Check Elite Dangerous!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:32 schreef Sejt het volgende:
Ik heb dit spel vanaf de release, en heb halsuitreikend naar elke update uit gekeken. Helaas pakt het spel mij nog steeds niet.
Grafisch en control-matig is het spel wel beter geworden. Het is echter nog steeds even repetitief en zonder uitdaging - en nee, survival vind ik niet de juiste manier van uitdaging. Daarnaast vind ik het jammer van alle kleuren in de lucht en de ruimte. De planeten staan verschrikkelijk dicht bij elkaar dat het zo onrealistisch aan doet. Bijna elke planeet heeft wel flora en fauna.
Dit zijn keuzes van de ontwikkelaar om het universum niet realistisch te maken. Dat vind ik erg jammer. Het zou voor mij al veel speelbaarder en leuker maken als de omgeving van het spel realistisch aandeed.
Ik wil dit spel heel graag leuk vinden. Ruimte spellen spreken mij aan, en het ontdekken ook. Alleen is het nog steeds zo flinterdun en onrealistisch dat ook de updates voor mij niet werken. Helaas
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:32 schreef Sejt het volgende:
Ik heb dit spel vanaf de release, en heb halsuitreikend naar elke update uit gekeken. Helaas pakt het spel mij nog steeds niet.
Grafisch en control-matig is het spel wel beter geworden. Het is echter nog steeds even repetitief en zonder uitdaging - en nee, survival vind ik niet de juiste manier van uitdaging. Daarnaast vind ik het jammer van alle kleuren in de lucht en de ruimte. De planeten staan verschrikkelijk dicht bij elkaar dat het zo onrealistisch aan doet. Bijna elke planeet heeft wel flora en fauna.
Dit zijn keuzes van de ontwikkelaar om het universum niet realistisch te maken. Dat vind ik erg jammer. Het zou voor mij al veel speelbaarder en leuker maken als de omgeving van het spel realistisch aandeed.
Ik wil dit spel heel graag leuk vinden. Ruimte spellen spreken mij aan, en het ontdekken ook. Alleen is het nog steeds zo flinterdun en onrealistisch dat ook de updates voor mij niet werken. Helaas
Wat hij zegt.quote:
Heb ik al eerder gehoord inderdaad en heb er meerdere reviews over gelezen. Wat ik lees en me tegen staat daar, zijn dat missies constant hetzelfde zijn. Klopt dat volgens jullie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Let wel op, qua sandbox en (gebrek aan) storyline is het hetzelfde maar qua realisme is het top notch.
Je hebt wel wát variatie maar het is allemaal procedureel in elkaar geflanst. Dus je hebt cargo missies (halen of brengen), vechtmissies (piraten of vijanden) en onderzoekmissies (zoek de black box of data cannister van [iets] en tegenwoordig ook passagiersmissies.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gehoord inderdaad en heb er meerdere reviews over gelezen. Wat ik lees en me tegen staat daar, zijn dat missies constant hetzelfde zijn. Klopt dat volgens jullie?
Super, dank je wel. Sowieso speelt een goede vriend het ook, dus het zal makkelijk instappen zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt wel wát variatie maar het is allemaal procedureel in elkaar geflanst. Dus je hebt cargo missies (halen of brengen), vechtmissies (piraten of vijanden) en onderzoekmissies (zoek de black box of data cannister van [iets] en tegenwoordig ook passagiersmissies.
De variatie zit in de wekelijkse community goals waar iedereen zich in zet om de hoogste tier te halen (8 ) en dan krijg je een beloning bovenop het geld wat je krijgt per kill/levering. En er is nog variatie in de zin van dat je jezelf aan kan sluiten bij één van de grote powers en je hun kan helpen om uit te breiden door acties te doen (vechten of leveringen doen etc ) En je kan gewoon rondvliegen en zelf gaan handelen bijvoorbeeld, of op ontdekkingsreis gaan of vechten (heb je weer scanners voor die laten zien of een NPC/speler 'wanted' of 'clean' is. Maar er is ook een eigen reeks voor hier: GAM / Elite: Dangerous / Wie vliegt er mee?
mijn 1.0 save doet het ook nog, sandbox had de basis ondergronds geplaatstquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat blijkt in de praktijk toch anders he.
Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn 1.0 save doet het ook nog, sandbox had de basis ondergronds geplaatst
Een niet (door mij) geteste oplossing voor dat probleem staat ook al in dit topic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)
Dat foutje kom je niet tegen als je basis nog gewoon stond hoewel je ook dan wat workarounds moet toepassen.
Er komt meer content en de fouten zullen wel worden opgelost. Een tof spel, maar je moet wel grinden voor spullenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twijfel nog of ik de PC versie ga halen, voor 24 euro is het een leuke deal
ik had in mijn normale save geen base, so i'm lucky i guessquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bouw maar opnieuw.. dan doet geen enkele base quest het meer. (en die moet je opnieuw doen anders kom je niet verder in geen enkel verhaallijn)
Dat foutje kom je niet tegen als je basis nog gewoon stond hoewel je ook dan wat workarounds moet toepassen.
quote:New Experimental branch patch on Steam is out.
-Fixed an issue that caused cargo slots not to unlock following purchase
-Players who've unlocked all general exosuit slots can now unlock tech and cargo slots as intended
-Fixed an issue that caused claiming a new base to stop NPC missions from working
-Fixed an issue preventing players from being able to finish the farmer and exocraft missions
-The Base terminus will now display mission objectives, allowing you to pick the correct system, and it will no longer forget mission critical systems. Note: this is currently a preventitive fix, a cure for those who've already experienced it will come soon
-Fixed issue requiring creative mode players to complete mercenary missions
-Fixed a rare issue causing players with multiple ships in a freighter to spawn on top of each other
-Fixed an issue that caused custom waypoints to over ride the Atlas Path in the Galactic Map
-Standing will now be correctly rewarded for guild missions
-Players who recruited base NPCs prior to update 1.3 can now take missions from those NPCs as soon as they are at their terminals
-Fixed an issue that allowed players to miss Atlas Stations and thus block their atlas path progress. This is currently a preventitive fix, a cure will follow.
-Players will no longer be prevented from progressing when sent to an Atlas Station as part of the story
-NPC base missions requiring you to destroy a depot should no longer send you to a destroyed depot
-The power of the Analysis Visor upgrades has been significantly increased, resulting in much higher rewards when scanning with flora or fauna upgrades
-Fixed an issue causing waypoint lines not to draw in the galactic map
-Fixed some rare crashes
Ik ben er mee bezig in elk geval. Je word nu veel meer aan het handje meegenomen in het begin, wat je moet doen, waar je heen moet, etc.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:35 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand die die nieuwe story missies al heeft gespeeld van de 1.3 update en is dat wat?
Heb de game ooit eens gekocht in de sale maar werd iets te veel in het diepe gegooid en niet echt verder mee bezig geweest.
quote:ATLAS RISES PATCH 1.32
August 17, 2017.
Hello!
Thanks for your continued feedback following the release of Atlas Rises! Today we’re releasing Patch 1.32 on PS4 and PC, which addresses the following issues:
-Fixed an issue that could cause cargo slots not to unlock after purchase
-Players who had previously learned all alien words are now able to progress through the story
-Players who’ve unlocked all general exosuit slots can now unlock tech and cargo slots as intended
-We’ve fixed an issue that caused base NPCs to stop responding after claiming a new base location. This will prevent new occurrences of the issue, a fix for those who have already experienced it is under investigation
-Fixed an issue preventing players from being able to finish farmer and exocraft missions
-The base terminus teleporter will now display mission objectives, allowing you to select the correct system. It will also no longer ‘forget’ mission critical systems. This will prevent new occurrences of this issue and a fix for those who’ve already experienced it is under investigation
-Creative mode players no longer need to complete mercenary missions as part of the story
-Fixed a rare issue causing multiple ships in a freighter to spawn on top of each other
-Custom waypoints will no longer override the Atlas Path in the Galactic Map
-Standing will now be correctly awarded for guild missions
-Players who recruited base NPCs prior to update 1.3 can now take missions from those NPCs as soon as they are at their terminals
-Fixed an issue that allowed players to miss Atlas Stations, which prevented progress. This will prevent new occurrences of the issue, a fix for those who’ve already experienced it is under investigation
-Fixed an issue that prevents some players from progressing when sent to an Atlas station as part of the story
-Fixed an issue causing waypoint lines not to draw in the Galactic Map
-Fixed some rare crashes
-The power of Analysis Visor upgrades has been significantly improved, resulting in much higher rewards when scanning with Flora or Fauna upgrades
If you come across any further issues, don’t hesitate to report them so we can take a closer look.
Enjoy!
Kan ik tenminste weer tegen mijn personeel pratenquote:
Mee begonnen. Voor een ervaren speler die de eerdere missies gespeeld heeft, is het een beetje basic. Denk dat het ook te maken heeft met dat je bij de base building missies dingen moet craften en ze die missies niet konden mengen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:35 schreef Black-Hole het volgende:
Iemand die die nieuwe story missies al heeft gespeeld van de 1.3 update en is dat wat?
Heb de game ooit eens gekocht in de sale maar werd iets te veel in het diepe gegooid en niet echt verder mee bezig geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Wowquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:33 schreef Dutchguy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze was me eigenlijk wel groot genoeg, bijna 8 meter hoog. Vraag me af wat de maximale grootte is van wildlife.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |