Haha!quote:
Het is wat doods hier nuquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het echt gezellig dat we weer allemaal op het oude nest zijn jongens
Dit moest ik even kwijt.
Teeling is dan ook geen uitstekend commentatorquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Commentator mist dat er nog effe een Groninger veel verder naar achter staat.
Drost dacht ik? Haast op de achterlijn idd.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Commentator mist dat er nog effe een Groninger veel verder naar achter staat.
Vermeer, Jones, Kali.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel veel redelijk belangrijke spelers meteen geblesseerd. Hahn, Ayoub, Stengs en dan mis ik er nog 1 voor mn gevoel
Pechvogelquote:
Nja dat is niet tijdens de wedstrijd en Kali schat ik toch iets minder belangrijk in.quote:
Zonde, wij zullen je missen.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schouder uit de kom bij het juichen
oke wel treurig voor die jongen
Het begint wel wat meer open te wordenquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook dit is wel een onderhoudend potje hoor. Ondanks de nep rivaliteit.
Dumfries is best een leuk spelertje.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:27 schreef Tagliano het volgende:
Twee keer een goal uit behoorlijk veel vrijheid voor Dumfries
Toch nog een fries bij Heerenveen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumfries is best een leuk spelertje.
Jup, kijken hoe hij zich verder kan ontwikkelen. En vooral bizar dat Grunn hem zo vrij laatquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier.quote:
Zeker, al die problemen met de nam waren al lastig, maar nu staan ze óók nog achter tegen Heerenveen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:35 schreef Tagliano het volgende:
Die Groningers hebben toch ook wat te verduren gekregen de laatste jaren
Ook dat nogquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, al die problemen met de nam waren al lastig, maar nu staan ze óók nog achter tegen Heerenveen.
Als hij op Ziggo was had ik nog wel gekeken maar ik ga daarvoor niet naar een obscure stream zitten gluren neequote:
En dat in die gemaakte foxderbyquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, al die problemen met de nam waren al lastig, maar nu staan ze óók nog achter tegen Heerenveen.
Sowieso de supercup boeit toch niemandquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij op Ziggo was had ik nog wel gekeken maar ik ga daarvoor niet naar een obscure stream zitten gluren nee
Ach zoveel meer is er ook niet om te zien geloof ikquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso de supercup boeit toch niemand
Gelukkig hoef je niet altijd iets te kijken.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach zoveel meer is er ook niet om te zien geloof ik
Da's ook zoquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet altijd iets te kijken.
Groningers boeit het welquote:
Allemaal in het stadion natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
johannes_vermeer, Paxcon en Rickazio zie ik niet meer.
Er is niks meer te genieten voor Paxcon bij Groningen sinds Rusnak verkocht is.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Allemaal in het stadion natuurlijk
Deze hype starte je vorig jaar ook. Pas nou opquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fischer weg bij Ajaxquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is niks meer te genieten voor Paxcon bij Groningen sinds Rusnak verkocht is.
hafcfangod hypegenotquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze hype starte je vorig jaar ook. Pas nou op
Toen ging ie ineens dramatisch slecht spelen ja. Wordt ook niet de nieuwe Karsdorp natuurlijk maar een geinig spelertje is t welquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze hype starte je vorig jaar ook. Pas nou op
Odegaard niks voor hem?quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fischer weg bij Ajax
Gelukkig nog Thomas bij PEC
Lozano denk ikquote:Op zondag 13 augustus 2017 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie fox dit jaar gaat hypen
Ik doe 3 voorspellingen:quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie fox dit jaar gaat hypen
Duidelijk jaquote:Op zondag 13 augustus 2017 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon een pingel? Schele otter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |