Dan ben je bijna bij de base missiesquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Volg het Atlas pad. Moet nu triangulaten, ook geen zin inVlieg dus een beetje rond, en schiet af en toe wat uit de lucht of betaal tol
Mss vanavond even weer spelen. Is die Paradise Planet mooi?
Nee, die zijn 5 meter.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon je been op te meten. Slecht.
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat is een NMS? Een soort telescoop ofzo?
Ik ben dit jaar min of meer gestopt met gamen. Soms speel ik een game die ik op mijn PC heb staan, maar niet vaak.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
(http://nomanssky.com)
Hmm even doorbijten dan. Kreeg wel de melding van een abandoned base op een planeet. Maar die planeet is echt kut met peren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je bijna bij de base missies. Ja, hij is erg mooi, veel groen, beetje boompjes, mooie diertjes, prachtige zonsondergang etc. Alleen het regent altijd. En veel stormen ook.
Ja, dat is wel zuur. Mooie planeet maar geen base locatie, grmbl.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm even doorbijten dan. Kreeg wel de melding van een abandoned base op een planeet. Maar die planeet is echt kut met peren.
Had wel een hele toffe planeet gevonden, overdag gloeiend heet met zandstormen, 's nachts vrieskouleverde mooie eyecandy op. Maar is ook geen plek voor een basis
Ik wil ook een groene planeet met boompjes
Hee die 2e is nikkie van nikki en john pranks.quote:
Ik vind ook alleen maar ellendige planeten...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm even doorbijten dan. Kreeg wel de melding van een abandoned base op een planeet. Maar die planeet is echt kut met peren.
Had wel een hele toffe planeet gevonden, overdag gloeiend heet met zandstormen, 's nachts vrieskouleverde mooie eyecandy op. Maar is ook geen plek voor een basis
Ik wil ook een groene planeet met boompjes
Soort zoekt soort.. oh wachtquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen maar ellendige planeten...
yep.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:25 schreef illusions het volgende:
Zal wel weer iemand zijn die het nu al een false flag of hoax noemt, of totaal ontkent dat het gebeurd is.
Het is een hoax!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:25 schreef illusions het volgende:
Zal wel weer iemand zijn die het nu al een false flag of hoax noemt, of totaal ontkent dat het gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |