Uiteraard mag hij spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verwacht dat we morgen gewoon weer naar die kleine dikke kut Younes zitten te kijken.
niet gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
Hahaha, Keizer bij de persconferentie over Sanchez. Hoe duidelijk week je het hebben dat hij een speelbal is van Sar. Wat een treurnis.
Want dat wisten we nog niet? Bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
Hahaha, Keizer bij de persconferentie over Sanchez. Hoe duidelijk week je het hebben dat hij een speelbal is van Sar. Wat een treurnis.
Ach wij hebben tenminste een beleid.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:14 schreef franske19 het volgende:
Wat een jankballen hier zeg. Jullie schreven Bosz ook al af na zijn dramatische start zeker.
Is niet snel genoeg en te grillig denk ik, maar wel heerlijk spelertje.quote:
Dat heet nou 'supporter zijn'quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik was er na zaterdag weer even klaar mee maar heb er nu uiteindelijk toch wel weer zin in
Zo heerlijk naīef
Dat zin in hebben duurt bij mij nog wel even hoor. Rosenborg zie ik wel goed komen, maar competitie heb ik nog weinig vertrouwen in. Laat ze eerst maar wat kwaliteit halen. Gelukkig is er nog twee weken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik was er na zaterdag weer even klaar mee maar heb er nu uiteindelijk toch wel weer zin in
Zo heerlijk naīef
Wow much surprise such wowquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
Hahaha, Keizer bij de persconferentie over Sanchez. Hoe duidelijk wil je het hebben dat hij een speelbal is van Sar. Wat een treurnis.
VZ.nlquote:'Kans dat gesprekken over Sánchez worden afgekapt, is vele malen groter’
Davinson Sánchez zit in de wedstrijdselectie van Ajax voor het eerste Europa League-duel met Rosenborg BK. Daar kan echter nog van alles tussenkomen, zo weet ook Marcel Keizer. De centrale verdediger van de Amsterdammers geniet interesse van Tottenham Hotspur, dat in Ajax echter geen makkelijke onderhandelingspartner kent.
Volgens de donderdageditie van De Telegraaf zijn Ajax en Tottenham woensdag geen millimeter nader tot elkaar gekomen. De Amsterdammers verlangen vijftig miljoen euro voor de verdediger, voor wie de de Premier League-club maximaal veertig miljoen wil betalen. De komende uren kan de deal theoretisch alsnog in een stroomversnelling komen, maar volgens het dagblad is de kans dat de onderhandelingen (al dan niet tijdelijk) worden afgekapt 'vele malen groter'.
Keizer vond niet dat Sánchez zijn medespelers tegen Heracles Almelo in de steek liet. "Ik verwijt hem niks, nee", zo verzekerde de oefenmeester in aanloop naar het eerste duel met Rosenborg BK. "Ik kan me wel voorstellen in welke situatie hij zit. De spelersgroep en technische staf vinden Davinson een prima speler en we hopen dat hij blijft."
Heeft Keizer deze uitspraak echt gedaan?quote:De spelersgroep en technische staf vinden Davinson een prima speler
Hij schijnt Messi ook een prima speler te vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft Keizer deze uitspraak echt gedaan?![]()
![]()
![]()
quote:Waar, oh waar is het goede gevoel van Ajax?
Helemaal niets
Je hoeft ze bij Ajax niet uit te leggen hoe belangrijk de wedstrijd van vanavond is en hoeveel druk er daardoor vanzelfsprekend bij komt kijken. ,,Als we niet door dit tweeluik heenkomen, hebben we helemaal niets’’, zegt Viergever. ,,Dan is het allemaal leuk wat we vorig jaar gedaan hebben in Europa, maar daar heb je dan echt niets meer aan.’’
Rosenborg, met het Deense enfant terrible Nicklas Bendtner in de spits, is regerend Noors kampioen en staat na negentien speelrondes (in Noorwegen gaat de competitie in de zomer door) alweer ruim aan kop. Marcel Keizer haalt het conditionele voordeel aan van de Noren, maar loopt niet weg voor de realiteit. Die is dat Ajax vanavond de basis moet leggen om volgende week met een gerust hart naar Trondheim af te reizen.
http://www.ad.nl/champion(...)l-van-ajax~a6261580/
Sanchez is een prima speler, maar natuurlijk niet van niveau Veltman.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft Keizer deze uitspraak echt gedaan?![]()
![]()
![]()
3-0 moet lukkenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:02 schreef Tarado het volgende:
wat wordt het? de 0 houden zal niet lukken dus 3-1 dan maar
Dit komt van het ad...ik zie geen Neres staan hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens De Telegraaf: Onana, Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Schöne, Ziyech; Neres, Dolberg, Younes
Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Onana, Veltman, De Ligt, Sanchez, Viergever; Van de Beek, Schöne, Ziyech; Neres, Dolberg, Younes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |