Stop spamming shitty coins k thx baiquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:53 schreef Bitfinesse het volgende:
Wat zeggen jullie van IOTA? Heeft veel potentie bij o.a. Tesla en gaat binnen enkele weken naar Bittrex etc. wat grote impact zal hebben op de waarde
[ afbeelding ]
Wat maakt het shitty dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Stop spamming shitty coins k thx bai
Wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:03 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
2,779,530,283 MIOTA is wel echt heel veel.
Ok, ik wil je wel indulgen omdat het enige wat je doet quasi-kritische vragen stellen is.quote:
Een vraag verandert niet ineens in kritiek als je hem niet kunt beantwoorden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:17 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ok, ik wil je wel indulgen omdat het enige wat je doet quasi-kritische vragen stellen is.
Verder ben ik totale noob, maar qua market cap staat 'ie al op plekje 6, dus vraag me hoeveel rek er nog inzit met zo'n grote hoeveelheid coins.
Oja, en wat de meeste projecten doen kan me aan m'n reet roesten, voordat je gaat vragen of ik de whitepaper gelezen heb.
Omdat je er een handje van hebt om constant vragen te stellen aan mensen zonder verdere toelichting. Dat bedoel ik er mee. Kritische vragen is prima, maar je komt een beetje irritant over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een vraag verandert niet ineens in kritiek als je hem niet kunt beantwoorden.
Maar wat maakt het aantal coins nou uit dan?
Had het jou beter geleken als je maar 100 IOTA had? Dan kon je met 10 euro nog steeds evenveel marktaandeel kopen als nu.
Andere getallen, zelfde percentages.
Ik vraag aan jou waarom je iets zegt. Als je dat als irritant ervaart kan ik daar weinig aan doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:42 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Omdat je er een handje van hebt om constant vragen te stellen aan mensen zonder verdere toelichting. Dat bedoel ik er mee. Kritische vragen is prima, maar je komt een beetje irritant over.
Verder kan je het beste over alles wat ik in dit topic zeg gewoon een denkbeeldig vraagteken achter plakken.
Maar stel IOTA wordt een 10tje, dan is de total market cap net zo groot als Ethereum. Is dat niet krankzinnig? Hoewel ik alles in deze cryptodingen wel krankzinnig vind...
Nou ja, ik volg dit topic een tijdje en dat doe je eigenlijk best wel heel erg vaak. Alleen mensen negeren je vragen meestal gewoon, maar ik denk laat ik dat eens niet doen. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag aan jou waarom je iets zegt. Als je dat als irritant ervaart kan ik daar weinig aan doen.
Je hebt hem anders nog niet beantwoord.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nou ja, ik volg dit topic een tijdje en dat doe je eigenlijk best wel heel erg vaak. Alleen mensen negeren je vragen meestal gewoon, maar ik denk laat ik dat eens niet doen. Sorry hoor.
Ik kan alleen vragen beantwoorden met andere vragen omdat ik de antwoorden niet heb. En dat deed ik als je even terugleest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt hem anders nog niet beantwoord.
Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen of zielig te gaan lopen doen.
Jij stelt dat 2,779,530,283 MIOTA erg veel is. Ik vraag jou waarom je dat vind. Je hebt er naar eigen zeggen geen antwoord op, dat is niet mijn fout en is ook helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:52 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik kan alleen vragen beantwoorden met andere vragen omdat ik de antwoorden niet heb. En dat deed ik als je even terugleest.
Ik snap je houding niet helemaal eerlijk gezegd.
Bitfinex. Of je wacht af en koopt vanaf bittrex maar dan zal de prijs al flink omhoog gegaan zijn. IOTA komt binnen 5 weken ook op andere exchanges maar tot deze tijd kun je dus kopen via Bitfinex. De Amerikanen staan te popelen want zij zijn uitgesloten van Bitfinex momenteel.quote:
Ok shit, nice edit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij stelt dat 2,779,530,283 MIOTA erg veel is. Ik vraag jou waarom je dat vind. Je hebt er naar eigen zeggen geen antwoord op, dat is niet mijn fout en is ook helemaal niet erg.
Maar ik zou graag zien dat posts hier wat meer onderbouwd worden, zeker als je zoiets stelt. Dus dan vraag ik naar jouw achterliggende gedachten. Dat die er dan niet zijn komt niet door mijn vragen.
Ik heb geprobeerd mijn oude account te herleven maar weet het e-mailadres niet meer. Ik heb geen enkel belang behalve dat ik sinds zaterdag ben ingestapt en hoop op waarde vermeerdering. Die vermeerdering valt en staat met de bekendheid ervan. Als je IOTA op google intypt zul je zelf kunnen zien welke potentie er hier is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:11 schreef chantalxx het volgende:
Laat maar dit Zijn je eerste Posts
Ik vond je al meer als iemand over komen die belang in de coin heeft dan een gewone idee
Is goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:08 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ok shit, nice edit.
Met mijn stelling dat het zo veel miota's zijn, was de achterliggende gedachte dat ze moeilijk naar de 10 euro (bijvoorbeeld) kunnen knallen, omdat de marketcap dan net zo hoog zou zijn als ethereum en of dat niet belachelijk is. Of dat belachelijk is of niet zou ik niet weten. Ik zit hier op een forum waarbij ik niet alles hoef te onderbouwen, als iemand namelijk een andere mening daarover zou hebben, zou die persoon dat wel melden.
En verder heb ik het idee dat sowieso alle onderbouwingen hier gewoon meningen van andere mensen zijn. Mijn gevoel zegt dat niemand hier echt verstand van zaken heeft en iedereen gewoon een beetje aan het blaten is.
Goed antwoordquote:
Dat heb ik al even kort uitgelegd. Maar ik ga geen uitgebreide post maken voor iemand die er blijkbaar helemaal niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed antwoord. Ik had nu verwacht dat jij gaat reageren waarom hij fout zit (of niet fout zit), zodat anderen nog iets aan jullie gezanik hebben.
Thanksquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik al even kort uitgelegd. Maar ik ga geen uitgebreide post maken voor iemand die er blijkbaar helemaal niet op zit te wachten.
Speciaal voor jou en onlogisch.
Een voorbeeldje:
Als je van munt A in totaal 10 stuks op de markt hebt en van munt B 100 stuks. Voor de rest zijn ze identiek en hebben ze een marktcapaciteit van 50 euro.
Wat maakt het dan uit of je voor 10 euro aan A koopt of B?
Van munt A krijg je dan 2 muntjes. Jouw marktaandeel is dan 20%.
Als je voor 10 euro aan muntjes koopt van B krijg jij 20 hele muntjes. Je marktaandeel? Ook 20%
De simpele conclusie die je kunt trekken is dus dat het geen reet uitmaakt of er 100, 1000, of zoals de net genoemde 2,779,530,283 aantal munten in het spel zijn.
Als je dan ergens naar wil kijken moet je het naar marketcap doen, niet naar het aantal munten.
Hoezo zou ik niet op een uitgebreide post wachten? Lijkt me alleen maar goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik al even kort uitgelegd. Maar ik ga geen uitgebreide post maken voor iemand die er blijkbaar helemaal niet op zit te wachten.
Speciaal voor jou en onlogisch.
Een voorbeeldje:
Als je van munt A in totaal 10 stuks op de markt hebt en van munt B 100 stuks. Voor de rest zijn ze identiek en hebben ze een marktcapaciteit van 50 euro.
Wat maakt het dan uit of je voor 10 euro aan A koopt of B?
Van munt A krijg je dan 2 muntjes. Jouw marktaandeel is dan 20%.
Als je voor 10 euro aan muntjes koopt van B krijg jij 20 hele muntjes. Je marktaandeel? Ook 20%
De simpele conclusie die je kunt trekken is dus dat het geen reet uitmaakt of er 100, 1000, of zoals de net genoemde 2,779,530,283 aantal munten in het spel zijn.
Als je dan ergens naar wil kijken moet je het naar marketcap doen, niet naar het aantal munten.
Ik denk dat je zijn uitleg niet goed hebt begrepen. Bedoel je met dat laatste de maximale waarde inschatten op basis van de market cap? Dat heeft niks te maken met hoeveel munten er zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:34 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet op een uitgebreide post wachten? Lijkt me alleen maar goed.
Maar zoals gezegd, het is toch belangrijk om de hoeveelheid munten in ogenschouw te houden omdat je dan (misschien) in kan schatten naar hoeveel waarde een munt maximaal kan stijgen?
Ja, dit is ook een probleem van één centrale reeks. Geen enkele portefeuille is hetzelfde, dus bijna iedereen heeft andere/tegengestelde belangen. Bijvoorbeeld mensen die veel BTC bezitten, zullen eerder geneigd zijn om mensen te adviseren om BTC in te kopen tijdens een ATH dan mensen die weinig BTC bezitten omdat de prijs van de BTC daardoor nog harder zal stijgen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:05 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij moeten jullie de OP even veranderen; er staat in dat als je hulp nodig hebt dat je hier dan prima aan andere mensen om hulp kan vragen; maar ik lees dat dat dus absurd is.
Mijn excuses, stelletje zuurpruimen.
Fuck you.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
738 WCT ontvangen
Totaal nu 17.500 WCT
Ok even een voorbeeld van wat ik bedoel: we hebben IOTA die nu 90 cent waard is. Marketcap staat nu op nr. 5 van alle cryptos.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:36 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik denk dat je zijn uitleg niet goed hebt begrepen. Bedoel je met dat laatste de maximale waarde inschatten op basis van de market cap? Dat heeft niks te maken met hoeveel munten er zijn.
WC Tokens? Kan je daarmee naar de WC gaan ofzo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
738 WCT ontvangen
Totaal nu 17.500 WCT en nog 1x een airdrop te gaan
WavesCommunity token.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
WC Tokens? Kan je daarmee naar de WC gaan ofzo?
Heb je ooit bijgekocht? Ik heb er ongeveer 2300 ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
738 WCT ontvangen
7.4 ontvangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
738 WCT ontvangen
Ja, klopt, ik vermoed dat ik er zo'n 6.000 heb gekregen via airdrops en de rest gekocht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heb je ooit bijgekocht? Ik heb er ongeveer 2300 ...
Dat zou idd in verhouding zijn. Ik heb alles via airdrops.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik vermoed dat ik er zo'n 6.000 heb gekregen via airdrops en de rest gekocht.
Daar zijn dan mods voor om dat te sturen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:31 schreef fathank het volgende:
Voor iedere shitcoin een apart topic lijkt me alleen maar kut. Krijg je in ieder topic 1 post per dag en de rest in de slowchat.
De "oer" Bitcoinreeks waarmee het allemaal is begonnen is trouwens nog gewoon open:quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn dan mods voor om dat te sturen.
Het gaat erg fijn zijn als er een apart blockchain topic is, een apart BTC topic, een apart Waves topic. Dan is er ook wat meer ruimte om over de coin zelf te praten en informatie te plaatsen. Nu kan dat ook wel, maar na 2 posts verzand het vaak alweer in welke coin dan weer 'moon' gaat en vervolgens 10 posts dat dat niet zo is.
Dat lijkt me een uitstekend planquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De "oer" Bitcoinreeks waarmee het allemaal is begonnen is trouwens nog gewoon open:
WGR / [BitCoin] Het grote Bitcointopic #77 | Uprising! (nu echt?)
Is wel aardig dood na de afsplitsing van de [SC] toen BIT nog open was, maar wellicht kan het een nieuwe kans krijgen als BIT weer open is (moet het wel even verplaatst worden uit WGR).
Misschien kunnen de shitcoins gebundeld worden in een aparte reeks voor shitcoins.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:31 schreef fathank het volgende:
Voor iedere shitcoin een apart topic lijkt me alleen maar kut. Krijg je in ieder topic 1 post per dag en de rest in de slowchat.
Ik vind het ook mooi dat de TS van het allereerste topic (van 3 december 2010) maar 2 posts heeft gedaan in dat topic en daarna nooit meer heeft gepost. Onze eigen Satoshi Nakamoto.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend plan. Mooi om die reeks gewoon in ere te herstellen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi dat de TS van het allereerste topic (van 3 december 2010) maar 2 posts heeft gedaan in dat topic en daarna nooit meer heeft gepost. Onze eigen Satoshi Nakamoto.![]()
OP kunnen we ook houden. Is uitgebreider dan de huidige.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De "oer" Bitcoinreeks waarmee het allemaal is begonnen is trouwens nog gewoon open:
WGR / [BitCoin] Het grote Bitcointopic #77 | Uprising! (nu echt?)
Is wel aardig dood na de afsplitsing van de [SC] toen BIT nog open was, maar wellicht kan het een nieuwe kans krijgen als BIT weer open is (moet het wel even verplaatst worden uit WGR).
twitter:ramikawach twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 18:32:30In the interest of fair dissemination of information @BittrexExchange deposit contracts are now ERC223 compliant. #fyi #knowledgeispower reageer retweet
Dus binnenkort op bittrex actief?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waarom MGO (MobileGo) wat sneller stijgt dan de rest:twitter:ramikawach twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 18:32:30In the interest of fair dissemination of information @BittrexExchange deposit contracts are now ERC223 compliant. #fyi #knowledgeispower reageer retweet
Dat verwacht ik idd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:38 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Dus binnenkort op bittrex actief?
Die had wel iets minder hip haar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:04 schreef Oscar. het volgende:
Die gast probeert teveel op Steve Jobs te lijken
Mooi, inslaan op Bittrex dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waarom MGO (MobileGo) wat sneller stijgt dan de rest:twitter:ramikawach twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 18:32:30In the interest of fair dissemination of information @BittrexExchange deposit contracts are now ERC223 compliant. #fyi #knowledgeispower reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |