SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een bs dit zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bent me net voor, ik heb mij gisteren enorm lopen ergeren aan Derksen toen hij begon over dat je de Ligt als volwassen vent moet beoordelen, omdat hij in de basis staat.
De Ligt is in de basis gezet en heeft daar maar mee te dealen, zelfde geld voor Oranje daar hoort hij gewoon nog niet te staan. Maar omdat er verder niemand is die ook maar van enig niveau te betichten is staat hij basis in het centrum. Dan kan je de Ligt niet gaan beoordelen op fouten die gewoon met leeftijd en ervaring te maken hebben, die moet je op de koop toe nemen als je zo'n jongen in de basis zetDus als het goed is mogen de complimenten tot aan de hemel reiken, maar als het slecht is moeten we hem beoordelen als een B-Junior? Je speelt mee met de mannen, dan wordt je beoordeeld als een man. Wordt die jongen ook hard van, niks mis mee.
![]()
Zo is het, De Ligt staat basis Ajax en moet dus ook als zodanig worden beoordeeld.
Ik zie ook een mooie toekomst voor 'm maar op dit moment (en ook vorig jaar) heeft ie je dure punten gekost.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat mag ook best, maar je kunt moeilijk ontkennen dat het opstellen van zeer jonge spelers doorgaans tot gevolg heeft dat ze foutjes maken en wat wisselvallig zijn. Uiteindelijk is het opstellen van dergelijke spelers ook gewoon leergeld betalen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dus de hele verdediging is momenteel leergeld...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:29 schreef Monolith het volgende:
Uiteindelijk is het opstellen van dergelijke spelers ook gewoon leergeld betalen.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Veltman is gewoon de categorie stuiver op de grond.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus de hele verdediging is momenteel leergeld...I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik denk ook wel dat ze De Ligt alweer te snel de status geven van absolute basisspeler net als Riedewald, en dan komt hij ook zo op de bank te zitten en wil hij meteen weg.Oh.![]()
Dat zal wel weer mislukken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:37 schreef TheJanitor het volgende:
Haal die Cuesta vandaag nog op. Sanchez gaat toch weg.Oh.![]()
Die kost ons tenminste weinig punten en komt (zeker in de NL competitie) niet in de problemen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Veltman is gewoon de categorie stuiver op de grond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
1 is leergeld, de rest is gewoon kwaliteitgebrek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus de hele verdediging is momenteel leergeld...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kost ons tenminste weinig punten en komt (zeker in de NL competitie) niet in de problemen.
wooblabalurg![]()
Nieuwste gerucht en weer een Colombiaan: Jeison Angulo, een linksback. Trainer heeft schijnbaar op de Colombiaanse radio gezegd dat ie vreest voor een vertrek van Angulo naar Ajax.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:06 schreef TheArt het volgende:
Nieuwste gerucht en weer een Colombiaan: Jeison Angulo, een linksback. Trainer heeft schijnbaar op de Colombiaanse radio gezegd dat ie vreest voor een vertrek van Angulo naar Ajax.
Oh.![]()
Grote kans dat je 2 colombianen deze zomer weggaan (cassiera, sanchez).
Halen we toch gewoon Cuesta, Orejuela en Angulo.![]()
Cassierra moeten ze wel verhuren ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Grote kans dat je 2 colombianen deze zomer weggaan (cassiera, sanchez).
Halen we toch gewoon Cuesta, Orejuela en Angulo.Oh.![]()
Jammer dat er geen beelden zijn van overwinning ajax 019 tegen genk o19, ben wel benieuwd, die nieuwe fin scoorde oa (en groot talent van wel eigen kweek, nunnely)![]()
Die Nunnely staat toch stil in zijn ontwikkeling las ik? Het punt bereikt waarop hij het niet meer kon redden op zijn fysieke kwaliteiten en dat het technisch toch maar matig bleek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat er geen beelden zijn van overwinning ajax 019 tegen genk o19, ben wel benieuwd, die nieuwe fin scoorde oa (en groot talent van wel eigen kweek, nunnely)Oh.![]()
Wanneer las je dat, oke ik volg hem niet heel goed en weet ook even niet meer uit mn hoofd hoe het met hem nu precies zat, maar was altijd wel een talent iig. Beetjs schaduw van die redan wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Nunnely staat toch stil in zijn ontwikkeling las ik? Het punt bereikt waarop hij het niet meer kon redden op zijn fysieke kwaliteiten en dat het technisch toch maar matig bleek.
Ajax 016 met 9 0 van usa o16 gewonnen, vorige week met 5 3 van feyenoord. Zitten vast ook wat talenten tussen![]()
Nunnely is in mijn hoofd altijd een beetje een type Lukoki/De Sa maar dan wel wat beter (wat meer overzicht)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens mij zijn o17 en 018 in de breedte wat mindere lichting, maar is 016 wel echt een geweldige lichting die alles wint wat er te winnen valt.![]()
Het beste uit Colombia komt toch gewoon via Rotterdam het land binnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:17 schreef Vriezzer het volgende:
Colombia leegkopen.![]()
Gelijk tribunes vol met Colombiaanse vrouwen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb dat regelmatig gelezen het afgelopen jaar, waar hij eerder wel te boek stond als groot talent (in de C'tjes).quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wanneer las je dat, oke ik volg hem niet heel goed en weet ook even niet meer uit mn hoofd hoe het met hem nu precies zat, maar was altijd wel een talent iig. Beetjs schaduw van die redan wel.
Ajax 016 met 9 0 van usa o16 gewonnen, vorige week met 5 3 van feyenoord. Zitten vast ook wat talenten tussenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: