Dat mag.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OOOH SHIT BETRAPT
ik ga groningen aids kijken
Wat waren die saai en grijs vorig jaar. Inclusief dat lulletje rozenwater Faber.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OOOH SHIT BETRAPT
ik ga groningen aids kijken
Aidsquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan er ook weinig anders van maken
Zit niet eens vol, lelijke grafshirtsquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat waren die saai en grijs vorig jaar. Inclusief dat lulletje rozenwater Faber.
En ook nog zo'n wanker als Veldwijk en een geestelijk gehandicapte Bacuna.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit niet eens vol, lelijke grafshirts
De hel van het Noordenquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ook nog zo'n wanker als Veldwijk en een geestelijk gehandicapte Bacuna.
Dat is dan hun probleem lijkt mequote:Op zondag 13 augustus 2017 16:14 schreef Toto69 het volgende:
Ajax vraagt 50m dus.
Dat gaat Tottenham nooit doen.
Lees: Levy.
Dan plaats ik vraagtekens naar de hoeveelheid voetbal die je kijkt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik meen oprecht. Chicharito heb ik denk ik in clubverband voor het laatst zien scoren in de QF tegen Atletico twee jaar terug.
Duits voetbal volg ik niet enorm.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan plaats ik vraagtekens naar de hoeveelheid voetbal die je kijkt.
Hij speelde ook Champions League.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duits voetbal volg ik niet enorm.
Daar heb ik denk ik alleen Tottenham v Leverkusen de volledige pot van gezien en toen scoorde Kampl.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij speelde ook Champions League.
Jaar ervoor tegen Roma toen het 5-5 werd of zo.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik denk ik alleen Tottenham v Leverkusen de volledige pot van gezien en toen scoorde Kampl.
Bij Alex Sandro, Matic, Moutinho, Pepe, Carvalho, Di Maria, James, Falcao, Hulk, Witsel vind je er dus 4 tussen zitten die het niet waargemaakt hebben?quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet je dit toch zien. Op de eerste pagina tel ik er zes die het waar gemaakt hebben, met de kanttekening dat er een stuk of vijf-zeven tussen zitten die pas net een transfer gemaakt hebben of op de goede weg zijn (João Mario, Ederson, Silva, e.g.).
Veel spektakel. Geen fantastisch voetbal.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:45 schreef Tagliano het volgende:
Hoe was de eerste helft? Nog wel oke om naar te kijken?
Ja hoor, United speelt heel aardigquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:45 schreef Tagliano het volgende:
Hoe was de eerste helft? Nog wel oke om naar te kijken?
Hmm, dat is nog ietsquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Veel spektakel. Geen fantastisch voetbal.
Echt héquote:Op zondag 13 augustus 2017 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, ze doen alsof ze naar een spektakel zitten te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |