Het zet wel weer even de joker in the picture..Ik dacht dat ze die al vergeten warenquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:
Als hilarische grap, met zijn joker. De lolbroek.
Veel grapjes dus morgen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:
Als hilarische grap, met zijn joker. De lolbroek.
je hebt gelijkquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het gaat nu puur over Johan hè?
quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Johan kan ei bakken.
Applaus mensen!
In feite zijn er geen regels, maar ik weet niet, wat wel en niet kan..Ook of hij al een joker in zou kunnen zetten, geen idee.quote:
De joker komt de laatste tijd weer vaker ter sprake.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
In feite zijn er geen regels, maar ik weet niet, wat wel en niet kan..Ook of hij al een joker in zou kunnen zetten, geen idee.
Ze zouden ook kunnen bedenken om helemaal niet te stemmen..
Johan en Madi gaan nu slapen
Yup, maar iedere scheet en zucht in beeld betekend wat...obsessief zeg maar, jeweetz zelluf ..wel grappig hoor...quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon on stream zien natuurlijk. Stream, bewegende beelden, jeweetz.
En, wiens idee was het?quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:39 schreef mario390 het volgende:
ik zie nu wat en dome Drinkspel ze gisteren vannavond gespelt hebben Twins,Romy en Chip
Beu en vrienden?quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:36 schreef smurfinnebitch het volgende:
[..]
Yup, maar iedere scheet en zucht in beeld betekend wat...obsessief zeg maar, jeweetz zelluf ..wel grappig hoor...
Vanavond lag die dooie nepkaasstick op de bank met zijn geile onderdanige viestiet, wat een afknapper is dat etterventje (vond hem eerst notabene leuk, met zijn Pietje Bel streken) en zijn nepmokkel erbij..
Vraag me wel af hoe haar vrinden kluppie nu naar Bootje kijken?
Maar ja ga te bedde, fijne voortzetting
Hoi, over wie?quote:Op maandag 14 augustus 2017 04:35 schreef appartementencomplex het volgende:
wie zijn wij om daarover te oordelen
?quote:Op maandag 14 augustus 2017 04:44 schreef formule het volgende:
Zo te zien heeft Bas een slaap probleem
Ja, die arme jongen ligt altijd wakker als ik kijk.quote:Op maandag 14 augustus 2017 04:44 schreef formule het volgende:
Zo te zien heeft Bas een slaap probleem
Ik ga slapenquote:Op maandag 14 augustus 2017 06:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Als er een een slaapprobleem heeft dan ben ik het
Goede keuze is dit weer geweest.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Johan: Ik ben gewoon verwend, te veel verwend.
Hij kan niet koken en vreet bij anderen. Dat is niet verwend zijn maar armoe.
Het zijn allemaal nietsnutten die daar binnen komen.....ja ook die tweelingquote:Op maandag 14 augustus 2017 06:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goede keuze is dit weer geweest.
Nog een nietsnut in Utopia.
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op maandag 14 augustus 2017 06:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goede keuze is dit weer geweest.
Nog een nietsnut in Utopia.
Jeroen straks naar huis en dan kan het weer verder met niets doen daarquote:Op maandag 14 augustus 2017 07:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben blij dat het stemmings gedoe straks voorbij is!
GMquote:Op maandag 14 augustus 2017 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het licht is weer druk met Landleven?
Goedemorgen Cos![]()
[ afbeelding ]
Zeker ijskoud daarquote:Op maandag 14 augustus 2017 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het licht is weer druk met Landleven?
Goedemorgen Cos![]()
[ afbeelding ]
De favoriet van flink aantal cossers hequote:Op maandag 14 augustus 2017 08:07 schreef Hagenesie het volgende:
Over 4 x 3 moet johan nog nadenken. Wat een licht.
ach jee, onze bouwerquote:Op maandag 14 augustus 2017 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die gore jas van Romy ligt daar ook al 'n dag of 3 voor oud vuil, ik had 'm al in de container
geflikkerd. Had ze 'm maar op moeten ruimen![]()
[ afbeelding ]
Nee, nu effe Elvis Presley downloader, vraag ik me wel steeds af waarom elke Nieuwe, net van buiten, altijd al na een dag urenlang op de PC te zoeken heeft.. er lopen 15 personen rond die meer info hebben en van belang zijn dan Internetquote:
gm Fritsquote:Op maandag 14 augustus 2017 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zag alleen die gore jas, nu je het zegt..... Johan zit er ook![]()
Gm Lonne![]()
hebben de mieren weer een feestjequote:Op maandag 14 augustus 2017 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook zo handig van twin, smeert 'n cracker met chocopaste doet de deksel op de pot
maar draait 'm niet dicht en zet de pot weer in de kast. De volgende die de pot pakt
houd alleen de deksel in z'n hand en de pot ligt op de grond
Bats: euh euhm euh euh euh euh euh euh euh euh euh euhm euhmquote:Op maandag 14 augustus 2017 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een klote wijf toch die Billy, wel zelf kleding kopen aan de lopende band, en nu zitten miepen!
Waar haalt Jeroen die poen vandaan dan, hij doet al weken nix meerquote:Op maandag 14 augustus 2017 09:09 schreef yvondenise het volgende:
Het geintje van Jeroen is al in gang gezet.
Je en vooral Linda en Floor aanvallen, vuil vies pleuriswijf die Billyquote:Op maandag 14 augustus 2017 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een klote wijf toch die Billy, wel zelf kleding kopen aan de lopende band, en nu zitten miepen!
heb je niet mee gekregen dat gebbetjequote:Op maandag 14 augustus 2017 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar haalt Jeroen die poen vandaan dan, hij doet al weken nix meer
Hoe doet net of de tafel is verkocht voor 2000 euro,hij laat ze de tafel naar de poort brengen,en dan zegt hij doei.quote:Op maandag 14 augustus 2017 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar haalt Jeroen die poen vandaan dan, hij doet al weken nix meer
Thx, die heb ik gemist idd... flauw grapje, wat nou als 'ie niet weggaat?quote:Op maandag 14 augustus 2017 09:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb je niet mee gekregen dat gebbetje
.. zogenaamd de tafel verkocht
meuk naar de poort sjouwen
en dan ..
tis niet waar
ajuu weg poort uit Tafeld daar
Tja dan is die weer 2 maanden de pispaalquote:Op maandag 14 augustus 2017 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thx, die heb ik gemist idd... flauw grapje, wat nou als 'ie niet weggaat?
quote:Op maandag 14 augustus 2017 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarom wacht hij met vertellen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja, Jeroen kennende zal het wel weer een windeigrapje wordenquote:Op maandag 14 augustus 2017 09:14 schreef yvondenise het volgende:
[..]
[..]
Daarom wacht hij met vertellen.
sjah...dan...quote:Op maandag 14 augustus 2017 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou wat denk je van Basquote:Op maandag 14 augustus 2017 09:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaat Johan hierna vertellen wie er de laan uit gaat ?
En die mensen hebben vast allemaal een kaartje gekregenquote:Op maandag 14 augustus 2017 09:19 schreef 5thencounter het volgende:
Er komen ook deelneemsters vd Miss Nederland wedstijd.. heeft Bassie geregeld.. en regelt óók een podium voor binnen bij slecht weer.. en Radio 538 komt draaien..
Nou nou nou wat heeft Bassie Febo weer zijn best gedaan
En drank,eten vd BV natuurlijk.. en zo te horen weer meer gecontracteerd "werkvolk" dan gastenquote:Op maandag 14 augustus 2017 09:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En die mensen hebben vast allemaal een kaartje gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |