quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
You know I can Dance
You know I can Dance
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:12 schreef livelink het volgende:
Yep, ingetuned! Dat er maar velen mogen volgen.
Eerste dag dat ik hier sliep was ik zo gruwelijk ziek dat ik de buren intens getest heb.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
dat ook maar het zal ook aan de volumeknop liggen
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eerste dag dat ik hier sliep was ik zo gruwelijk ziek dat ik de buren intens getest heb.
Non stop braken en dat kan ik heel moeizaam dus heel luid.
Kwam hij volgende dag ook echt aan de deur, mag ik wat vragen?
Ja hoor.
Heb je een tik ofzo of ben je ziek?
Ziek, sorry...
en snel weer naar de WC.
Nadeel van gehorige flat denk ik, haha
Hier houten vloeren. Op zich prima, maar de bovenbuurman lijkt soms een olifant.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eerste dag dat ik hier sliep was ik zo gruwelijk ziek dat ik de buren intens getest heb.
Non stop braken en dat kan ik heel moeizaam dus heel luid.
Kwam hij volgende dag ook echt aan de deur, mag ik wat vragen?
Ja hoor.
Heb je een tik ofzo of ben je ziek?
Ziek, sorry...
en snel weer naar de WC.
Nadeel van gehorige flat denk ik, haha
Reflux door de stress enzo, maar kon een kleine 36 uur zelfs geen water meer binnen houdenquote:
Oh vreselijkquote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Reflux door de stress enzo, maar kon een kleine 36 uur zelfs geen water meer binnen houden
Dat is niet ongevaarlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Reflux door de stress enzo, maar kon een kleine 36 uur zelfs geen water meer binnen houden
was je niet zo goed als uitgedroogd ?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Aan het begin wel leuk. Toen ging het zo snel dat ik nog de originele smaak voor een 2e keer kreeg. Daarna werd het wel minder.
Is er wat speciaals met Elvis ofzo dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Even de special over Elvis afkijken en dan kom ik even meeluisteren...
Vooral mn keel was naar de tering, ik bleef eigenwijs drinken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
was je niet zo goed als uitgedroogd ?
weer wat geleerd danquote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Las aan het eind pas dat je dan slokjes moet drinken
Nee, maar het speelt zich af op plekken waar ik (toevallig onbewust?) geweest ben.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is er wat speciaals met Elvis ofzo dan?
wel leuk om te zien danquote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het speelt zich af op plekken waar ik (toevallig onbewust?) geweest ben.
Memphis, Las Vegas, Tupelo, Tokyo, Sedona so far...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |