Vond hem vroeger ook wel leuk. Al jaren niet meer geluisterd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:20 schreef jogy het volgende:
Ik snap de groteske hekel aan het adres van Giel niet echt. Vond hem altijd wel geinig. één van de weinigen met een show vol variatie, grappige gimmicks en vulling. Hopelijk krijgt ie een leuke nieuwe plek.
Heeft daar alle tijd voor straks.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is al 339 dagen niet op FOK! geweest.
Giel.Beelen
Wie ?quote:
En die zichzelf ook zo vreselijk belangrijk vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:25 schreef Cyanide- het volgende:
En terecht, oprotten met al die kneusjes als Giel en Frank die vooral zichzelf zo fantastisch vinden
Zijn ze ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die zichzelf ook zo vreselijk belangrijk vinden.
Had ik al gepost. Destijds nog live naar geluisterd. Was zielig. Kneus.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:22 schreef Handleiding het volgende:
http://content1b.omroep.n(...)40jaar3fm/pijpen.mp3
leuk manquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik al gepost. Destijds nog live naar geluisterd. Was zielig. Kneus.
Tuurlijk. Maar wel sneu. de eerste keer dat ie werd gepijpt. Door een derderangs hoertje. Hij wist niet wat hem overkwam.quote:
daarna twee relaties gehad met jonge meisjes. Die hebben hem nooit meer zo goed gevonden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wel sneu. de eerste keer dat ie werd gepijpt. Door een derderangs hoertje. Hij wist niet wat hem overkwam.
Waar vielen ze voorquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:38 schreef Handleiding het volgende:
[..]
daarna twee relaties gehad met jonge meisjes. Die hebben hem nooit meer zo goed gevonden waarschijnlijk.
Ah hij zag het wel...quote:De keuze om weg te gaan bij 3FM noemde Beelen ‘heel moeilijk’. “Radio is m’n lust en m’n leven. Uiteindelijk leek het me beter om te stoppen, omdat ik altijd eerlijke radio heb gemaakt. De laatste maanden was dat minder.” Kritiek op 3FM had Beelen ook. “Waarom is er niet een danceprogramma of geen rockprogramma? Het is er de tijd voor. Als publiek station moet je de veranderingen in mediagebruik grijpen.
haha ja. dat was idd te horenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wel sneu. de eerste keer dat ie werd gepijpt. Door een derderangs hoertje. Hij wist niet wat hem overkwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |