduidelijk als vehikel gebruikt om de hele beweging in diskrediet te brengen. Dat jij als blanke man van in de dertig (neem ik maar even aan) bedreigd wordt door mensen met een "weg-met-ons-mentaliteit".

Mijn mening is absoluut links. Los van mijn afkeer van islam en mijn mening dat sommige culturen onverenigbaar zijn en hier geen plaats hebben is alles wat ik vind met een links sausje overgoten. In de normale verdeling ben ik een outlier op links. Jij lijkt in de veronderstelling te leven dat wat jij vindt heel "centrum" is. Maar wat mij betreft is jouw mening gewoon een outlier te rechterzijde. Jij neemt informatie tot je die doordrenkt is van de overtuiging dat er een aanval vanuit links plaats vindt op overtuigingen die jij hebt. Ik denk dat je verkeerd inschat hoe zeer jij onder vuur zou liggen. Er is geen agenda om jouw denkbeelden in diskrediet te brengen. De maatschappij maakt op maatschappelijke issues gewoon een beweging naar links. Het wordt niet meer normaal gevonden om misogyne uitspraken te doen, ook al zijn ze niet misogyn bedoeld. Het wordt niet meer normaal gevonden om mensen van kleur anders te bejegenen, ook al was het alleen maar een grapje.

En dan wordt dat vaak verdedigd met de opmerking dat men zich niet zo beledigd moet voelen, en daar ben ik het mee eens. Maar tegelijkertijd mag men wel iets meer rekening houden met het perspectief van de ander, en kan men elkaar in het midden ontmoeten. En dat is het centrum van het debat. Daar zitten de mensen die heus snappen dat vrouwen gelijke behandeling verdienen, maar die ook een beetje zat zijn van "intersectionele feministen" en wat voor een modetermen er nog meer uit dergelijke bewegingen komen. En over twintig jaar zal jouw angstdroom dat je een klap op je bek gaat krijgen voor een vrouwonvriendelijke uitspraak niet uitgekomen zijn, maar is wat nu al het centrum is gewoon gemeengoed geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 17-08-2017 14:58:32 ]
pi_173209720
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Sargon is inderdaad een beetje linksig. Hij ligt regelmatig overhoop met allerhande rechtse en centrum-rechtse mensen.
_O-

We hebben ondertussen een Rosetta steen nodig om te ontcijferen wat jij bedoelt met centrum, rechts en links.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 14:52:59 ]
pi_173209725
Een nieuwe icon/avatar. Laat de verwarring maar beginnen.
pi_173209742
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:52 schreef Friek_ het volgende:
Kan ik niet handelen dit.
pi_173209747
quote:
Gedurfd, Friek.
pi_173209760
quote:
Ik zit mobiel en zie hem nu sowieso niet.
pi_173209789
quote:
6s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik zit mobiel en zie hem nu sowieso niet.
Man en profil met een bos haar
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:56:03 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_173209790
quote:
Is het een transgender?
pi_173209798
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Leg maar uit wat je er problematisch aan vind. Specifiek een keertje en niet gewoon 6 video's smijten en roepen "HA!". Ik bedoel... ga er even vanuit dat je niet in een topic zit waar iedereen toch gewoon je handje gaat schudden en je schoudertje gaat kloppen. Wat wil je specifiek bespreken mbt mijn standpunten rekening houdend met het feit dat ik niet Sargon ben (ook niet stiekem).
Je verwijst naar een kanaal met de bekende gefrustreerde dommig rechtse prietpraat gebaseerd op een hekel aan vrouwen, moslims, links in het algemeen, H. Clinton, de EU, Social Justice etc. Ik miste eigenlijk alleen het ontkennen van de klimaatverandering uit het bullshit Bingo-lijstje voor deze categorie..
Als je in het midden staat, zoals je ten onrechte beweert, dan komt het niet eens in je op om naar zo'n gekleurde bron te verwijzen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:56:28 #269
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173209799
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Te laat. Het is al verziekt. En er zijn zat haatdragende mensen aan links. Dat gaat heel ver.

[..]

Je definitie van alt-right klopt niet helemaal. Conservatisme valt er buiten. Ik weet niet of FvD er binnen valt overigens. Zou kunnen maar.. hmm don't know.

Ik kan je dit aanraden

Nog zo een tot voor kort redelijke user die helemaal wappie is geworden door internet-fascisten video's.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173209805
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:56 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Nog zo een tot voor kort redelijke user die helemaal wappie is geworden door internet-fascisten video's.
Doelwit en slachtoffer, he? Dan krijg je dat.
pi_173209815
Haha, zelfs de Russen willen deze wappies niet hebben:

Daily Stormer ook in Rusland verwijderd
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:00:52 #272
104871 remlof
Europees federalist
pi_173209851
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:58 schreef Tijger_m het volgende:

Mozambique wil ze misschien nog wel hosten :')
pi_173209889
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Mozambique wil ze misschien nog wel hosten :')
Het is niet de hosting maar de domein registratie. De hoster gaf er gisteren al de brui aan, CloudFlare zei "Opzouten" :D
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:03:22 #274
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173209904
Noord-Korea heeft toch ook een eigen top-level domain?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:03:23 #275
38496 Perrin
pi_173209907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:58 schreef Tijger_m het volgende:

Die SJWs die anderen willen beknotten in hun heilige vrijheid van meningsuiting zitten ook overal :(
pi_173209918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die SJWs die anderen willen beknotten in hun heilige vrijheid van meningsuiting zitten ook overal :(
Schandalig, he?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:04:01 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_173209920
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is niet de hosting maar de domein registratie. De hoster gaf er gisteren al de brui aan, CloudFlare zei "Opzouten" :D
Ja duh, dat snap ik ook wel.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:04:15 #278
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173209929
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb voldoende diepgang gegeven, maar jij zei dat je te druk was met reageren op posts waarin je een nazi werd genoemd om mij van een antwoord te voorzien. Dat kan ik ook niet helpen.
Ik heb meer dan zat moeite gedaan om jou te accommoderen.

quote:
De maker van de video's die jij plaatst laat constant dezelfde thema's terugkomen in zijn materiaal. Vermeende feminisering, demonisering van het geluid op rechts en politieke correctheid in het algemeen. Mijns inziens trap jij in dezelfde valkuil als die je anderen verwijt. Jij denkt dat dit het geluid in het centrum is. En hoewel er niets mis mee is om de hypocrisie van enkele feministen of linksdenkers aan te tonen wordt het in deze filmpjes overduidelijk als vehikel gebruikt om de hele beweging is diskrediet te brengen. Dat jij als blanke man van in de dertig (neem ik maar even aan) bedreigd wordt door mensen met een "weg-met-ons-mentaliteit".
Hoe weet jij welke valkuil ik in trap omdat ik een filmpje post van iemand? Je weet niet hoe vaak ik het met wat over Sargon eens of oneens ben. Slechts dat ik een bepaald filmpje hier post waarvan ik vind dat het relevant is.

Je probeert redelijk over te komen maar je lijkt conclusies over mijn gedrag ten eerste nogal belangrijk te vinden (ik vind dat ideeen zelf belangrijker zijn) en daarnaast lijk je die conclusies ook nog eens te baseren op bijna niks behalve dan guilt by association.

quote:
Mijn mening is absoluut links. Los van mijn afkeer van islam en mijn mening dat sommige culturen onverenigbaar zijn en hier geen plaats hebben is alles wat ik vind met een links sausje overgoten. In de normale verdeling ben ik een outlier op links. Jij lijkt in de veronderstelling te leven dat wat jij vindt heel "centrum" is. Maar wat mij betreft is jouw mening gewoon een outlier te rechterzijde. Jij neemt informatie tot je die doordrenkt is van de overtuiging dat er een aanval vanuit links plaats vindt op overtuigingen die jij hebt. Ik denk dat je verkeerd inschat hoe zeer jij onder vuur zou liggen. Er is geen agenda om jouw denkbeelden in diskrediet te brengen.
Wie heeft het over een agenda? Weer iets wat je me toeschrijft. Je maakt echt een gigantische fout in je conclusies. Tribalism is a dangerous thing.

quote:
Er zijn alleen mensen die onderdeel uitmaken van de tegenreactie op de maatschappelijke beweging naar links. Het wordt niet meer normaal gevonden om misogyne uitspraken te doen, ook al zijn ze niet misogyn bedoeld. Het wordt niet meer normaal gevonden om mensen van kleur anders te bejegenen, ook al was het alleen maar een grapje.
En daar heb ik geen problemen mee. Maar ga je het taalgebruik van andere police-en dan kan je verwachten dat ik tegengas ga geven. Uit principe. Terreur van de meerderheid EN terreur van de minderheid zijn beide dingen waar op gelet moet worden.

quote:
En dan wordt dat vaak verdedigd met de opmerking dat men zich niet zo beledigd moet voelen, en daar ben ik het mee eens. Maar tegelijkertijd mag men wel iets meer rekening houden met het perspectief van de ander, en kan men elkaar in het midden ontmoeten. En dat is het centrum van het debat.
Ik zal wat verduidelijken. Qua links-rechts zit in in het centrum. Qua sociale thema's zit ik aan de libertarische kant. Dus even goed opletten want ik zie dat je graag snel conclusies trekt. Ik ben geen ECONOMISCH libertarier maar sociaal libertarier.

Het verschil is dat ik mensen graag vrij laat te doen en vinden wat ze zelf willen. En nee.. belediging is geen grens. Mensen mogen wel eens wat weerbaarder zijn. We proberen een samenleving met gelijke rechten op te zetten... niet zeiken dat je retributie wil voor een slecht verleden van je voorouders oid.

quote:
Daar zitten de mensen die heus snappen dat vrouwen gelijke behandeling verdienen, maar die ook een beetje zat zijn van "intersectionele feministen" en wat voor een modetermen er nog meer uit dergelijke bewegingen komen.
Dat klinkt als mijn positie inderdaad.

quote:
En over twintig jaar zal jouw angstdroom dat je een klap op je bek gaat krijgen voor een vrouwonvriendelijke uitspraak niet uitgekomen zijn, maar is wat nu al het centrum is gewoon gemeengoed geworden.
Berkely. Eric Clanton. Voorbeeldje van een fietsslot op je kop krijgen omdat je een mening hebt die tegen intersectionalisme in gaat. Die toekomst is er al.
pi_173209938
En nu zitten ze op het darkweb tussen de pedo's en de vage drugs dealers, toch wel toepasselijk.
pi_173209958
quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

:D
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:06:55 #281
104871 remlof
Europees federalist
pi_173209974
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:03 schreef Reya het volgende:
Noord-Korea heeft toch ook een eigen top-level domain?
Jazeker, .kp. Kan alleen zo even geen registar vinden die je site daar kan parkeren.
pi_173209983
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Jazeker, .kp. Kan alleen zo even geen registar vinden die je site daar kan parkeren.
Dat zullen ze wel in staatshanden houden en niet toegangelijk maken van buiten NK.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:07:53 #283
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173209986
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je verwijst naar een kanaal met de bekende gefrustreerde dommig rechtse prietpraat gebaseerd op een hekel aan vrouwen,
Sargon een hekel aan vrouwen? :')
Wijs eens een voorbeeld aan.

quote:
moslims,
Hekel aan moslims? Of aan hun ideologie.

quote:
links in het algemeen,
Sargon ziet zichzelf als links en valt qua economische thema's ook vrij vaak links.

quote:
H. Clinton,
Dus als je een rechts figuur als Hilary Clinton niet kan handelen ben je rechts?

quote:
de EU,
Sargon is tegen de EU. Ik ben het niet per se eens met zijn positie hier in maar ik snap zijn problemen met de EU. Ik snap even niet hoe de EU haten per se rechts is. Zat hyperlinkse mensen hebben een hekel aan de EU. Leg even uit hoe dit werkt.

quote:
Social Justice
Social Justice Warriorism is wel beklagenswaardig. Vind jij niet dan?

quote:
etc. Ik miste eigenlijk alleen het ontkennen van de klimaatverandering uit het bullshit Bingo-lijstje voor deze categorie..
Als je in het midden staat, zoals je ten onrechte beweert, dan komt het niet eens in je op om naar zo'n gekleurde bron te verwijzen.
Volgens jouw wereldje.
pi_173210260
Ja doei.
pi_173210284
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hoe weet jij welke valkuil ik in trap omdat ik een filmpje post van iemand? Je weet niet hoe vaak ik het met wat over Sargon eens of oneens ben. Slechts dat ik een bepaald filmpje hier post waarvan ik vind dat het relevant is.

Je probeert redelijk over te komen maar je lijkt conclusies over mijn gedrag ten eerste nogal belangrijk te vinden (ik vind dat ideeen zelf belangrijker zijn) en daarnaast lijk je die conclusies ook nog eens te baseren op bijna niks behalve dan guilt by association.

True, je hebt maar één filmpje gepost. Ik spring iets te snel naar de conclusie dat je het allemaal maar prima zou vinden. Maar ook stilstaande klokken die twee keer per dag gelijk hebben zijn nog steeds defect. De maker van het filmpje heeft een agenda, wat mij betreft. Het is als een politieke partij waar je het op drie punten mee eens bent, maar op 10 punten faliekant oneens. Inderdaad, daar zou ik mij dan niet mee associëren ondanks de overeenkomsten op een paar punten. Dat mag jij mij aanrekenen, maar ik schaam me daar niet voor.

quote:
En daar heb ik geen problemen mee. Maar ga je het taalgebruik van andere police-en dan kan je verwachten dat ik tegengas ga geven. Uit principe. Terreur van de meerderheid EN terreur van de minderheid zijn beide dingen waar op gelet moet worden.

Lekker tegendraads doen om het tegendraads doen. Ik zou zeggen dat je beter naar de inhoud kunt kijken in plaats van in een principiële stuip te schieten. Daar heb je eerder anderen hier van beschuldigd met hun opvattingen over nazi's. De pot verwijt de ketel in dit geval.

Sommige meningen vallen niet te legitimeren. Die gooi je op voorhand in de prullenbak. Elke mening die uitsluiting of veroordeling op basis van afkomst voorstaat is zo'n mening.

quote:
Ik zal wat verduidelijken. Qua links-rechts zit in in het centrum. Qua sociale thema's zit ik aan de libertarische kant. Dus even goed opletten want ik zie dat je graag snel conclusies trekt. Ik ben geen ECONOMISCH libertarier maar sociaal libertarier.

Het verschil is dat ik mensen graag vrij laat te doen en vinden wat ze zelf willen. En nee.. belediging is geen grens. Mensen mogen wel eens wat weerbaarder zijn. We proberen een samenleving met gelijke rechten op te zetten... niet zeiken dat je retributie wil voor een slecht verleden van je voorouders oid.
Ik zie vooral een maatschappij waarin mensen lekker onbegrensd willen beledigen. Met als excuus dat jij je dan niet zo beledigd moet voelen. Fat-shaming. Slut-shaming. Allemaal het probleem van het slachtoffer volgens de nieuwe politieke (in)correctheid.

Ja, mensen mogen vinden wat ze willen vinden. Maar nee, als je je als een teringlijer gedraagt, zal je als een teringlijer behandeld worden. Geen snowflake-gedrag. Dus niet omdat je voorouders een kutleven hebben gehad, maar ook niet omdat je de wind keihard van voren krijgt met je kutopmerkingen over negers en vrouwen.

quote:
Berkely. Eric Clanton. Voorbeeldje van een fietsslot op je kop krijgen omdat je een mening hebt die tegen intersectionalisme in gaat. Die toekomst is er al.
Op je bek geslagen worden om wat je vindt of wie je bent gebeurt al decennia met homo's en negers. Dan is er ook geen sprake van een extreemrechtse agenda om hun rechten in te perken. Laten we extremisten ook gewoon als zodanig behandelen. Die zijn in overgrote minderheid en helaas loop je aan alle kanten nog steeds het risico om tegen klappen aan te lopen omwille van je mening. En soms vraagt men er inderdaad om, als je tegen een neger zegt dat je hem haat omdat hij zwart is, bijvoorbeeld. Kan ik geen medelijden mee hebben. Had je je mond maar moeten houden, er zijn momenten dat je je bek gewoon even moet houden. Racistisch doen kan thuis wel weer.

Dat er op Amerikaanse universiteiten een ongezonde discours is m.b.t. onwelgevallige meningen ben ik met je eens. Dat baart mij zorgen, maar ik denk niet dat het een voorpost is van een nieuwe wereldorde waarin jij en ik niet meer zouden mogen zeggen wat we willen zeggen. Ik denk dat dat gewoon studentikoos activisme is waar we in de jaren '60 en '70 ook mee te maken hebben gehad. Weinigen zijn in die sferen blijven hangen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:28:11 #286
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173210395
De Charlotteville-discussie heeft nu zelfs het Belgische platteland gehaald:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170817_03021516
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:32:25 #287
38496 Perrin
pi_173210500
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:28 schreef Reya het volgende:

Zijn er ook al rellen uitgebroken?
pi_173210532
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Sargon een hekel aan vrouwen? :')
Wijs eens een voorbeeld aan.

[..]

Hekel aan moslims? Of aan hun ideologie.

[..]

Sargon ziet zichzelf als links en valt qua economische thema's ook vrij vaak links.

[..]

Dus als je een rechts figuur als Hilary Clinton niet kan handelen ben je rechts?

[..]

Sargon is tegen de EU. Ik ben het niet per se eens met zijn positie hier in maar ik snap zijn problemen met de EU. Ik snap even niet hoe de EU haten per se rechts is. Zat hyperlinkse mensen hebben een hekel aan de EU. Leg even uit hoe dit werkt.

[..]

Social Justice Warriorism is wel beklagenswaardig. Vind jij niet dan?

[..]

Volgens jouw wereldje.
Het gaat ook om het totaalpakket. Elk van die dingen an sich is geen wereldramp, maar in totaal ruikt het toch niet fris.

Want in zo'n totaalpakket zitten dan doorgaans ook theorieen zoals dat gelijke rechten voor homo's een Joods complot van Soros zijn om de blanke man onvruchtbaar te maken en meer van dat soort antisemitische, racistische zooi.
pi_173210575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Geen idee, misschien heeft de waterpolobond een website waar ze allemaal opstaan?
Ik denk dat het Guus Wolfswinkel is:

:9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2017 @ 15:40:11 #290
137949 Disana
pi_173210706
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

5 dagen *O*
Laatste keer dat ik keek zou het rond de 33 graden zijn...
Vijf dagen is een hele tijd, genoeg om alles te doen wat je in zo'n megastad doet. Maar 33 graden, poeh hee, dat is niet zuinig, ik hoop dat je daar tegen kunt.
pi_173210912
quote:

Baudet zal teleurgesteld zijn.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:51:33 #292
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173210944
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wel lastig om de zolderkamerbewoners in zijn achterban te mobiliseren voor een mars aldaar.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:51:38 #293
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173210946
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, die leeft van #ophef.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:54:59 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_173211014
quote:

Prima, nu de Coentunnel nog hernoemen.
pi_173211020
O M G

Dit komt van de National Review, een publicatie die Reagan nog te links vond:

In the morning, they wake up with the same faces. And there is something in the faces. James Alex Fields Jr. has more than a little whiff of Dylann Roof about him, and we know what Dylann Roof wanted: to murder black people. Sometimes, it is worth taking angry white boys at their word.

Read more at: http://www.nationalreview(...)es-what-do-they-want

http://www.nationalreview(...)es-what-do-they-want

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 15:57:56 ]
pi_173211029
quote:
15s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:51 schreef Reya het volgende:

[..]

Wel lastig om de zolderkamerbewoners in zijn achterban te mobiliseren voor een mars aldaar.
Hij heeft connecties opgedaan bij de IJzerwake.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:56:24 #297
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173211040
quote:
4s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij heeft connecties opgedaan bij de IJzerwake.
Zou me niet eens verbazen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:58:22 #298
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173211080
Het Amerikaanse rechtsysteem is op zoek naar een jury voor de zaak tegen Martin Shkreli. Die vent die patenten van medicatie opkocht en de prijs soms met 5000% omhooggooide. Ze moesten 200 mensen excuseren omdat ze niet onbevooroordeeld konden functioneren als jury. Hier is een transcript.

o.a.:

en

_O-
pi_173211120
quote:
9s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:56 schreef Reya het volgende:

[..]

Zou me niet eens verbazen.

En VB maakt voor hem, uiteraard samen met frisse bewegingen als de FPÖ, FN en PVV, deel uit van de Avant-garde. In zijn huidige woorden, scheepjes in de renaissancevloot.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 16:02:54 #300
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173211152
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En VB maakt voor hem, uiteraard samen met frisse bewegingen als de FPÖ, FN en PVV, deel uit van de Avant-garde. In zijn huidige woorden, scheepjes in de renaissancevloot.
Lekker apologeet voor SS-strijders spelen. Man, man, man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')