abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173136522
Waarom hakt Jaimie Cercei niet gewoon neer, wat een wijf is het ook he.
pi_173136549
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Begrijp ik je nu goed en zeg je dat Jon niet denkt dat hij goed is in killen? Hij heeft ondertussen al aardig wat vijanden neergehakt. :P
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat hij die woorden van dany niet associeerde met "doden", maar eerder met "heersen".
zo iemand als de hound ziet zochzelf als "killer" niet jon.
die wordt gewoon ondanks al zijn verzet keer op keer gekozen tot leider van zijn volk en straks zelfs mogelijk van heel westeros.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173136570
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom hakt Jaimie Cercei niet gewoon neer, wat een wijf is het ook he.
mensen van wie jij houdt neerhakken?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173136734
"i never asked for this" ;(

-Rabia Al-Basri
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:56:58 #180
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173136787
Wat een geweldige aflevering weer. _O_

+1 voor Dany die de Tarly´s heeft bestraft voor hun verraad. :7

Ser Friendzoned is eindelijk terug en nog steeds in de friendzone.

Weet iemand hier wat er op dat briefje stond wat Arya heeft "gestolen" van Littlefinger? Dat deel van de aflevering was me niet duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:59:19 #181
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_173136833
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:56 schreef Harvest89 het volgende:

Weet iemand hier wat er op dat briefje stond wat Arya heeft "gestolen" van Littlefinger? Dat deel van de aflevering was me niet duidelijk.
Of je leest even terug :P

quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, niet zelf bedacht, lees het net op reddit, maar het visioen wat Dany had in the house of the undying van de Iron Throne bedekt met sneeuw is ook wel mooie symboliek. Jeweetwel. Snow on the throne.

En de scroll die Arya leest, die littlefinger van maester Wolkan kreeg, is de brief die Sansa naar Robb schreef onder druk van Cersei.

[Robb, I write to you with a heavy heart. Our good king Robert is dead, killed from wounds he took in a boar hunt. Father has been charged with treason. He conspired with Robert's brothers against my beloved Joffrey and tried to steal his throne. The Lannisters are treating me very well and provide me with every comfort. I beg you: come to King's Landing, swear fealty to King Joffrey and prevent any strife between the great houses of Lannister and Stark.]

Littlefinger is weer lekker chaos aan het veroorzaken. Arya gaat hem fo sho neersteken met de dolk, de hoop is dat dat geen breuk met Sansa veroorzaakt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173136891
quote:

hij lijkt het nu wel geaccepteerd te hebben though

-Rabia Al-Basri
pi_173137058
Waarom is gendry nou mee achter de muur ipv wapens van dragonglass maken?
pi_173137145
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:11 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom is gendry nou mee achter de muur ipv wapens van dragonglass maken?
zodat ie bastard brothers kan zijn met jon :P
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie FP maandag 14 augustus 2017 @ 15:19:15 #185
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173137189
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:25:05 #186
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173137301
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zo, die zijn kapot.
Geniaal zo'n hamer.
And so is the past
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:26:10 #187
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_173137328
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Importent :')
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:26:16 #188
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173137333
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heb je de kans om een legendarische meme te maken weet je niet hoe je important spelt. ;(.
And so is the past
pi_173137386
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Importent :')
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Heb je de kans om een legendarische meme te maken weet je niet hoe je important spelt. ;(.
nazis zijn hartstikke welkom in de VS tegenwoordig :*
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie FP maandag 14 augustus 2017 @ 15:29:30 #190
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173137427
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Beetje jammer ja :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_173137480
per ongeluk de preview bekeken van komende week, but it was worth it! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:33:14 #192
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_173137509
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

nazis zijn hartstikke welkom in de VS tegenwoordig :*
:*
pi_173137654
Ja hoor, TIME heeft een facebookpost gemaakt waarin ze de scene tussen Sam en Gilly uitleggen en wat hetgeen Gilly gelezen heeft precies betekent voor de legitimiteit van Jon als een Targaryen. Allemaal Amerikaanse vrienden zijn die post nu aan het sharen met commentaar als: "wow, echt?" en "dit had ik echt niet door!"

Dus ja, er zullen genoeg mensen zijn die het nog steeds niet snappen zonder extra uitleg.
pi_173137736
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoor, TIME heeft een facebookpost gemaakt waarin ze de scene tussen Sam en Gilly uitleggen en wat hetgeen Gilly gelezen heeft precies betekent voor de legitimiteit van Jon als een Targaryen. Allemaal Amerikaanse vrienden zijn die post nu aan het sharen met commentaar als: "wow, echt?" en "dit had ik echt niet door!"

Dus ja, er zullen genoeg mensen zijn die het nog steeds niet snappen zonder extra uitleg.
:D !
-Rabia Al-Basri
pi_173137780
quote:

Was een brief van Sansa aan Robb (geschreven in opdracht van Cersei). Staat zoiets in als: "onze vader was een verrader die samen met Stannis en Renly geprobeerd heeft mijn geliefde Joffrey te verraden. Kom hier (King's Landing) om trouw te zweren aan Joffrey en de Lannisters die echt allemaal geweldig zijn!"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2017 15:48:18 ]
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:45:21 #196
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173137801
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Was een brief van Sansa aan Robb (geschreven in opdracht van Cersei). Staat zoiets in als: "onze vader was een verrader die samen met Stannis en Renly geprobeerd heeft mijn geliefde Joffrey verraden. Kom hier (KL) om trouw te zweren aan Joffrey en de Lannisters die echt allemaal geweldig zijn!"
Ik neem aan dat als Arya ergens 2 hersencellen heeft dat ze hier wel doorheen prikt?
pi_173137812
Lekkere aflevering weer. _O_

Peter Dinklage. _O_ "Did he... Did he think.... Did he think I wanted to be born this way? Did he think I chose it?"

Alleen LF en het hele Arya vs Sansa vind ik niet echt sterk. Arya zou moeten weten hoe de vork in de steel zat wat betreft die brief. Daar prikte iedereen in seizoen 2 ook zo doorheen. "It is Sansa's hand, but the queen's words." Doet ook weer af aan LF die dat ook zou moeten weten.

De fanservice dit seizoen vind ik ook wel fijn. Denk dat we wel weer hyped kunnen worden voor Cleganebowl. :)

En Cersei dus binnen 9 maanden dood, met het tempo dat er nu in zit gaat dat dit seizoen gebeuren. Ik denk dat ze een meeting gaan hebben in KL om die wight te brengen, alle belangrijke personages in 1 ruimte met daaronder een shitload wildfire en Cersei die schittert in afwezigheid. Cersei die Qyburn de opdracht geeft de boel aan te steken "Burn them all" en Jaime die vervolgens eerst Qyburn slacht en vervolgens Cersei in haar rug te steken of te wurgen. :9 Daarna kunnen alle ogen op het noorden gericht worden.

Nog maar 2 afleveringen. :'( Maar wel van 70 minuten en anderhalf uur geloof ik. :)
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173137878
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef Windhapper het volgende:

Nog maar 2 afleveringen. :'( Maar wel van 70 minuten en anderhalf uur geloof ik. :)
:7
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:51:25 #199
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173137930
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef Windhapper het volgende:
Maar wel van 70 minuten en anderhalf uur geloof ik.
Echt waar?

*O*
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173137946
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

:7
Zou fijn zijn als de laatste aflevering afsluit met "The Winds of Winter, in stores this Winter" zodat we wat te doen hebben voor het laatste seizoen. :9 Het zal wel niet, maar a man can dream.

[ Bericht 0% gewijzigd door Windhapper op 14-08-2017 15:58:04 ]
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')