Wie zou jij er neer zetten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit middenveld heeft echt 0,0 creativiteit.
Tja toch maar Sneijder dan, al ben ik wel bekend met zijn beperkingen. Maar ik acht de kans groter dat hij dan met een steekpass Robben diep kan sturen.quote:
Geen Vilhena man, dan liever Sneijder of Ginkelquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:08 schreef hhh38 het volgende:
Cillessen
Veltman - Hoedt - De Vrij - Aké - Blind
Strootman - Wijnaldum - Vilhena
Robben - Promes
Zoiets tegen Frankrijk?
Dat is ook een keuze tussen twee totaal verschillende types.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen Vilhena man, dan liever Sneijder of Ginkel
Als je een loper wil (die je al hebt met Strootman en Wijnaldum) dan knal je Van Ginkel ipv Vilhena, wil je creativiteit dan pak je Sneijder. Als Sneijder gewoon fit is dan zou ik hem gewoon opstellen trouwens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook een keuze tussen twee totaal verschillende types.
Ja maar je hebt echt wel een creatieve speler nodig, toch zonde dat daar geen natuurlijke vervanger voor Sneijder is. Zodra die stopt heeft Oranje echt een probleem met alleen maar lopers op het middenveldquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als je een loper wil (die je al hebt met Strootman en Wijnaldum) dan knal je Van Ginkel ipv Vilhena, wil je creativiteit dan pak je Sneijder. Als Sneijder gewoon fit is dan zou ik hem gewoon opstellen trouwens.
Liever hem dan de keeper van Everton B of een keeper die de stomste fouten maakt in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
De keeper van Barcelona B is nog steeds pure armoede.
Ginkel kan wel, je kan iemand als Sneijder niet gebruiken tegen Frankrijk, het hele elftal moet in staat zijn om heel veel te lopen en persoonlijke duels te winnen. Luxespelers als Wesley kunnen we niet gebruikenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen Vilhena man, dan liever Sneijder of Ginkel
Zoiets zat ik ook te denken idd..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Tete - De Vrij - Hoedt - Blind - Aké
Wijnaldum - Strootman
Sneijder
Robben - Depay
Zoiets kan wel werken, gokken op de snelheid voorin en het achterin dicht houden.
Waarom moeten we het hebben van veel lopen en duels winnen? Hoe wil je dan gaan scoren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ginkel kan wel, je kan iemand als Sneijder niet gebruiken tegen Frankrijk, het hele elftal moet in staat zijn om heel veel te lopen en persoonlijke duels te winnen. Luxespelers als Wesley kunnen we niet gebruiken
Dan zou je al best een prima team kunnen formeren ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:50 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zoiets zat ik ook te denken idd..
Aanvallende backs en met een fitte selectie zou je nog Van Dijk en Karsdorp hebben.
Omdat we uit spelen tegen een veel sterkere tegenstander. Denk eens aan de tijd dat we zelf nog oppermachtig waren en speelden tegen mindere tegenstanders, hadden die een type Sneijder op het middenveld staan? Dat was gewoon allemaal meeverdedigen en dan op de counter proberen te scoren. Zo moeten wij het ook aanpakken en dat kan uitstekend zonder Sneijder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moeten we het hebben van veel lopen en duels winnen? Hoe wil je dan gaan scoren?
Sneijder is wel gewoon essentieel erin.
Maar met die 5-3-2 opstelling en de juiste organisatie heb je al genoeg spelers om mee te verdedigen en de controle te bewaren. En dan gebruik je Sneijder om de twee snelle aanvallers voorin in stelling te brengen met zijn passes, en hij kan zelf ook nog scoren. Lijkt me een stuk beter dan drie dezelfde lopers op het middenveld te hebben die als ze eenmaal de bal hebben niet weten wat er mee te doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat we uit spelen tegen een veel sterkere tegenstander. Denk eens aan de tijd dat we zelf nog oppermachtig waren en speelden tegen mindere tegenstanders, hadden die een type Sneijder op het middenveld staan? Dat was gewoon allemaal meeverdedigen en dan op de counter proberen te scoren. Zo moeten wij het ook aanpakken en dat kan uitstekend zonder Sneijder.
Het zijn geen Nigel de Jongs, ze weten uitstekend wat ze moeten doen in balbezit. Ik denk gewoon dat er meer voordeel zit aan het niet opstellen van Sneijder dan aan hem wel opstellen. De vorige keer tegen Frankrijk viel hij zwaar door de mand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar met die 5-3-2 opstelling en de juiste organisatie heb je al genoeg spelers om mee te verdedigen en de controle te bewaren. En dan gebruik je Sneijder om de twee snelle aanvallers voorin in stelling te brengen met zijn passes, en hij kan zelf ook nog scoren. Lijkt me een stuk beter dan drie dezelfde lopers op het middenveld te hebben die als ze eenmaal de bal hebben niet weten wat er mee te doen.
Ik ben me wel bewust van zijn beperkingen, maar denk dat een Vilhena ook wel door de mand gaat vallen hoor. Alsof die zoveel ervaring heeft met het spelen op dit niveau, dan kan je beter Sneijder nog gebruiken ook al is die fysiek niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn geen Nigel de Jongs, ze weten uitstekend wat ze moeten doen in balbezit. Ik denk gewoon dat er meer voordeel zit aan het niet opstellen van Sneijder dan aan hem wel opstellen. De vorige keer tegen Frankrijk viel hij zwaar door de mand.
Want Van Persie was altijd zo'n succes in Oranje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie
Eindelijk die Janssens kan echt niet.
Net zoals ze over Zweden heen walsten? We hoeven maar 1 kutgoal te maken net zoals Pogba tegen ons.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Want Van Persie was altijd zo'n succes in Oranje.
Het maakt echt niets uit wie je in de spits zet. Frankrijk walst over Nederland heen.
Van Persie is topscoorder allertijden maar verder geen succes verhaal hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het maakt echt niets uit wie je in de spits zet. Frankrijk walst over Nederland heen.
Valt wel mee.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ik zei het een tijdje geleden al. Van Persie wordt nog de tweede Seedorf. Pas waardering en het besef hoe goed ie was na afloop van zijn carrière.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Persie is topscoorder allertijden maar verder geen succes verhaal hoor.
Laten we lekker reserves van Barca en Tottenham opstellen dan komt het helemaal goed.
Seedorf kreeg waardering voor zijn geweldige club prestaties. Van Persie heeft het bij de clubs waar hij speelde ook goed gedaan. Op de eindtoernooien heeft hij echter op een wedstrijd hier en daar geen enkele keer indruk weten te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei het een tijdje geleden al. Van Persie wordt nog de tweede Seedorf. Pas waardering en het besef hoe goed ie was na afloop van zijn carrière.
Zeg nergens dat reserves van Barca of Tottenham een betere optie zijn. Geef alleen aan dat Van Persie (reserve van Fenerbahce) echt niet de grote verlosser is die Frankrijk even oprolt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Persie is topscoorder allertijden maar verder geen succes verhaal hoor.
Laten we lekker reserves van Barca en Tottenham opstellen dan komt het helemaal goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |