Waarom iemand dan grotere hoeveelheden ETH en BTC op de Waves wallet durft te bewaren is mij een raadsel. Sosa, had jij niet al je BTC in de Waves wallet?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
De gateway (Coinomat, geaffilieerd met Waves) beheert de public Keys van je ethereum Wallet, jij hebt alleen de beschikking over een token op de Waves blockchain. Vooralsnog ondersteunt de gateway geen andere Ethereum tokens.
Zou ik ook niet doen, alleen om te traden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom iemand dan grotere hoeveelheden ETH en BTC op de Waves wallet durft te bewaren is mij een raadsel. Sosa, had jij niet al je BTC in de Waves wallet?
Hoezo waves is een shitcoin?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:41 schreef xminator het volgende:
Maar waves blijft een shitcoin. Dus beter niks met waves doen. Waarom gaan jullie niet in gulden?
Omdat ze vandaag een hard fork voor elkaar hebben gekregen.quote:
Fork? Linkje naar de nieuwe coin oid?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Omdat ze vandaag een hard fork voor elkaar hebben gekregen.Jammer, ik hoopte op wat paniek, maar de prijs is amper gezakt.
• Niet elke ICO is gelijk. Er zijn ICO's waarvan je van tevoren al ziet dat ze kansloos zijn, er zijn er die een heel goed verhaal hebben. Een ICO is eigenlijk een startup. In de ene startup wil je wel geld steken en in de andere niet. Voor je ergens geld in steekt: ga zelf op onderzoek uit en laat je niet beinvloeden door alle mooie reclamepraatjes van anderen. Of door de trolls die bij iedere ICO roepen dat het een scam is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:46 schreef ongelovelijk het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik aan een ico zou meedoen? Ik heb aan die van wagerr meegedaan maar daarvan is de waarde de eerste twee maand gewoon lager geweest dan waarvoor ik hem in de ico kocht. Waarschijnlijk grootschalig gedumpt? Vind agrello wel interessant maar kun je niet beter wachten tot die op een Exchange komt?
Ze proberen de nodes zo snel mogelijk te updaten, zodat de andere chain "verdwijnt".quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fork? Linkje naar de nieuwe coin oid?
Leuk die FUD, maar als je zoiets post dan mag je dat wel even goed toelichten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ze proberen de nodes zo snel mogelijk te updaten, zodat de andere chain "verdwijnt".
Ik bezit nu burstquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet happen
Waves is een mooi project met een reële kans op een grote toekomst.
Calculatorquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:58 schreef dimmak het volgende:
Hoeveel GAS krijg je eigenlijk voor NEO?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=886372.620quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:41 schreef xminator het volgende:
Maar waves blijft een shitcoin. Dus beter niks met waves doen. Waarom gaan jullie niet in gulden?
Je kan veel zeggen, maar die gast is wel dedicated.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=886372.620
Ik heb het idee dat alleen de eigenaar er actief mee bezig is.
lekker forkenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:29 schreef MaGNeT het volgende:
http://dev.pywaves.org/nodes/
Er is duidelijk wel een fork
Niet de eerste, ook niet de laatste.
Met 0.6.6 hadden ze dat wel perfect maar je moet vooruit.
Gisteren al naar 0.7.5 gegaan, ben benieuwd op welke chain ik zit
Ah, Jean Luc! Die spamde volgens mij heel Tweakers onder met " BREAKING NEWS" en dan postte ie z'n zelfgeschreven artikeltjesquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar die gast is wel dedicated.
Goeie woordkeus ookquote:Daarbij hoort uiteraard een nieuwe manier van betalen. Op dit moment kan er enkel nog fysiek in de winkel met Gulden betaald worden, in de toekomst waarschijnlijk ook via de webshop.
Dat was Hitler ookquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar die gast is wel dedicated.
yes, maar niet veel. 0.75btc nog en 13 eth in mijn waveslite-client.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom iemand dan grotere hoeveelheden ETH en BTC op de Waves wallet durft te bewaren is mij een raadsel. Sosa, had jij niet al je BTC in de Waves wallet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |