SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat er twee bondages op dit forum waren. Ik heb niets gezien...quote:Op maandag 14 augustus 2017 13:14 schreef appartementencomplex het volgende:
zojuist bondage gesproken, ik heb toch gelijk! haha
gaat op de HELE minuten..
DOEIII!!
quote:Op maandag 14 augustus 2017 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er twee bondages op dit forum waren. Ik heb niets gezien...
Het is allemaal heel simpel, zo wordt het berekend:quote:Op maandag 14 augustus 2017 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar werd je even op je plek gezet
Nicequote:Op maandag 14 augustus 2017 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is allemaal heel simpel, zo wordt het berekend:
$time_minutes = floor(($row['post_timestamp'] - $prev_post['timestamp']) / 60);
De functie floor rondt af naar beneden.
Nah, niet mijn ding. Ik gebruik liever gewoon touw.quote:Op maandag 14 augustus 2017 18:28 schreef appartementencomplex het volgende:
daar laten wij ons niet over en uit
[ afbeelding ]
zooooo waarheid boven tafel.quote:Op maandag 14 augustus 2017 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er twee bondages op dit forum waren. Ik heb niets gezien...
ergens welquote:Op maandag 14 augustus 2017 18:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Had je dat niet van mij verwacht?
SecretPret?quote:
Geschikt waarvoor?quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja. Je lijkt me een geschikte peer.
Je hebt me sowieso niet gesproken.quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:05 schreef appartementencomplex het volgende:
aannames aannames aannames
nooit gezegd dat ik bondage op DIT forum gesproken heb
jajaquote:Op maandag 14 augustus 2017 19:06 schreef devzero het volgende:
Ik sprak laatst ook met een danny op een forum
Niet als complex, maar als secretpretquote:Op maandag 14 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt me sowieso niet gesproken.
klopt dat ben ik ookquote:Op maandag 14 augustus 2017 19:06 schreef devzero het volgende:
Ik sprak laatst ook met een danny op een forum
Als Secret was die nog leuker.quote:
ook 13 jarige humor :Squote:Op maandag 14 augustus 2017 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als Secret was die nog leuker.
Maar nu de hele tijd zooo veeel raaare plaatjes.quote:
Ook niet. Ik heb geen berichten gehad daarover.quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet als complex, maar als secretpret
Geen idee, weet niet of hier nog mensen met 56k modems zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:18 schreef appartementencomplex het volgende:
mag ik eigenlijk zoveel plaatjes posten?
nee dan haalt pg_up 100 punten eraf, secret pret.quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:18 schreef appartementencomplex het volgende:
mag ik eigenlijk zoveel plaatjes posten?
Per plaatje.quote:Op maandag 14 augustus 2017 19:25 schreef Handleiding het volgende:
[..]
nee dan haalt pg_up 100 punten eraf, secret pret.
Doe eens rustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |