Niet bang dat er straks 'ineens' een Russische knokploeg bij je voor de deur staat?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:34 schreef kthxbye het volgende:
Ghehe ik heb dus net via IDNow mijn identiteit geverifieerd bij ICONOMI en Coinomat (WAVES euro portal).
Werkt op zich wel, de eerste keer kreeg ik een lief Duits meiske dat mijn paspoort zo mooi vond vanwege de kleurtjes. De tweede keer kreeg ik een chagerijnige booskijkende dikke negerin die me 'per ongeluk' ophing (en we weer van voor af aan moesten beginnen), me boos in het rond commandeerde, maar gelukkig wel moest glimlachen toen ik haar een "WONDERFUL DAY" toewenste oo het einde.
Vitalik mep ik zo tegen de grond!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:52 schreef VeX- het volgende:
[..]
Niet bang dat er straks 'ineens' een Russische knokploeg bij je voor de deur staat?
Als dit zo doorgaat ben ik nog blij met mijn HODL actie na de forkquote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:55 schreef daankes het volgende:
Bitcoin Cash knalt omhoog. Voorbode voor het weekend lijkt het. Gelukkig precies op tijd ingekocht.
Heb je nog interessante coins op het moment vast of ~staat t bij jou ook op een laag pitjequote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:39 schreef DaMart het volgende:
Ik moet nog eens kijken hoe ik mijn BCC in een wallet kan gaan krijgen om te verkopen.
Dus hij mag nog even doorstijgen.
Zelfs ik kon het.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:39 schreef DaMart het volgende:
Ik moet nog eens kijken hoe ik mijn BCC in een wallet kan gaan krijgen om te verkopen.
Dus hij mag nog even doorstijgen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:55 schreef daankes het volgende:
Bitcoin Cash knalt omhoog. Voorbode voor het weekend lijkt het. Gelukkig precies op tijd ingekocht.
edit: 25% erbij in een krap uur![]()
Waarom zou neo ook maar iets anders zijn dan een P&D?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:03 schreef -jos- het volgende:
Wtf is er met NEO aan de hand? Waarom blijft die zo hard dalen?
Ik las zoiets van dat ze samenwerken met grote bedrijven en ook Chinese overheid enzo, klopt dat dan niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom zou neo ook maar iets anders zijn dan een P&D?
5 minuten later is NEO opeens 10%+ up... achja...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:03 schreef -jos- het volgende:
Wtf is er met NEO aan de hand? Waarom blijft die zo hard dalen?
Ik had ze voor 30 euro gekocht, nu rond de 80 euro waardquote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik las zoiets van dat ze samenwerken met grote bedrijven en ook Chinese overheid enzo, klopt dat dan niet?
Trouwens, er wordt vandaag wel ziek veel gehandeld in die Binance BNB coin. Jammer dat ik daar niet zo veel van had gekocht.
Net als dat ethereum een p&d is zeker?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom zou neo ook maar iets anders zijn dan een P&D?
Staat op een laag pitje, al ben ik de laatste week weer iets actiever bezig. Al een x5 met NEO gehaald afgelopen week en vanmiddag bleek mijn buy order net boven de bodem te zitten, dus ik sta alweer op ruim +15% in een paar uur.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb je nog interessante coins op het moment vast of ~staat t bij jou ook op een laag pitje
Alleen jammer dat "Leon Brandsema van beleggerssite finanzen.nl" er niet veel van snapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:48 schreef blackmore het volgende:
Leuk artikeltje, nog niet voorbij zien komen: https://m.metronieuws.nl/(...)hoe-makkelijk-is-dat
Ja, je kan 10 btc naar mij sturen en dan doe je automatisch mee, levenslangquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:03 schreef niggeplease het volgende:
weet iemand een goede decentrale lotterij?
ik ook ja, op ath zo'n beetje, 2250quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Zo DGB weer back to earth op 300 sat. Goed verkocht op zo'n 2000 sat 2 maanden geleden.
Misschien toch maar weer wat inslaan.
Ik heb die kans gemist toen... verwachtte dat hij wat verder zou stijgen... dus ik houd hem nog maar even vast tot de volgende pumpquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Zo DGB weer back to earth op 300 sat. Goed verkocht op zo'n 2000 sat 2 maanden geleden.
Misschien toch maar weer wat inslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |