foto van jouw baksel dan maar .....quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:31 schreef appartementencomplex het volgende:
geserveerd op een groot wit bord en mooi tafelzilver met ingelegd zwart chinese lak was ook nog eens een lust voor het oog.
ik dacht ik zal de beelddenker in u even bedienen
Die maak ik wel zelf. Uitje erdoor. Beetje jammer dat ik niet zo goed tegen ui kan maar goed, moet je ervoor over hebben.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:35 schreef appartementencomplex het volgende:
net als van mijn gehaktballen, helaas geen fotos.
Ga je helemaal niet meer als Stien posten dan?quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:37 schreef appartementencomplex het volgende:
fotoos komen nog als ik de top tien behaald heb en een nwe kloon maak
Licht geflambeerde lamsballetjes. Een delicatesse!quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn dat de kolen uit de barbecue?
Met de nadruk op licht? Lijkt alsof het napalm heeft moeten doorstaan...quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Licht geflambeerde lamsballetjes. Een delicatesse!
Ik gebruik de fijnst rhum wat ik importeer van een klein Caribisch eiland en het wordt gebruikt in de beste keukens in Europa. Het lijkt of ik te veel heb gebruikt, maar dat is de trend in de nordic cuisine tegenwoordig.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Met de nadruk op licht? Lijkt alsof het napalm heeft moeten doorstaan...
Dan distantieer ik me daar in dat geval van.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
maar dat is de trend in de nordic cuisine tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |