twitter:gerardromero twitterde op maandag 14-08-2017 om 15:28:53Los 4 de @laliga q NO jugará CR: Deportivo-Madrid////Madrid-Valencia///Madrid-Levante///R.Sociedad-Madrid reageer retweet
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
Ben je al aan het genieten Stijn?
lol, maar Ziyech was te ver wegquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
Weten jullie nog dat Danny Blind Asensio opbelde?
Heeft die Danny Blind prima gezienquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol, maar Ziyech was te ver weg
en die ex topspits van de spursquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:13 schreef Caland het volgende:
Friendly reminder that Barcelona could have signed Marco Asensio for ¤4 million.
They signed Arda Turan and Aleix Vidal for ¤65M instead.
Dit zeggen we later ook over psv met frenkie de jong, al gaat het dan om 500.000 euro.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:13 schreef Caland het volgende:
Friendly reminder that Barcelona could have signed Marco Asensio for ¤4 million.
en Semedo zit nog steeds op bank, goed aankoopbeleid daarquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:13 schreef Caland het volgende:
Is dat de nieuwe Fischer?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zeggen we later ook over psv met frenkie de jong, al gaat het dan om 500.000 euro.
Dit klopt niet, ze kozen voor Douglas.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:13 schreef Caland het volgende:
Niet haten op FischerGodquote:
Oja die was ik alweer helemaal vergeten. Dat was een nóg groter talentquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja die was ik alweer helemaal vergeten. Dat was een nóg groter talent
Geen enkele aankoop is het waard.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Barca heeft trouwens al bijna 90 miljoen uitgegeven aan transfers
Niemand van die spelers staat in de basis, LOL
Marlon en Deulofeu hadden ze al onder contract staan en Paulinho is nog niet ingeschreven. Dit is goedkoop scoren.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Barca heeft trouwens al bijna 90 miljoen uitgegeven aan transfers
Niemand van die spelers staat in de basis, LOL
en Semedo dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Marlon en Deulofeu hadden ze al onder contract staan en Paulinho is nog niet ingeschreven.
Genietenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen enkele aankoop is het waard.
Die niet. De rest kun je nauwelijks een aankoop noemen of zit er nog zo kort dat het papierwerk nog niet eens afgerond is kunnen worden.quote:
En voor de rest lopen ze overal een blauwtje.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die niet. De rest kun je nauwelijks een aankoop noemen of zit er nog zo kort dat het papierwerk nog niet eens afgerond is kunnen worden.
Ze halen heus nog wel wat, maar dat is gewoon puur uit angst en om zich wat lucht te verschaffen tegenover de schreeuwende socios. De problemen van Barcelona gaan vele malen verder dan het feit dat alle sterspelers richting hun eind gaan en er van enige vervanging nog altijd geen sprake is. Die club staat echt in brand door Bartomeu en dat zit inmiddels zo diep dat ze er zelfs van La Masia genoeg van hebben en nagenoeg alle talenten met enig potentieel gauw verkassen. Het heeft niet eens meer met geld te maken. Ze gaan niet eens meer naar City, maar inmiddels zelfs naar Bayern.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En voor de rest lopen ze overal een blauwtje.
Zon samper die blijkbaar ook weg mag.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze halen heus nog wel wat, maar dat is gewoon puur uit angst en om zich wat lucht te verschaffen tegenover de schreeuwende socios. De problemen van Barcelona gaan vele malen verder dan het feit dat alle sterspelers richting hun eind gaan en er van enige vervanging nog altijd geen sprake is. Die club staat echt in brand door Bartomeu en dat zit inmiddels zo diep dat ze er zelfs van La Masia genoeg van hebben en nagenoeg alle talenten met enig potentieel gauw verkassen. Het heeft niet eens meer met geld te maken. Ze gaan niet eens meer naar City, maar inmiddels zelfs naar Bayern.
Samper komt ook gewoon tekort, dat werd wel duidelijk tijdens zijn uitleenbeurt aan Granada. Het is een echte Catalaan en hij zou niets liever willen dan een kans te krijgen, maar nu moet hij wieberen door de aankoop van Paulinho. Wat ik helemaal geen slechte speler vind, maar dat is nou juist hetgeen wat Barcelona recentelijk zo groot gemaakt heeft in de tijd van Cruijff en Laporta.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zon samper die blijkbaar ook weg mag.
Xavi, Iniesta, Messi en Puyol vervang je ook niet zomaar evenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze halen heus nog wel wat, maar dat is gewoon puur uit angst en om zich wat lucht te verschaffen tegenover de schreeuwende socios. De problemen van Barcelona gaan vele malen verder dan het feit dat alle sterspelers richting hun eind gaan en er van enige vervanging nog altijd geen sprake is. Die club staat echt in brand door Bartomeu en dat zit inmiddels zo diep dat ze er zelfs van La Masia genoeg van hebben en nagenoeg alle talenten met enig potentieel gauw verkassen. Het heeft niet eens meer met geld te maken. Ze gaan niet eens meer naar City, maar inmiddels zelfs naar Bayern.
Aan Luuk de Jong mag ik hopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat barca nog even 225 mil gaat uitgeven komende weken
Ze hebben jaren gehad om dat te doen. Nu het erop aankomt, staat er niemand, is de hele filosofie verdwenen en moeten ze toekijken hoe Real Madrid ze in alle mogelijke wegen voorbij is gestreefd. Korte termijn, lange termijn, mogelijk zelfs in de jeugdopleiding.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta, Messi en Puyol vervang je ook niet zomaar even
Enige waar ik vertrouwen in heb die top kan worden bij hun dit moment is Dembele, maar die moeten ze eerst nog halenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze hebben jaren gehad om dat te doen. Nu het erop aankomt, staat er niemand en moeten ze toekijken hoe Real Madrid ze in alle mogelijke wegen voorbij is gestreefd. Korte termijn, lange termijn, mogelijk zelfs in de jeugdopleiding.
Ik mis mijn grote vriend Inzanityquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Barca wordt wel ff weggetikt he, ongekend
Ze schieten er niets mee op hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige waar ik vertrouwen in heb die top kan worden bij hun dit moment is Dembele, maar die moeten ze eerst nog halen
Dit dus, weirdest boner....quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:38 schreef Wicky15 het volgende:
Ben nooit fan geweest van Real maar nu is het bijna onmogelijk om niet met een stijfje op de bank te liggen
Vind het ook heel irritant dat alles bij andere kanalen is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Deze wedstrijd met Sierd zou echt genot zijn
twitter:Userjp18 twitterde op woensdag 16-08-2017 om 23:25:35Asensio, crack!!! #HalaMadrid #RealMadrid https://t.co/VbX1UG1Qf1 reageer retweet
Ik heb gewoon een account van een mattiequote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb fox sports gratis tho, door een fout van ziggo
bohhh die goalquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Userjp18 twitterde op woensdag 16-08-2017 om 23:25:35Asensio, crack!!! #HalaMadrid #RealMadrid https://t.co/VbX1UG1Qf1 reageer retweet
Hoelang loopt dat nog.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Messi heeft zijn contract nog steeds niet getekend.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Messi heeft zijn contract nog steeds niet getekend.
Akkoord =/= getekend. Dat akkoord ligt er al heel lang.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Contract tot: 30.06.2021
Laatste contractverlenging: 5 jul. 2017
Heeft ie zijn handtekening nog niet gezet dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Akkoord =/= getekend. Dat akkoord ligt er al heel lang.
Nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ie zijn handtekening nog niet gezet dan?
Zijn vorige, laatst daadwerkelijk getekende contract, loopt tot 2018.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt zijn huidige dan?
Die kan flink cashen dan, geef hem groot gelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn vorige, laatst daadwerkelijk getekende contract, loopt tot 2018.
Ja, want hij heeft dat echt nodig.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kan flink cashen dan, geef hem groot gelijk.
Mag niet tegelijk met CL wedstrijden..quote:
Oh dat is het. Maar dan nogquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag niet tegelijk met CL wedstrijden..
LaLiga deden ze in het verleden in de zomermaanden ook gewoon 23:00 hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag niet tegelijk met CL wedstrijden..
Als Neymar nu het dubbele verdient dan wat Messi verdient, jaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft dat echt nodig.
Veel te warm anders.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
LaLiga deden ze in het verleden in de zomermaanden ook gewoon 23:00 hoor.
Portugal ?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
LaLiga deden ze in het verleden in de zomermaanden ook gewoon 23:00 hoor.
bucs gaan weer falen, je hoort het hier niet voor het eerst.quote:
wzvquote:
In Sevilla ongeveer 40 graden deze periode, dus het valt nog mee.quote:
Haha die kicker, heb je dat gezien met hard knocks?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bucs gaan weer falen, je hoort het hier niet voor het eerst.
Dat is weer begonnenquote:
Kan er niks van zien de laatste jaren. Vroeger volgde ik het. Is weer een wedstrijd in Engeland las ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha die kicker, heb je dat gezien met hard knocks?
[..]
Dat is weer begonnen.
Het is op fox sports.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan er niks van zien de laatste jaren. Vroeger volgde ik het. Is weer een wedstrijd in Engeland las ik.
Ik heb mijn twijfelsquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat Real de supercopa wint.
Gewaagd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:03 schreef KingRoland het volgende:
Is dat betalen? Heb straks weer digitale tv.quote:
Je moet niet denkenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind Madrid in juli en augustus anders ook teringwarm, ben er wel een paar keer geweest in deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In Sevilla ongeveer 40 graden deze periode, dus het valt nog mee.
ligt aan welke provider je hebt geloof ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat betalen? Heb straks weer digitale tv.
Zigoquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ligt aan welke provider je hebt geloof ik.
Nou nou nouquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Misschien moet ie eens zijn smerige baard scheren
Baard genotquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:08 schreef Doublepain het volgende:
En die plakplaatjes weglaseren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:08 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:08 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:19 schreef Doublepain het volgende:
haha Ramos
DAAR MOET EEN GIFJE VAN KOMEN
twitter:Conte1x twitterde op donderdag 17-08-2017 om 00:22:23Ramos 😍😂 #ElClasico https://t.co/G5xud5raTg reageer retweet
Wat zegt Messi daar?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]twitter:Conte1x twitterde op donderdag 17-08-2017 om 00:22:23Ramos 😍😂 #ElClasico https://t.co/G5xud5raTg reageer retweet
"Ik ben toch veel te klein om daar bij te kunnen"quote:
Wat denk jij dat Missi zegt?quote:
wie dan mattiequote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Casemiro komt erin
Iemand zapt nu weg
Die hebben na vorig jaar echt niks te zeggen tegen Barcelona. Prutsers.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:32 schreef Bolasie het volgende:
Shots uit Parijs. Dit keer geen aanslag.twitter:
Kinderachtig die tweet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:32 schreef Bolasie het volgende:
Shots uit Parijs. Dit keer geen aanslag.twitter:
Madquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben na vorig jaar echt niks te zeggen tegen Barcelona. Prutsers.
Ja ik ben er nog steeds salty over dat Barca dat won.quote:
Ik was toen ook viesmadquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog steeds salty over dat Barca dat won.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |