Doe je zelf.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:31 schreef dimmak het volgende:
Ik heb deze week 2 coins gekocht op een ATH.
Dacht dat NEO nog wel ff door zou rammen. En de ander is BNB, maar die is nog niet zo oud.quote:
Neo gewoon hodlen. Komt nog genoeg moois aan denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dacht dat NEO nog wel ff door zou rammen. En de ander is BNB, maar die is nog niet zo oud.
lol, ik mis nog even waarom hij 2 weken moet wachten, of ik lees er ergens overheen, die 2 weken zouden wiijken, wat er ook nodig voor is, voor 950 btcquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:03 schreef dimmak het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)she_found_this_in_a/
Die gast moet nog 2 weken in spanning zitten en waarschijnlijk staat er niks op.
Waarom denk je dat? Is dat ergens op gebaseerd meer dan een onderbuik glazen bol?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Neo gewoon hodlen. Komt nog genoeg moois aan denk ik.
heb ik ook gedaan hoor, al vaker. Ik heb bitcoin gekocht op all time high van 400 euro, 600 euro en 800 euro. Tot nu toe geen spijt van, maarja dat is per coin verschillend natuurlijkquote:
Later in de reacties schrijft hij dat hij pas over 2 weken weer thuis is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lol, ik mis nog even waarom hij 2 weken moet wachten, of ik lees er ergens overheen, die 2 weken zouden wiijken, wat er ook nodig voor is, voor 950 btc
Events die eraan komen + de eerste ICO op NEO.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Is dat ergens op gebaseerd meer dan een onderbuik glazen bol?
Heb vanmorgen nog bijgekocht.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Neo gewoon hodlen. Komt nog genoeg moois aan denk ik.
Ja, ik had gewoon gelijk een vliegtuig naar huis genomen, waar ik ook zou zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Later in de reacties schrijft hij dat hij pas over 2 weken weer thuis is.
Wat maakt het aantal centen uit per munt?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:02 schreef EggsTC het volgende:
Iemand die tips heeft voor een goeie lage coin op dit moment ? Dus < 20ct
Wat heb je in gedachte danquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt het aantal centen uit per munt?
Bedoel je niet lage market cap?
Gewoon, XRP zit ook onder de 20 cent.quote:
Riptobux ja? Niet op bittrex te verkrijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon, XRP zit ook onder de 20 cent.![]()
Ik zit zelf in VIA en APX buiten de top 100 op het moment.
En ik overweeg wat naar RBX te schuiven (erg goedkoop per coin, als je daar van houdt...) aan het eind van deze maand. Zit een solid team achter en wat whales die ik 'ken' zijn er fan van. Ingrediënten voor een opmars aanwezig dus.
dex op wavesquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Riptobux ja? Niet op bittrex te verkrijgen
En wat staat er in die log?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb hier al eens eerder gepost om raad te vragen met mijn telkens vastlopende programma Bitcoin Core. Helaas kan ik er nog steeds niet in komen. Alles verwijderd (natuurlijk backup gemaakt van alles, o.a. de wallet.dat) en opnieuw geïnstalleerd meermaals, maar ik blijf de onderstaande foutmelding houden:
[ link | afbeelding ]
image upload
De Bitcoin tiert ondertussen welig en ik wil toch wel graag de optie hebben om te kunnen cashen
Mijn vragen:
1. Is er iemand bekend met dit probleem?
2. Is er nog een andere oplossing om deze foutmelding te vermijden en de wallet/interface te kunnen laden? (ik ben nogal slecht op ICT-gebied)
3. Kan mijn wallet.dat op de een of andere manier worden verstuurd en vanaf een ander device worden geopend?
Mijn dank is groot!
En heb je de debug.log ook bekeken?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb hier al eens eerder gepost om raad te vragen met mijn telkens vastlopende programma Bitcoin Core. Helaas kan ik er nog steeds niet in komen. Alles verwijderd (natuurlijk backup gemaakt van alles, o.a. de wallet.dat) en opnieuw geïnstalleerd meermaals, maar ik blijf de onderstaande foutmelding houden:
[ link | afbeelding ]
image upload
De Bitcoin tiert ondertussen welig en ik wil toch wel graag de optie hebben om te kunnen cashen
Mijn vragen:
1. Is er iemand bekend met dit probleem?
2. Is er nog een andere oplossing om deze foutmelding te vermijden en de wallet/interface te kunnen laden? (ik ben nogal slecht op ICT-gebied)
3. Kan mijn wallet.dat op de een of andere manier worden verstuurd en vanaf een ander device worden geopend?
Mijn dank is groot!
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:29 schreef Kale het volgende:
[..]
En heb je de debug.log ook bekeken?
Had m'n post net te laat ge-edit: er staat een enorme waslijst aan jargon waar ik weinig mee kan. Ik wil het hier wel delen..quote:
Ja, op z'n minst de foutmeldingen die erin staanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
[..]
Had m'n post net te laat ge-edit: er staat een enorme waslijst aan jargon waar ik weinig mee kan. Ik wil het hier wel delen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |