We spelen ook nog tegen de Bulgaren he.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:38 schreef Slobeend het volgende:
Wáárom drie spitsen meenemen tegen Frankrijk. Je hebt aan alledrie geen reet in die wedstrijd. Dick valt me tegen.
Vind ik ook apart, toch goed in vorm inderdaad. Blijft een idioot, maar ik zou hem liever opstellen dan Depay. Ben benieuwd wat de uiteindelijke opstelling wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:08 schreef Haringkop het volgende:
Apart dat Elia wordt gepasseerd, is juist een speler die al een lange tijd weer een hoog niveau haalt.
Ook wat geblesseerden op die positie. Janmaat & Karsdorp in goede doen vallen in deze selectie echt niet uit de toon en spelen nog bij aardige clubs. Maar ja, de Spanjaarden bijvoorbeeld kunnen kiezen uit Carvajal, Azpilicueta, Bellerin, Juanfran, Sergi Roberto, Mario Gaspar en Oscar de Marcos. Dat zijn dus al vijf jongens in de wereldtop en twee in de subtop. Wij hebben twee spelers in de subtop (Karsdorp en Tete) waarvan we het absoluut nog niet weten of ze het gaan maken. De rest speelt in de Eredivisie of bij clubs als Watford.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik mis vooral Willems en Elia.
Rekik, Janssen, Veltman. We hebben dus echt niks beters op rechtsback, treurig.
Janmaat, Karsdorp en ook Pieters lijken me heel wat handiger dan De Ligt en Veltman. Dick heeft gisteren geen TV gekeken zeker. En is van Dijk zwak ziek of geschorst of zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ook wat geblesseerden op die positie. Janmaat & Karsdorp in goede doen vallen in deze selectie echt niet uit de toon en spelen nog bij aardige clubs. Maar ja, de Spanjaarden bijvoorbeeld kunnen kiezen uit Carvajal, Azpilicueta, Bellerin, Juanfran, Sergi Roberto, Mario Gaspar en Oscar de Marcos. Dat zijn dus al vijf jongens in de wereldtop en twee in de subtop. Wij hebben twee spelers in de subtop (Karsdorp en Tete) waarvan we het absoluut nog niet weten of ze het gaan maken. De rest speelt in de Eredivisie of bij clubs als Watford.
Dit inderdaad.. hoewel De Ligt wat mij betreft gewoon mee mag trainen met de selectie.. maar Veltman wordt nooit meer beter.. Kan ook Kongolo nog selecteren.. Maar waar is Van Dijk?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Janmaat, Karsdorp en ook Pieters lijken me heel wat handiger dan De Ligt en Veltman. Dick heeft gisteren geen TV gekeken zeker. En is van Dijk zwak ziek of geschorst of zo?
van DIjk half jaar geblesseerd geweest en traint nu nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. hoewel De Ligt wat mij betreft gewoon mee mag trainen met de selectie.. maar Veltman wordt nooit meer beter.. Kan ook Kongolo nog selecteren.. Maar waar is Van Dijk?
Voorhuid maar weer dan.. maar zelfs een niet fitte Van Dijk blijft vele malen beter dan een Veltmanquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:56 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
van DIjk half jaar geblesseerd geweest en traint nu niet
Veltman is rechtsback. Hopelijk snapt Dickie dat hij Tete nodig heeft tegen een sterker teamquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:01 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Voorhuid maar weer dan.. maar zelfs een niet fitte Van Dijk blijft vele malen beter dan een Veltman
Die gast heeft een heel jaar getraind met MSN en gaat gewoon de concurrentiestrijd aan met Ter Stegen bij Barcelona.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:58 schreef Gutanoth het volgende:
Cillesen op doel willen, die gast heeft al een jaar niks gedaan man
Komt nieteens in de buurt van ter stegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die gast heeft een heel jaar getraind met MSN en gaat gewoon de concurrentiestrijd aan met Ter Stegen bij Barcelona.
Tete -- De Vrij -- Hoedt -- Blindquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:17 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Veltman is rechtsback. Hopelijk snapt Dickie dat hij Tete nodig heeft tegen een sterker team
Centrum zal de Vrij en Hoedt zijn wat gewoon prima is.
Dit is op papier ook gewoon wereldtop. Ake eventueel als linksback.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Tete -- De Vrij -- Hoedt -- Blind
Daarmee heb je toch een degelijke achterhoede
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dit is op papier in potentie ook gewoon wereldtop. Ake eventueel als linksback.
Hoedt wereldtopquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dit is op papier ook gewoon wereldtop. Ake eventueel als linksback.
.
Ik denk wel dat Hoedt zich bij Southampton goed kan ontwikkelen om eventueel daarna een stapje hoger te maken naar een Liverpool of Tottenham.quote:
Aké is ook een mooi spelertje, ik zou hem ook gewoon tegen een Bulgarije opstellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dit is op papier ook gewoon wereldtop. Ake eventueel als linksback.
Dit middenveld heeft echt 0,0 creativiteit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Stekelenburg
Tete - De Vrij - Hoedt - Ake
Vilhena - Strootman
Wijnaldum
Robben - Van Persie - Promes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |