yupquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:51 schreef Xrenity het volgende:
Verwachten jullie dat al je investeringen binnen een week wat opleveren ofzo?
Chinezen willen alleen dollars dus dat een chinese shitcoin moont heeft niks met hun te maken.quote:
Kwestie van tijd voordat Waves in beweging komt. Van wat ik lees staan er echt leuke dingen te gebeuren m.b.t. Waves. Of dat een garantie is voor hogere koersen, weet ik niet. Daar heb ik echt geen kennis van. Maar het gaat de token wel doen bewegen denk ik.quote:
Bron dat de chinezen deze rally leiden?quote:
Welke potentieel heeft het dan in China?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:28 schreef hmmmz het volgende:
De waardestijging zit hem in de potentie die het heeft in China. Een gigantische markt waarbij Chinezen enkel eigen diensten gebruiken.
https://www.forbes.com/si(...)ild-a-smart-economy/quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke potentieel heeft het dan in China?Leg eens uit.
Wat doet het?
Ah, weer geen eigen woorden.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ild-a-smart-economy/
Ah ja, wij van WC-eend...quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik het beter kan uitleggen dan de ceo zelf.
Zekers, zodat we mooie pattas kunnen kopenquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:52 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Niemand weet toch wat al die shit doet joh. Iedereen is hier voor de munnies.
Als je niet inziet dat blockchain een toekomst kan hebben en de Chinese markt daarbij zeer interessant kan zijn, snap ik niet wat je hier doet.quote:
Waarom heeft NEO waarde nodig dan om zijn functie te kunnen uitvoeren?quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat blockchain een toekomst kan hebben en de Chinese markt daarbij zeer interessant kan zijn, snap ik niet wat je hier doet.
Ik vraag jou het mij uit te leggen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat blockchain een toekomst kan hebben en de Chinese markt daarbij zeer interessant kan zijn, snap ik niet wat je hier doet.
Bedankt Hmmmzquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar een Waves meet-up. Binnenkort weer eentje in Nederland geloof ik.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:11 schreef xaban06 het volgende:
Zucht, 4 maanden verder en nog steeds willen de mensen bij Waves niet echt mee werken
Volgens mij zit daar niemand bij van Waves zelf?quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar een Waves meet-up. Binnenkort weer eentje in Nederland geloof ik.
Laatste keer dat ik er was was Sasha er zelf.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar niemand bij van Waves zelf?
Sowieso op Slack geprobeerd. Daar met de support gast gesproken. Ook met Martin Spodymek (Head Community Manager) gesproken.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was was Sasha er zelf.
Aardige gozer.
Heb je het al in de Waves telegram geprobeerd?
Zuur. Al is het wel een beetje je eigen schuld.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sowieso op Slack geprobeerd. Daar met de support gast gesproken. Ook met Martin Spodymek (Head Community Manager) gesproken.
Niemand van ze kan mij helpen, behalve dat ik geduld moet hebben en moet wachten.
Ik heb geïnvesteerd met 2 verschillende accounts. Van de ene account heb ik mijn Waves weg verhuisd voordat de ICO pagina sloot, maar van de andere account niet. Daar kan ik nu niet meer bij, want ICO pagina bestaat niet meer. En inderdaad, eigen schuld.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zuur. Al is het wel een beetje je eigen schuld.
Het verhaal was dat je je ICO coins niet op tijd hebt geclaimd toch?
quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:12 schreef Typisch het volgende:
"Als je niet inziet dat blockchain een toekomst kan hebben" is tot nu toe hmmmz zijn sterkste argument waarom Neo the next big thing is/gaat worden in China.
Maar ik kan beter wegblijven uit dit topic.
Je weet het dus niet zelf uit te leggen en begrijpt het dus zelf niet.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zwaai wel naar je vanuit mijn Lambo
Was cooler geweest als je er ook daadwerkelijk in geinvesteerd had natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:07 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zelf geen Neo, maar toch tof om te zien dat het nog steeds mogelijk is om flink te verdienen aan crypto's. In februari van dit jaar waren ze nog 11 cent. als je toen 2000 had geinvesteerd was dat nu zo'n 9 ton geweest. cool..
Het is niet púúr giswerk. Je moet aan een aantal voorwaarden voldoen;quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Was cooler geweest als je er ook daadwerkelijk in geinvesteerd had natuurlijk
Zijn dat soort dingen niet een beetje te voorspellen, alsin dat het er mogelijk aan komt? Ik bedoel de ene coin schiet ineens omhoog en de ander blijft altijd gelul in de marge en het zijn er zoveel dat het puur giswerk is. Zag iemand dit aankomen toen ze nog echt goedkoop waren?
De groeimarkt zien heeft niks te maken met het exact technisch uit kunnen leggen hoe de Neo blockchain werkt. Dat laatste valt overigens gewoon te lezen in hun whitepaper. Neo stijgt in waarde omdat men speculeert op succes in China.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet het dus niet zelf uit te leggen en begrijpt het dus zelf niet.
Veel plezier met je geld, maar doe dan niet alsof je er kijkt op hebt.
Ik heb getwijfeld om ze te kopen toen ze 6 dollar stonden maar vond dat te duur op dat moment voor Antshares, nu baal ik uiteraard, maargoed dat is elke keer zo. Gelijk loslaten. Achteraf lullen is het makkelijkste wat er is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |