nee dat zeg ik niet, ik zeg dat hij die woorden van dany niet associeerde met "doden", maar eerder met "heersen".quote:Op maandag 14 augustus 2017 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Begrijp ik je nu goed en zeg je dat Jon niet denkt dat hij goed is in killen? Hij heeft ondertussen al aardig wat vijanden neergehakt.
mensen van wie jij houdt neerhakken?quote:Op maandag 14 augustus 2017 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom hakt Jaimie Cercei niet gewoon neer, wat een wijf is het ook he.
Of je leest even terugquote:Op maandag 14 augustus 2017 14:56 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een geweldige aflevering weer.![]()
+1 voor Dany die de Tarly´s heeft bestraft voor hun verraad.![]()
Ser Friendzoned is eindelijk terug en nog steeds in de friendzone.
Weet iemand hier wat er op dat briefje stond wat Arya heeft "gestolen" van Littlefinger? Dat deel van de aflevering was me niet duidelijk.
quote:Op maandag 14 augustus 2017 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, niet zelf bedacht, lees het net op reddit, maar het visioen wat Dany had in the house of the undying van de Iron Throne bedekt met sneeuw is ook wel mooie symboliek. Jeweetwel. Snow on the throne.
En de scroll die Arya leest, die littlefinger van maester Wolkan kreeg, is de brief die Sansa naar Robb schreef onder druk van Cersei.
[Robb, I write to you with a heavy heart. Our good king Robert is dead, killed from wounds he took in a boar hunt. Father has been charged with treason. He conspired with Robert's brothers against my beloved Joffrey and tried to steal his throne. The Lannisters are treating me very well and provide me with every comfort. I beg you: come to King's Landing, swear fealty to King Joffrey and prevent any strife between the great houses of Lannister and Stark.]
Littlefinger is weer lekker chaos aan het veroorzaken. Arya gaat hem fo sho neersteken met de dolk, de hoop is dat dat geen breuk met Sansa veroorzaakt.
hij lijkt het nu wel geaccepteerd te hebben thoughquote:Op maandag 14 augustus 2017 14:56 schreef Harvest89 het volgende:
zodat ie bastard brothers kan zijn met jonquote:Op maandag 14 augustus 2017 15:11 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom is gendry nou mee achter de muur ipv wapens van dragonglass maken?
quote:Op maandag 14 augustus 2017 15:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij lijkt het nu wel geaccepteerd te hebben though
[ afbeelding ]
Importentquote:Op maandag 14 augustus 2017 15:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je de kans om een legendarische meme te maken weet je niet hoe je important spelt.quote:Op maandag 14 augustus 2017 15:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
nazis zijn hartstikke welkom in de VS tegenwoordigquote:Op maandag 14 augustus 2017 15:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb je de kans om een legendarische meme te maken weet je niet hoe je important spelt..
Beetje jammer jaquote:Op maandag 14 augustus 2017 15:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb je de kans om een legendarische meme te maken weet je niet hoe je important spelt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 14 augustus 2017 15:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
nazis zijn hartstikke welkom in de VS tegenwoordig
quote:Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoor, TIME heeft een facebookpost gemaakt waarin ze de scene tussen Sam en Gilly uitleggen en wat hetgeen Gilly gelezen heeft precies betekent voor de legitimiteit van Jon als een Targaryen. Allemaal Amerikaanse vrienden zijn die post nu aan het sharen met commentaar als: "wow, echt?" en "dit had ik echt niet door!"
Dus ja, er zullen genoeg mensen zijn die het nog steeds niet snappen zonder extra uitleg.
Was een brief van Sansa aan Robb (geschreven in opdracht van Cersei). Staat zoiets in als: "onze vader was een verrader die samen met Stannis en Renly geprobeerd heeft mijn geliefde Joffrey te verraden. Kom hier (King's Landing) om trouw te zweren aan Joffrey en de Lannisters die echt allemaal geweldig zijn!"quote:Op maandag 14 augustus 2017 14:56 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een geweldige aflevering weer.![]()
+1 voor Dany die de Tarly´s heeft bestraft voor hun verraad.![]()
Weet iemand hier wat er op dat briefje stond wat Arya heeft "gestolen" van Littlefinger? Dat deel van de aflevering was me niet duidelijk.
Ik neem aan dat als Arya ergens 2 hersencellen heeft dat ze hier wel doorheen prikt?quote:Op maandag 14 augustus 2017 15:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Was een brief van Sansa aan Robb (geschreven in opdracht van Cersei). Staat zoiets in als: "onze vader was een verrader die samen met Stannis en Renly geprobeerd heeft mijn geliefde Joffrey verraden. Kom hier (KL) om trouw te zweren aan Joffrey en de Lannisters die echt allemaal geweldig zijn!"
quote:Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef Windhapper het volgende:
Nog maar 2 afleveringen.Maar wel van 70 minuten en anderhalf uur geloof ik.
Echt waar?quote:Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef Windhapper het volgende:
Maar wel van 70 minuten en anderhalf uur geloof ik.
Zou fijn zijn als de laatste aflevering afsluit met "The Winds of Winter, in stores this Winter" zodat we wat te doen hebben voor het laatste seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |