abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:32:13 #91
277865 Sejt
Ondertitel
pi_173156860
Ik heb dit spel vanaf de release, en heb halsuitreikend naar elke update uit gekeken. Helaas pakt het spel mij nog steeds niet.
Grafisch en control-matig is het spel wel beter geworden. Het is echter nog steeds even repetitief en zonder uitdaging - en nee, survival vind ik niet de juiste manier van uitdaging. Daarnaast vind ik het jammer van alle kleuren in de lucht en de ruimte. De planeten staan verschrikkelijk dicht bij elkaar dat het zo onrealistisch aan doet. Bijna elke planeet heeft wel flora en fauna.
Dit zijn keuzes van de ontwikkelaar om het universum niet realistisch te maken. Dat vind ik erg jammer. Het zou voor mij al veel speelbaarder en leuker maken als de omgeving van het spel realistisch aandeed.

Ik wil dit spel heel graag leuk vinden. Ruimte spellen spreken mij aan, en het ontdekken ook. Alleen is het nog steeds zo flinterdun en onrealistisch dat ook de updates voor mij niet werken. Helaas :(
I love my mispoken words.
pi_173156919
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:32 schreef Sejt het volgende:
Ik heb dit spel vanaf de release, en heb halsuitreikend naar elke update uit gekeken. Helaas pakt het spel mij nog steeds niet.
Grafisch en control-matig is het spel wel beter geworden. Het is echter nog steeds even repetitief en zonder uitdaging - en nee, survival vind ik niet de juiste manier van uitdaging. Daarnaast vind ik het jammer van alle kleuren in de lucht en de ruimte. De planeten staan verschrikkelijk dicht bij elkaar dat het zo onrealistisch aan doet. Bijna elke planeet heeft wel flora en fauna.
Dit zijn keuzes van de ontwikkelaar om het universum niet realistisch te maken. Dat vind ik erg jammer. Het zou voor mij al veel speelbaarder en leuker maken als de omgeving van het spel realistisch aandeed.

Ik wil dit spel heel graag leuk vinden. Ruimte spellen spreken mij aan, en het ontdekken ook. Alleen is het nog steeds zo flinterdun en onrealistisch dat ook de updates voor mij niet werken. Helaas :(
Check Elite Dangerous!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:39:39 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173157017
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:32 schreef Sejt het volgende:
Ik heb dit spel vanaf de release, en heb halsuitreikend naar elke update uit gekeken. Helaas pakt het spel mij nog steeds niet.
Grafisch en control-matig is het spel wel beter geworden. Het is echter nog steeds even repetitief en zonder uitdaging - en nee, survival vind ik niet de juiste manier van uitdaging. Daarnaast vind ik het jammer van alle kleuren in de lucht en de ruimte. De planeten staan verschrikkelijk dicht bij elkaar dat het zo onrealistisch aan doet. Bijna elke planeet heeft wel flora en fauna.
Dit zijn keuzes van de ontwikkelaar om het universum niet realistisch te maken. Dat vind ik erg jammer. Het zou voor mij al veel speelbaarder en leuker maken als de omgeving van het spel realistisch aandeed.

Ik wil dit spel heel graag leuk vinden. Ruimte spellen spreken mij aan, en het ontdekken ook. Alleen is het nog steeds zo flinterdun en onrealistisch dat ook de updates voor mij niet werken. Helaas :(
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Check Elite Dangerous!
Wat hij zegt.

Let wel op, qua sandbox en (gebrek aan) storyline is het hetzelfde maar qua realisme is het top notch.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:13:10 #94
277865 Sejt
Ondertitel
pi_173157687
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat hij zegt.

Let wel op, qua sandbox en (gebrek aan) storyline is het hetzelfde maar qua realisme is het top notch.
Heb ik al eerder gehoord inderdaad en heb er meerdere reviews over gelezen. Wat ik lees en me tegen staat daar, zijn dat missies constant hetzelfde zijn. Klopt dat volgens jullie?
I love my mispoken words.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:28:24 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173158042
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:13 schreef Sejt het volgende:

[..]

Heb ik al eerder gehoord inderdaad en heb er meerdere reviews over gelezen. Wat ik lees en me tegen staat daar, zijn dat missies constant hetzelfde zijn. Klopt dat volgens jullie?
Je hebt wel wát variatie maar het is allemaal procedureel in elkaar geflanst. Dus je hebt cargo missies (halen of brengen), vechtmissies (piraten of vijanden) en onderzoekmissies (zoek de black box of data cannister van [iets] en tegenwoordig ook passagiersmissies.

De variatie zit in de wekelijkse community goals waar iedereen zich in zet om de hoogste tier te halen (8 ) en dan krijg je een beloning bovenop het geld wat je krijgt per kill/levering. En er is nog variatie in de zin van dat je jezelf aan kan sluiten bij één van de grote powers en je hun kan helpen om uit te breiden door acties te doen (vechten of leveringen doen etc ) En je kan gewoon rondvliegen en zelf gaan handelen bijvoorbeeld, of op ontdekkingsreis gaan of vechten (heb je weer scanners voor die laten zien of een NPC/speler 'wanted' of 'clean' is. Maar er is ook een eigen reeks voor hier: GAM / Elite: Dangerous / Wie vliegt er mee?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:37:04 #96
277865 Sejt
Ondertitel
pi_173158230
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt wel wát variatie maar het is allemaal procedureel in elkaar geflanst. Dus je hebt cargo missies (halen of brengen), vechtmissies (piraten of vijanden) en onderzoekmissies (zoek de black box of data cannister van [iets] en tegenwoordig ook passagiersmissies.

De variatie zit in de wekelijkse community goals waar iedereen zich in zet om de hoogste tier te halen (8 ) en dan krijg je een beloning bovenop het geld wat je krijgt per kill/levering. En er is nog variatie in de zin van dat je jezelf aan kan sluiten bij één van de grote powers en je hun kan helpen om uit te breiden door acties te doen (vechten of leveringen doen etc ) En je kan gewoon rondvliegen en zelf gaan handelen bijvoorbeeld, of op ontdekkingsreis gaan of vechten (heb je weer scanners voor die laten zien of een NPC/speler 'wanted' of 'clean' is. Maar er is ook een eigen reeks voor hier: GAM / Elite: Dangerous / Wie vliegt er mee?
Super, dank je wel. Sowieso speelt een goede vriend het ook, dus het zal makkelijk instappen zijn.
Anyway, hier verder met NMS inderdaad. :)
I love my mispoken words.
pi_173163573
Gisteren was ik bezig een nieuwe homeplanet te zoeken, en ik lande op een maantje..



Prachtige maan. Prachtig groen gras, een reusachtige planeet op de achtergrond.. Maar.. geen dieren, dus toen was ik er alweer klaar mee.

Vandaag besloten toch maar een nieuwe save te starten. Ik werd wakker:



Snel mijn schip in orde gemaakt, en toen het nacht werd:



Toch maar besloten in de ochtend, na alle dieren gevonden te hebben, verder te trekken naar een nieuw avontuur:



To infinity!

Moet zeggen, deze planneet, een ijsplaneet, had verschrikkelijk veel bomen. Ik geloof niet dat ik eerder zoveel bomen op een planeet heb gezien eigenlijk. Mooi hoe een nieuwe start je zo snel alweer iets nieuws kan geven :).
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:02:00 #98
269692 Divje
brr brr patapim
pi_173163969
_O_

Maantje O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_173164050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat blijkt in de praktijk toch anders he.
mijn 1.0 save doet het ook nog, sandbox had de basis ondergronds geplaatst :X
pi_173164675
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:05 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn 1.0 save doet het ook nog, sandbox had de basis ondergronds geplaatst :X
Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)

Dat foutje kom je niet tegen als je basis nog gewoon stond hoewel je ook dan wat workarounds moet toepassen.
pi_173164838
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)

Dat foutje kom je niet tegen als je basis nog gewoon stond hoewel je ook dan wat workarounds moet toepassen.
Een niet (door mij) geteste oplossing voor dat probleem staat ook al in dit topic.
pi_173168392
Twijfel nog of ik de PC versie ga halen, voor 24 euro is het een leuke deal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173169512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twijfel nog of ik de PC versie ga halen, voor 24 euro is het een leuke deal
Er komt meer content en de fouten zullen wel worden opgelost. Een tof spel, maar je moet wel grinden voor spullen :P.
SOONY
pi_173170025
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)

Dat foutje kom je niet tegen als je basis nog gewoon stond hoewel je ook dan wat workarounds moet toepassen.
ik had in mijn normale save geen base, so i'm lucky i guess *)
pi_173193427
quote:
New Experimental branch patch on Steam is out.

-Fixed an issue that caused cargo slots not to unlock following purchase
-Players who've unlocked all general exosuit slots can now unlock tech and cargo slots as intended
-Fixed an issue that caused claiming a new base to stop NPC missions from working
-Fixed an issue preventing players from being able to finish the farmer and exocraft missions
-The Base terminus will now display mission objectives, allowing you to pick the correct system, and it will no longer forget mission critical systems. Note: this is currently a preventitive fix, a cure for those who've already experienced it will come soon
-Fixed issue requiring creative mode players to complete mercenary missions
-Fixed a rare issue causing players with multiple ships in a freighter to spawn on top of each other
-Fixed an issue that caused custom waypoints to over ride the Atlas Path in the Galactic Map
-Standing will now be correctly rewarded for guild missions
-Players who recruited base NPCs prior to update 1.3 can now take missions from those NPCs as soon as they are at their terminals
-Fixed an issue that allowed players to miss Atlas Stations and thus block their atlas path progress. This is currently a preventitive fix, a cure will follow.
-Players will no longer be prevented from progressing when sent to an Atlas Station as part of the story
-NPC base missions requiring you to destroy a depot should no longer send you to a destroyed depot
-The power of the Analysis Visor upgrades has been significantly increased, resulting in much higher rewards when scanning with flora or fauna upgrades
-Fixed an issue causing waypoint lines not to draw in the galactic map
-Fixed some rare crashes
SOONY
pi_173193525
Mooie patch, jammer dat ik net besloten heb mijn base te verplaatsen.

Maar dat je in ieder geval een nieuwe kan bouwen met de alienmissies is positief. ^O^
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173194091
Dat van die destroyed depot was redelijk makkelijk op te lossen, gewoon een andere zoeken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:35:52 #108
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_173205195
Iemand die die nieuwe story missies al heeft gespeeld van de 1.3 update en is dat wat?

Heb de game ooit eens gekocht in de sale maar werd iets te veel in het diepe gegooid en niet echt verder mee bezig geweest.
pi_173205229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:35 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand die die nieuwe story missies al heeft gespeeld van de 1.3 update en is dat wat?

Heb de game ooit eens gekocht in de sale maar werd iets te veel in het diepe gegooid en niet echt verder mee bezig geweest.
Ik ben er mee bezig in elk geval. Je word nu veel meer aan het handje meegenomen in het begin, wat je moet doen, waar je heen moet, etc.

Niet dat je geen vrijheid meer hebt, je kan gewoon nog gaan en staan waar je wil, maar de quests laten je wel de basis dingen zien enzo.
pi_173212147
quote:
ATLAS RISES PATCH 1.32

August 17, 2017.
Hello!

Thanks for your continued feedback following the release of Atlas Rises! Today we’re releasing Patch 1.32 on PS4 and PC, which addresses the following issues:

-Fixed an issue that could cause cargo slots not to unlock after purchase
-Players who had previously learned all alien words are now able to progress through the story
-Players who’ve unlocked all general exosuit slots can now unlock tech and cargo slots as intended
-We’ve fixed an issue that caused base NPCs to stop responding after claiming a new base location. This will prevent new occurrences of the issue, a fix for those who have already experienced it is under investigation
-Fixed an issue preventing players from being able to finish farmer and exocraft missions
-The base terminus teleporter will now display mission objectives, allowing you to select the correct system. It will also no longer ‘forget’ mission critical systems. This will prevent new occurrences of this issue and a fix for those who’ve already experienced it is under investigation
-Creative mode players no longer need to complete mercenary missions as part of the story
-Fixed a rare issue causing multiple ships in a freighter to spawn on top of each other
-Custom waypoints will no longer override the Atlas Path in the Galactic Map
-Standing will now be correctly awarded for guild missions
-Players who recruited base NPCs prior to update 1.3 can now take missions from those NPCs as soon as they are at their terminals
-Fixed an issue that allowed players to miss Atlas Stations, which prevented progress. This will prevent new occurrences of the issue, a fix for those who’ve already experienced it is under investigation
-Fixed an issue that prevents some players from progressing when sent to an Atlas station as part of the story
-Fixed an issue causing waypoint lines not to draw in the Galactic Map
-Fixed some rare crashes
-The power of Analysis Visor upgrades has been significantly improved, resulting in much higher rewards when scanning with Flora or Fauna upgrades

If you come across any further issues, don’t hesitate to report them so we can take a closer look.

Enjoy!


[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 17-08-2017 17:02:26 ]
SOONY
  Redactie Frontpage donderdag 17 augustus 2017 @ 16:56:11 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173212187
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Kan ik tenminste weer tegen mijn personeel praten *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173213251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:35 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand die die nieuwe story missies al heeft gespeeld van de 1.3 update en is dat wat?

Heb de game ooit eens gekocht in de sale maar werd iets te veel in het diepe gegooid en niet echt verder mee bezig geweest.
Mee begonnen. Voor een ervaren speler die de eerdere missies gespeeld heeft, is het een beetje basic. Denk dat het ook te maken heeft met dat je bij de base building missies dingen moet craften en ze die missies niet konden mengen.

Wellicht dat ze erna uitdagender en afwisselender worden, ben net bij het begin van Apollo.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173215974
Liquid Explosive item schijnt 1 miljoen units waard te zijn :+
SOONY
pi_173218433
Wat screencaps van mijn exploratie in Atlas Rises





Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173218511
Ik wil meer haaien in het water, volgens mij maar één keer gezien op een planeet.

Oh ja patch downloaden ;)
SOONY
pi_173223367

Stond ik even bovenop een neergestorte freighter. O-)
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_173223550
Toch maar verder met de Home Base missies gegaan, toch wel weer leuk :') :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_173225446
Nog iets grappigs, de views van de update trailers van No Man's Sky:
-1.1 The Foundation Update 27 november 2016 : 1,063 miljoen views;
-1.2 The Path Finder Update 8 maart 2017: 614.000 views;
-1.3 Atlas Rises Update 11 augustus 2017: 904.000 views.
SOONY
pi_173242928


Deze was me eigenlijk wel groot genoeg, bijna 8 meter hoog. Vraag me af wat de maximale grootte is van wildlife.
pi_173243163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:33 schreef Dutchguy het volgende:
[ link | afbeelding ]

Deze was me eigenlijk wel groot genoeg, bijna 8 meter hoog. Vraag me af wat de maximale grootte is van wildlife.
Wow _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')