Grote bek toen die naar het buitenland ging en grote bek voor Ado ajax. Misschien moet hij eens niet zoveel lullen maar gewoon voetballen.quote:Op maandag 18 september 2017 21:36 schreef JAM het volgende:
Karma? Wat heeft die jongen dan misdaan?
quote:Op maandag 18 september 2017 21:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Grote bek toen die naar het buitenland ging en grote bek voor Ado ajax. Misschien moet hij eens niet zoveel lullen maar gewoon voetballen.
Wauw, wat madquote:Op maandag 18 september 2017 21:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Grote bek toen die naar het buitenland ging en grote bek voor Ado ajax. Misschien moet hij eens niet zoveel lullen maar gewoon voetballen.
Ja was, gewoon bier. Jij kunt de drank beter laten staan. Je slaat echt veel onzin uit.quote:Op maandag 18 september 2017 21:13 schreef Leonos het volgende:
Karma van kishna.
Tof dat jullie gewoon bier in het stadion hadden! Of was het alcohol vrij?
Wat jij wil manquote:Op maandag 18 september 2017 21:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad beter teveel lullen zoals Kishna.quote:Op maandag 18 september 2017 22:47 schreef Caland het volgende:
Leonos heeft net zoveel hersenactiviteit als Nouri
Hey, een Nouri-grapje. Is het daar inmiddels niet meer te vroeg voor?quote:Op maandag 18 september 2017 22:47 schreef Caland het volgende:
Leonos heeft net zoveel hersenactiviteit als Nouri
Ik vond hem gister bijzonder matig, bijna slecht zelfs. Best wel aan hem zitten ergeren.quote:Op zondag 24 september 2017 09:05 schreef MonkNL het volgende:
Ja wat mij betreft wel. Hij is sterk en was tegen Ajax en Feyenoord sterk aan de bal. Al had hij wel moeten scoren tegen zowel Feyenoord als Sparta. Maar met wat vertrouwen komt dat hopelijk wel..
Met Havenaar had je nog 3 goals meer gemaakt.quote:Op zondag 24 september 2017 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond hem gister bijzonder matig, bijna slecht zelfs. Best wel aan hem zitten ergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |