Goeie vraag noodgang.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Even een vraagje, het puntensysteem wordt bijgehouden via een tabel binnen een database en daar een query op los te laten neem ik aan? Niet iemand die dit echt gaat tellen toch?
Jawel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Even een vraagje, het puntensysteem wordt bijgehouden via een tabel binnen een database en daar een query op los te laten neem ik aan? Niet iemand die dit echt gaat tellen toch?
Jaja een hacker zeker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, daar heeft Bondage een tooltje voor gemaakt volgens mij, waar 1 van onze kloons steeds een update mee maakt
Jaja een hacker zeker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, daar heeft Bondage een tooltje voor gemaakt volgens mij, waar 1 van onze kloons steeds een update mee maakt
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Hier dit is het echte antwoord, staat zelfs in FB.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom dat?
Pg_up print trouwens alle topics van het ONZ / Het Dodetopicspel uit om de punten bij de te houden.
Nee dit wordt handmatig geteld door Pg_upquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Jajaja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:46 schreef jodelahity het volgende:
Dit spel is iets wat ik wel kan winnen
Leuke reactie Homijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:46 schreef jodelahity het volgende:
Dit spel is iets wat ik wel kan winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |