Irrelevant.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ook dan is het geen luchtbel.
Schulden hebben staat ook niet gelijk aan het hebben van een negatief eigen vermogen hè.
De schulden zijn niet torenhoog; de solvabiliteit en debt-ratio van rijke voetbalclubs is over het algemeen in orde.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Irrelevant.
Constant torenhoge schulden is zeer slecht. Het heeft vele gevolgen. Vraag je af waar dat geld vandaan komt als het niet van het 'vermogen' is.
Zo toch maar even kijken. Jammer dat ze met het concept zo weinig doen. Bij VI gaat het soms te ver of over de top. Maar het blijft vermakelijke tv.quote:Op maandag 14 augustus 2017 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde als de afgelopen jaren. Niet echt dus.
Ik vond het een goede episode.quote:Op maandag 14 augustus 2017 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo toch maar even kijken. Jammer dat ze met het concept zo weinig doen. Bij VI gaat het soms te ver of over de top. Maar het blijft vermakelijke tv.
Ok. Cool. Kom net thuis ga gelijk kijken.quote:
Was toch al seniel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:29 schreef borisz het volgende:
Co is weg
https://mediamagazine.nl/(...)-nos-studio-voetbal/
Dat ie maar bij vi gaat zitten 1x per maand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:29 schreef borisz het volgende:
Co is weg
https://mediamagazine.nl/(...)-nos-studio-voetbal/
Hahahahahhaaa Pierre's ego is veel te groot. En JD&Co mogen 'm totaal niet :pquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:05 schreef macca728 het volgende:
Morgen clowntje, vrouw, Turk en nog iemand.
Inderdaad hopen dat Co eens bij VI gaat zitten of dat Pierre overloopt, die heeft nog een mening.
Daphne Koster en Regi Blinker. Ze doen het erom...quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:59 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker
Daphne Koster
Ozcan Akyol
Pierre v.Hooijdonk
The horrorquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:59 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker
Daphne Koster
Ozcan Akyol
Pierre v.Hooijdonk
hahaha TOPSHOWquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:59 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker
Daphne Koster
Ozcan Akyol
Pierre v.Hooijdonk
Toen het nog minder voorstelde dan nu. Kunnen ze mij daar ook wel neerzetten. Of Badderharring.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oud aanvoerdster van het Nederlandse vrouwenteam
Als ze mazzel hebben met weinig blessures wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:03 schreef Tchock het volgende:
Ik denk niet dat Utrecht kampioen wordt. Maar áls het gebeurt zou het me niet eens heel erg verbazen.
Niet, hij heeft wel gefietst bij een Baskische wielerploegquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
Waar heeft die Eus linksback gestaan?
Ben jij ook profvoetballer geweest?quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen het nog minder voorstelde dan nu. Kunnen ze mij daar ook wel neerzetten. Of Badderharring.
Nee, zo bedoelde ik hem nietquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben jij ook profvoetballer geweest?
Het gaat niet om de voetbalkwaliteiten van de analisten aan tafel imo. Willem Vissers en Sjoerd Mossou zitten er ook regelmatig. Iemand afschrijven alleen omdat het een vrouw is vind ik een beetje treurig.
23:10quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Als pierre de beste analist aan tafel is weet je hoe laat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat ze die commentatoren van de NOS altijd later inspraken en deden alsof het live was.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gast is veel te enthousiast bij goals van Ajax
Haha, dat zou nog mooier zijnquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dacht dat ze die commentatoren van de NOS altijd later inspraken en deden alsof het live was.
Omdat het vrij onzinnig is om een aankoop te doen die als derde keus fungeert?quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:18 schreef Tchock het volgende:
Niemand weet waarom Dijks is teruggehaald.
Dit ontkennen ze altijd, maar misschien dat ze iets opnieuw inspreken als het niet goed/mooi klinktquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dacht dat ze die commentatoren van de NOS altijd later inspraken en deden alsof het live was.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |