Als we hoer Verdonk terecht geliquideerd hadden, hadden we nu Douglas, Kalou, Bony, Sanchez en Suarez gehadquote:Op zondag 3 september 2017 23:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan Oranje niet wat Luxemburgse naturaliseren?
Zitten niet echt toplanden meer tussenquote:Op zondag 3 september 2017 23:44 schreef Vasion het volgende:
Frankrijk Spanje en Duitsland gaan we naar uitkijken
Doe die ananas nou eens wegquote:Op zondag 3 september 2017 23:51 schreef trein2000 het volgende:
Henri met telefoon aan tafel.
Dit tijdperk
Daar gaat het trouwens momenteel heel slecht mee.quote:Op zondag 3 september 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
Vroeger had je een Kroatie al met een Suker
Deutschlandquote:Op zondag 3 september 2017 23:44 schreef Vasion het volgende:
Frankrijk Spanje en Duitsland gaan we naar uitkijken
https://mobile.twitter.com/ToniKroos/status/904437810547056641quote:
Wir schaffen das.quote:Op maandag 4 september 2017 00:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/ToniKroos/status/904437810547056641
Ja, en nu ook door Gullit te bashen.quote:Op maandag 4 september 2017 01:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Beter dit dan Tom. Arno is echt heel eng
Volgens mij is Ruud nog degene die een beetje kan relativeren. We hebben toch gewonnen van Bulgarije. Dat Zweden zo ruim wint, kun je ons elftal toch niet aanrekenen?quote:"Dit is een reden om op te moeten stappen", zei Vermeulen zondagavond bij Studio Voetbal. "Het is toch geen schoolklas? De kansen om het WK te halen zijn enorm gereduceerd en blijkbaar heeft Gullit dat niet door. Hij staat gewoon te roepen dat ze fantastisch gespeeld hebben."
Watquote:Op maandag 4 september 2017 04:11 schreef MakkieR het volgende:
Het meest wat mij toch wel tegenstaat is dat we straks het lachertje van Europa zijn. Dan maar liever helemaal geen EK of WK meer, als we er toch niks meer te zoeken hebben.
Dit doet me ook wel een beetje denken aan een oude uitgerangeerde artiest die totaal niet meer kan zingen, maar kosten wat het kost door blijft zingen. Niet om aan te zien. ( Herman Brood )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop