abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173149723
Je vraagt er wel om zeg..
pi_173149789
Godvertyfus wat heb jij een slechte smaak in mannen.

8,5 jaar; dat krijg je voor gewapende overvallen met geweld, drugslabs, doodslag.

Kortom: wegwezen.
Whatever...
pi_173149883
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:32 schreef ManianMan het volgende:
Toch niet de man van ts? :')
Ze moet nog trouwen. Waarom ze met dit mysterie nog wil, is me een raadsel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173150193
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ze moet nog trouwen. Waarom ze met dit mysterie nog wil, is me een raadsel.
Max een paar weken geleden was ze nog verliefd op iemand wiens gezicht en armen volledig waren verbrand, had ze ontmoet bij een pinautomaat en BAM! O+
Niet veel later deze gast. Vermoedelijk (nog steeds) een crimineel, 8,5 jaar gezeten en naar eigen zeggen ziekelijk jaloers... nou dat was weer instant BAM voor mevrouw (van 28, maar met de geestelijke/emotionele ontwikkeling van een tiener) natuurlijk! O+
Tails tell tales
pi_173150332
Ik volg haar niet zo.

Sinds ONZ / Slakken weet ik wel dat ze een enorme aansteller is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173150343
Serieus, ben je zo wanhopig om te trouwen? Of komen dit soort topics wanneer je behoefte hebt aan aandacht? Ik hoop echt uit mijn hart het laatste, want negen jaar cel... weet je wanneer je dat krijgt? Wanneer je drugstransporteur bent, doodslag, poging tot moord, wanneer je iemand hebt verkracht, ontucht, marteling, overval...

en jij twijfelt over trouwen..?? _O- :')
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:19:28 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_173150447
Antwoord met website is gegeven.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')