Zijn die nog bij elkaar ja?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:52 schreef Pharkus het volgende:
Laatst nog live gezien, Europe met Final Countdown
Kweenie hoe origineel de bezetting was. Ze stonden dit jaar op Graspop.quote:
Maar dit is de majeur-versie....quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:52 schreef Pharkus het volgende:
Laatst nog live gezien, Europe met Final Countdown
Hadden wel een lekkere ouwe lullen line-up dit jaar he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kweenie hoe origineel de bezetting was. Ze stonden dit jaar op Graspop.
Las het netquote:
Je mist er ook niks aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Las het netLuister die zender nooit .
Ik heb het in de auto wel eens aanstaan, en hij is wel beter geworden. Best vermakelijk af en toe (wel veel kutmuziek),quote:
quote:
Ik meestal ook, maar rond die tijd Ruud de Wildquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:03 schreef Handleiding het volgende:
Ik begin er niet meer aan. In de auto maar radio2.
die is best weer grappig gewordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar rond die tijd Ruud de Wild
Bijna.quote:
3FM denkt nog steeds dat de teruglopende luistercijfers te maken hebben met de DJ's. In werkelijkheid komt het doordat ze baggermuziek zijn gaan draaien, zoals al die kloterige klik-hiphop. Achter de kunstmatige hype aanhollen, doet 3FM. De luisteraars hollen ook; weg van 3FM, naar andere zenders. Op Radio 2 zijn kweet-niet-hoe-vaak bellers in de uitzending te horen die ruimschoots jonger dan 35 zijn. Zegt eigenlijk alles al.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Las het netLuister die zender nooit .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |