Dat zoiets nodig is op de fanatieke zijde verbaast me wel. Aan die lange zijde kan ik het me wel voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig Callie? Of moet je Kuipegotje weer gestreeld worden? Er is een wachtrij van ruim 10 jaar op dat vak en meneertjes vertikken het om op te komen dagen. Goede regeling.
Er was iets, de Ajax kaartenmarkt, kan je gewoon via Ajax tegen een normale prijs je kaart verkopen. Echter, dit systeem werkte te goed en Ajax heeft het offline gehaald. Komt wel weer zoiets.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zoiets nodig is op de fanatieke zijde verbaast me wel. Aan die lange zijde kan ik het me wel voorstellen
Hebben jullie geen viagogo systeem ofzo?
Hoezo terecht? Neem dan lekker geen seizoenkaart maar ga op de bank kijken als je er niet heen wilquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Er was iets, de Ajax kaartenmarkt, kan je gewoon via Ajax tegen een normale prijs je kaart verkopen. Echter, dit systeem werkte te goed en Ajax heeft het offline gehaald. Komt wel weer zoiets.
Zijn gewoon veel te veel seizoenskaarthouders die gewoon jaarlijks 200 neertikken voor Feyenoord, PSV en op een goede dag AZ of Twente ofzo. Die figuren worden nu gewoon "aangepakt". F-Side is ook voor een redelijk deel de oude garde die er al sinds de jaren 70 is en (terecht) geen zin meer heeft in de NAC'jes en Groninkjes van deze wereld.
Dan nog lijkt me dit dan juist de zijde met de hoogste opkomst, maar dat baseer ik slechts op schamele tv-beeldenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Er was iets, de Ajax kaartenmarkt, kan je gewoon via Ajax tegen een normale prijs je kaart verkopen. Echter, dit systeem werkte te goed en Ajax heeft het offline gehaald. Komt wel weer zoiets.
Zijn gewoon veel te veel seizoenskaarthouders die gewoon jaarlijks 200 neertikken voor Feyenoord, PSV en op een goede dag AZ of Twente ofzo. Die figuren worden nu gewoon "aangepakt". F-Side is ook voor een redelijk deel de oude garde die er al sinds de jaren 70 is en (terecht) geen zin meer heeft in de NAC'jes en Groninkjes van deze wereld.
Het lijkt me vooral dat je zo'n kaart altijd wel kwijt kan als je zelf niet gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoezo terecht? Neem dan lekker geen seizoenkaart maar ga op de bank kijken als je er niet heen wil
Dat ook natuurlijk, maar blijkbaar is dat al te veel moeitequote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral dat je zo'n kaart altijd wel kwijt kan als je zelf niet gaat.
Daar doelde ik ook meer op @Heeinz, terecht dat ze er geen zin in hebben, maar die figuren hebben vast wel wat mensen die graag gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral dat je zo'n kaart altijd wel kwijt kan als je zelf niet gaat.
Hopelijk wordt De Ligt dan later geen trainer van Ajaxquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
volgens De Ligt veranderd er niet heel veel als je Sanchez voor Viergever wisselt
Dan verschillen De Ligt en ik van mening.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
volgens De Ligt veranderd er niet heel veel als je Sanchez voor Viergever wisselt
verandertquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
Gewoon die op het vliegtuig zetten en kijken of ze het doorhebben daarquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:36 schreef TheJanitor het volgende:
Kunnen we niet Viergever verkopen voor 30 miljoen dan?
het is een flinke aderlating defensief gezien, maar hij zegt wel degelijk dat Viergever naast hem of Sanchez niet een heel groot verschil is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:35 schreef Tagliano het volgende:
Ja, en in hetzelfde stukje zegt hij dat het een flinke aderlating is
Context
Qua rolverdelingquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is een flinke aderlating defensief gezien, maar hij zegt wel degelijk dat Viergever naast hem of Sanchez niet een heel groot verschil is.
ik lees dat toch andersquote:
of bedoel je in zijn eigen rol?quote:Afgelopen halfjaar vormde hij in de Ajax-defensie een sterk duo met Sánchez. Zaterdagavond stond De Ligt naast Nick Viergever opgesteld. "Natuurlijk, Davinson is een heel goede verdediger, die mij ook kan helpen. Maar dat is Nick ook. Dus nee, er verandert niet heel veel."
Pakken we gewoon even het hele artikel erbij: https://www.voetbalprimeu(...)niet-heel-veel-.htmlquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:43 schreef mokkiemok het volgende:
Afgelopen halfjaar vormde hij in de Ajax-defensie een sterk duo met Sánchez. Zaterdagavond stond De Ligt naast Nick Viergever opgesteld. "Natuurlijk, Davinson is een heel goede verdediger, die mij ook kan helpen. Maar dat is Nick ook. Dus nee, er verandert niet heel veel."
Haal ik uit dat de rolverdeling ongeveer hetzelfde is, en natuurlijk gaat hij niet in een interview roepen dat Viergever er volgens hem geen hout van kanquote:Bij een vertrek van Davinson Sánchez uit Amsterdam verandert er voor collega-verdediger Matthijs de Ligt weinig in de defensie van Ajax. Dat zegt de achttienjarige Oranje-international in gesprek met Ajax Life.
Alles wijst erop dat Sánchez naar het buitenland verkast. Onder meer Tottenham Hotspur en Real Madrid willen tientallen miljoenen euro's betalen voor de Colombiaan, weet ook De Ligt. "Het is een belangrijke speler voor ons, dat hebben we vorig jaar gezien. En als hij ons verlaat is dat een flinke aderlating. Het is nou eenmaal zo, het is de voetbalwereld en je moet door."
Afgelopen halfjaar vormde hij in de Ajax-defensie een sterk duo met Sánchez. Zaterdagavond stond De Ligt naast Nick Viergever opgesteld. "Natuurlijk, Davinson is een heel goede verdediger, die mij ook kan helpen. Maar dat is Nick ook. Dus nee, er verandert niet heel veel."
Je snapt toch zelf ook wel dat De Ligt moeilijk kan zeggen dat Viergever veel slechter is dan Sanchez?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt De Ligt dan later geen trainer van Ajax
Je kan toch wel eerlijk zijn, alsof Viergever zelf niet weet dat hij minder is dan Sanchez.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat De Ligt moeilijk kan zeggen dat Viergever veel slechter is dan Sanchez?
inderdaad, Sanchez herstelde veelquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:57 schreef MichelWuyts het volgende:
Probleem zonder Sanchez is vooral ook snelheid achterin. Vorig jaar was ivrijweledereen vrij snel achterin (Tete, Sanchez, Viergever en SInkgraven). Nu heb je alleen nog Viergever die redelijk snel is.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch wel eerlijk zijn, alsof Viergever zelf niet weet dat hij minder is dan Sanchez.
eens*quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Interviews van iemand die net 18 is geworden en de wijsneus gaat uithangen, weet ik veel hoeveel fouten gemaakt heeft ondertussen en dan ook is over ploeggenoten gaat uitlaten of het wel of geen verschil maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |